Vette fipo gozert!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Sorry... hen wel eens tikkepra.quote:
omdat de trol zelf niet reageerd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
No prob, we aim to please.
Larissa is saai aan het worden eigenlijk...
Documenteren kan ook heel tof zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat kan FOK! toch tof zijn als je al de hele week grotdroge documentatie aan het schrijven bent.
ALT-TAB ftw.
Hardop lachen om fok is tof !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef n00cL30n het volgende:
Hehehehehehe.
Ik betrap mij de laatste tijd steek vaker op hardop lachen tijdens fok!ken... Moet denk ik een beetje gaan oppassen.
Of serveronderhoud aan het plegen bentquote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat kan FOK! toch tof zijn als je al de hele week grotdroge documentatie aan het schrijven bent.
ALT-TAB ftw.
quote:
...een serverruimte verhuizing voorbereiden is ook erg boeiend.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Kijk eens in crew waarom ze een ban heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik snap nog steeds geen hol van die hele discussie.
Top plan! Ik ga meteen beginnen!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Havoc het volgende:
Jammer, jammer meteen onze fun de kop in gedrukt. Misschien moeten we wat labiele R&P-ers naar Feedback lokken?
Moet je je hoofd uit je reet halen.quote:
Scherp ! +10quote:
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom niet veel verder in FC eigenlijk... vage shit, welkom op FOK!.
Cross postquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond Melkweg: Guns n' Roses, Red hot chili peppers en David bowie.
Hmmmm.. Bowie maakt het wel goed ja..quote:
Ja hallo, hier ben ik al!quote:
Ik haat Bowie, overrated loser met zijn zweefteef muziekquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hmmmm.. Bowie maakt het wel goed ja..
Cool, FB topicje dan maar?quote:
Op zoek naar goedkope ripoffs van je helden? Gaat je interesse uit naar bands met een hoog gehalte aan jat- en snaaiwerk die de originaliteitsprijs nooit zullen winnen? Of gewoon zin in een ouderwetse avond rocken onder het genot van veel bier? Dan ben je vanavond bij Fake It Or Leave It aan het goede adres!quote:
Mag dat ná 11 uur? Ik heb zo eerst een afspraak.quote:
Ik vind de Melkweg wel zo'n tent dat ze dan iig leuke bands neerzetten op zo'n avond. Daarbij hangt er altijd wel een cool sfeertjequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
Coverbands kunnen heel tof zijn. Kunnen, dus.
Met genoeg bier op zie/hoor/merk je het verschil toch niet joh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Die ja Pax.
RHCB ken ik al, die zijn echt heel erg goed, doe je ogen dicht en het zijn de peppers. Die GnR band ken ik niet, maar iemand die ik ken zegt dat ze erg ok zijn.
Ik wist niet dat er ook nog een U2 band was, kan cool zijn.
Ook niet met ome Arma? Ik zal goed op je passen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Sorry Arma. Ik ben een suffe burgerlul met Corsa en baby. Ik mag niet meer naar dit soort dingen.
Ja, daar ben ik juist zo bang voor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook niet met ome Arma? Ik zal goed op je passen!
Ik hou wel van coverbands ja. Die proberen lekker de studionummers te benaderen, dus je kent het iigquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben een paar weken geleden naar deze gasten geweest:
http://www.u2-covers.nl/
Als je je ogen dicht deed was het net alsof je bij U2 stond.
11 mei komen ze weer naar het Zuiderpark. Ik zeg bierdrinkmeet?
En als je je ogen open deed?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef Armageddon het volgende:
Vrijdag 11 mei Zuiderpark! Ik ga zo eens bellen hoe het met de kaartjes zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou wel van coverbands ja. Die proberen lekker de studionummers te benaderen, dus je kent het iig.
11 Mei, who knows.
Wat altijd wel enorm sneu is, is als ze een nummer spelen dat ze zelf hebben geschreven als ode aan de originele band. Dan komt er altijd zo'n draak van een nummer voorbij waarin alle cliche's uit alle nummers in 3 minuten aan je voorbij trekken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou wel van coverbands ja. Die proberen lekker de studionummers te benaderen, dus je kent het iig.
Dat is idd triest jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat altijd wel enorm sneu is, is als ze een nummer spelen dat ze zelf hebben geschreven als ode aan de originele band. Dan komt er altijd zo'n draak van een nummer voorbij waarin alle cliche's uit alle nummers in 3 minuten aan je voorbij trekken..
Heel Rijswijk heeft het er nog over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Havoc het volgende:
In 2006 hebben ze ook nog een concert gehad bij ELECTRIC CO LIVE KORFBALCLUB REFLEKS, RIJSWIJK.
Blijft leuk hè, dat sarcasme.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat Bowie, overrated loser met zijn zweefteef muziek.
Hoop ook dat ie als laatste komt, kan ik weg...
Hmmmm.... Klinkt goed... Hoe laat/vroeg aanwezig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Havoc het volgende:
In 2006 hebben ze ook nog een concert gehad bij ELECTRIC CO LIVE KORFBALCLUB REFLEKS, RIJSWIJK.
Mjah.
Klinkt goed ouwe!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Armageddon het volgende:
Vrijdag 11/05/2007, vanaf 20:00 tot 23:30
Blauwe Zaal, Bowlingworld
entree: ¤ 7.50
Kunnen we bij mij thuis afspreken. Ik woon er praktisch naast.
Net niet 1 pak toch? Zorgen dat er wat obstipatie optreedt bij die kleine.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
Mén weet je hoeveel Pampers dat zijn!
42 stuks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
Mén weet je hoeveel Pampers dat zijn!
Met Pampers? Tell me bout it. Gisteren heb ik er geloof ik drie luiers binnen 5 minuten doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:08 schreef Havoc het volgende:
Jammer alleen dat die koters er niet effectief mee om gaan.
kan je nagaan.... Jullie hebben er nog maar eentje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met Pampers? Tell me bout it. Gisteren heb ik er geloof ik drie luiers binnen 5 minuten doorheen gejaagd.
Klinkt reeeel en oprecht!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen.
Kreeg gisteren te horen dat de laatste van de vrienden die ik nog spreek van de middelbare school zonder kinderen zijn wijf met jong geschopt heeft.
Ik ben officieel oud...
Kinderen roeleren de tering. Ik bedoel, kijk nou:quote:
Tja, op die manier kun je er inderdaad boeken mee vullen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef Havoc het volgende:
Humor he,
'Hey een plasluier, even verwisselen'
Nieuwe luier om
*Prrsssfffft*
Kut een poepluier
Verwissel de luier nog maar een keer
*Prrsssfffft* en dan zo'n blik krijgen van 'Ja hallo, ik was nog niet klaar!'
Ach gos... wat een hummeltje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kinderen roeleren de tering. Ik bedoel, kijk nou:
[afbeelding]
*showt*
Hell no.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef Jarno het volgende:
Bier en tieten zijn uit, Heat. Hup, verwekken jij!
Dat is echt zoooooo 2001.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no.
Ze heeft zelf net zo'n grote grafhekel aan die lopende schijtfabrieken als ik.
Dus vanavond gewoon weer bier, tieten en rock.
Sex, drugs, rock and roll... all the time!!!
Ja, heb ik me ook wel eens over verbaasd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
baby's zijn eigenlijk maar raar. Maanden duurt het om zindelijk te worden, om te lopen, zelf te vreten etc.
Check katten bijvoorbeeld. Na een paar weken doen die alles ZELF. Dan zeg ik RESTECP!![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, heb ik me ook wel eens over verbaasd.. Katten zijn met 8 weken zindelijk, kunnen zelf eten, lopen, etc. Wat een gedoe is een baby dan.
.
Mods ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
En katten kan je ook weer wegdoen als ze niet bevallen. Desnoods boebiedoe style.
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin in bier.
Puik plan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin in bier.
Haha! Pamperheaumeau!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier goddomme aan de thee.
Frankrijk voor dr werk, sprak dr net ff, ze is bijna bruinquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frankrijk voor dr werk, sprak dr net ff, ze is bijna bruin.
Wat een ogen!!!!!!!!!!!quote:
Yepsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
In Cannes formats bespreken toch?
mmm... Iets zegt me, dat ze meer geniet van het zonnetje, wijn, en mannelijke aandacht?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps.
Ze had moeite met tikken, de zon had dr nog blonder gemaakt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
mmm... Iets zegt me, dat ze meer geniet van het zonnetje, wijn, en mannelijke aandacht?
(Geef haar groot gelijk in dat opzicht!)
Die zat in Cannes en is gisteravond ook thuis gekomen.quote:
Hehehehe.. .Dat kan ik mij best voorstellen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
het was dan ook pure jaloezie. hier Ripley.
Zo dan.. .Nog opvallende types ertussen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zat in Cannes en is gisteravond ook thuis gekomen.
De rij is pas om 13.00 uur op volle lengte. Nu staan de deuren nog open.
Nu nog leuke dochters. Kan niet wachten tot over een jaartje of 12 ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
What's with all the kinders?
Of niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef ElizaJarvis het volgende:
[..]
Nu nog leuke dochters. Kan niet wachten tot over een jaartje of 12 ...
Slapeloze nacht zullen de heren hebben.
LOLz...vooral de zonnenbrillen van rond de 22 jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
De rij is een fijne samenstelling van alles dat de multiculturele ons te bieden heeft. Ik schat zo'n 25 personen, merendeels vrouw van rond de 22. Veel 'modieuze' zonnebrillen.
Arma???quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Jarno! RELLEN!
http://fotoboek.fok.nl/Larissa
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
*plop*
Nog niet in het fotoboek. Het rancuneuze schaap mot nog even haar gram halen bij Danny en dan zijn wij allemaal stuk voor stuk aan de beurtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef miss_bleu het volgende:
is die trol trouwens nou nog niet gebanned?
Ze was al begonnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
wil eigenlijk mijn eigen geschiendenis wel weer eens voorbij horen komen. Weet de helft niet meer allang niet meer. Altijd handig zo'n verstofde oude bijbel met verhalen
Tis wel de 'limited total fucked version' van die bijbel. Een lijntje dat neigt naar waarheid, doorspekt met de ranzigste roddels mogelijk. Niet echt representatief als geheugen zeg maar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
wil eigenlijk mijn eigen geschiendenis wel weer eens voorbij horen komen. Weet de helft niet meer allang niet meer. Altijd handig zo'n verstofde oude bijbel met verhalen
Ik heb weinig te verbergen eigenlijkquote:
Ik wel.. Maar echte roddels zijn er niet..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Dat ook...
Maar ben ook meer actief geweest als lurker in die tijd. Hoorde niet bij de incrowd, de scene... Sjeweets!
Mij ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Havoc het volgende:
En het zal mij persoonlijk aan mijn anusrand jeuken wat dat zielige excuus voor mens over mij te roddelen weet.
+10 Waarheid!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Havoc het volgende:
En het zal mij persoonlijk aan mijn anusrand jeuken wat dat zielige excuus voor mens over mij te roddelen weet.
Ja gisteravond in de file, vanmorgen in de file.. Bah..quote:
Ok, plausibele redenquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Katja d'r vader is zaterdag getrouwd en die dude was er ook.![]()
Ik heb vandaag al 4 !!! nieuwe blauwe plekken er bijquote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, plausibele reden.
Kutdag, spier verrekt in mijn poot, niet geslapen van de pijn.
Bier!!!!!!
goed bruin geworden?quote:
Oops!quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, plausibele reden.
Kutdag, spier verrekt in mijn poot, niet geslapen van de pijn.
Bier!!!!!!
Oh well, stuff happens, tikje te ruig lopen rammen in de Melkweg vrijdagquote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oops!
Voor mij even geen bier meer. Ik zit nu nog na te hikken.![]()
Like dhuuhquote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Joene het volgende:
Ja heb er nog iemand geneukt eigenlijk het weekend?
Zo Duhhh is dat eigenlijk niet , HeatWave.quote:
Niet?quote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo Duhhh is dat eigenlijk niet , HeatWave.![]()
kan je toch weer een poosje van eten UIO.quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Heerlijk als je opdrachtgever geen hol begrijpt van procesmanagement.
Zij: We willen een procesbeschrijving van die afdeling.
Ik: Een bedrijfsproces is niet afdelingsgebonden.
Zij: Maakt niet uit. We willen dat je alleen die afdeling analyseert.
Ik: Oké, wat denk je daarmee te bereiken?
Zij: Een degelijke beschrijving van het proces op die afdeling waar we wat aan hebben.
Ik: Een werkinstructie dus.
Zij: Nee, die hebben we al. Dat is te gedetailleerd.
Ik: Oké, we hebben dus een bedrijfsproces dat die afdeling op bepaalde punten raakt en van die punten wil je een beschrijving. Meer niet.
Zij: Ja.
Ik: Prima, ik zal het opstellen. Kost me ongeveer 40 uur á ¤ 125.
Zij: Akkoord.
Daar kun je dus geen moer mee.
Neuk jij nog wel is J? sinds je zo een baby hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
Ohja, hier ook maar ff moggeuh!
Gelukkig.quote:
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuk jij nog wel is J? sinds je zo een baby hebt.
Dat je net zoveel hebt geneukt als ik het weekend J , dat denk ik.quote:
Eh, telt vrijdag ook als weekend?quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je net zoveel hebt geneukt als ik het weekend J , dat denk ik.
Als je dan de teller op 1 kan zetten mag het ....quote:
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen.quote:
Neuken is overrated men.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen.
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneuktquote:
Roger that.quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneukt
Precies , gepijpt worden dat is pas hot !quote:
Ik ben een nymph, ik moet wel.quote:
Ocherm.quote:
Meer redenen dan kinderen zelf heb ik niet nodig hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Anders schuren je lippen als je gaat lopen ?quote:
Waarom heb jij geen feauteauxboek?quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is cute armaquote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen feauteauxboek?
ROTFLOLquote:
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
Ik ben een nymph.
Dus jij bezorgd ze allemaal zo een schrale doosquote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'
Wellicht is het de aanblik van dat verschrompelde worstje die ze tegen staat na de 40e beurt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'
Even overleggen met Dago.quote:
Ervaring.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
in mijn home-town gok ikquote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef Kreator het volgende:
waar is Smike?
Dit kloptquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit een foto vanSmike
gezien. In mijn dromen is het een mooie gebruinde man met een atletisch figuur, een enorm IQ en witte stralende tanden
En dit vast ook wel. En dat ie dan met topless dames tennist. Want hij houdt van tennissenquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Kreator het volgende:
die nu te cool is om te internetten en ergens een of andere variant van windsurfen op een maagdelijk wit eiland aan eht beoefenen is, met allerlei lekkere wijven om zich heen, die hem cocktails voeren.
Ik was daar gisteren nog, maar ik heb hem helaas niet gesignaleerdquote:
ik jou ook niet terwijl ik toch echt wel aanwezig was daarquote:Op maandag 23 april 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren nog, maar ik heb hem helaas niet gesignaleerd![]()
Ik had gepicknickt in de buurtquote:Op maandag 23 april 2007 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik jou ook niet terwijl ik toch echt wel aanwezig was daar
wat bracht jou in het prachtige dorp?
Hemmeland?quote:
ik ken hem nietquote:
denk ik dan, want zeker weten doe ik het nietquote:
Ook opvallend dat die ouders zo hardleers zijn. Je zou verwachten dat het inmiddels toch wel algemeen bekend is dat als je rustig op een terrasje wilt zitten, je je kinderen thuis moet laten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer redenen dan kinderen zelf heb ik niet nodig hoor.
Men wat een kutwezentjes, overal stampvol met dit weer en overal jankende kutkinderen...
Nou: als je zo fucking dom bent om kinderen te nemen verwacht ik verder vrij weinig van die mensen hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ook opvallend dat die ouders zo hardleers zijn. Je zou verwachten dat het inmiddels toch wel algemeen bekend is dat als je rustig op een terrasje wilt zitten, je je kinderen thuis moet laten.
Da's een afzwakking van wat je normaal altijd te melden hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kinderen best geinig eigenlijk
Alleen de komende jaren niet voor mezelf
Ik zeg meestal komende 5 jaar toch?quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's een afzwakking van wat je normaal altijd te melden hebt.
Ik zou toch zweren dat je altijd zegt: Helemaal geen koters! Met uitroepteken.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je altijd zegt: Helemaal geen koters! Met uitroepteken.
Hij is dood!quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, wat ik me nou al een tijdje afvraag he. Weet iemand hoe het met Boris Jeltsin is, eigenlijk? Je hoort zo weinig van 'm.
Bron, link?!quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is dood!![]()
Open jij even een topic in FB?
niet zo'n jeltzin inquote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is dood!![]()
Open jij even een topic in FB?
Leeft die nog?quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, wat ik me nou al een tijdje afvraag he. Weet iemand hoe het met Boris Jeltsin is, eigenlijk? Je hoort zo weinig van 'm.
Hoe was het trouwens?quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, stuff happens, tikje te ruig lopen rammen in de Melkweg vrijdag.
Zekers wel!quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik las Ron Link..quote:
Ff gemist, wie is het?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Misstique! Wat vond Dago er van?
Ow en doen jullie even Peppijn ongezien de tiefus wensen? Bedankt!
http://pepinoss.hyves.nl/fotos/55198816/0/na4N/#
die heeft die jongen doodgeslagen is mijn vermoedenquote:
wat heeft die met de hele kwestie te maken dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Dit is zijn broer:
http://www.cinebel.be/nl/people/27397-Tommie-Venneker.htm
Hij was er op tegen.quote:
Niet maar hij is acteur. Lijkt me niet fijn voor je loopbaan met zo'n broer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat heeft die met de hele kwestie te maken dan?
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk die schandpalen tegenwoordig..
Dat zou bij de wet verplicht moeten worden. Wat mij betreft hoeft die jongen nooit meer ergens normaal over straat te kunnen. En dat geldt voor al dit soort debielen.
Laten we gewoonweg weer lynchpartijen invoeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk die schandpalen tegenwoordig..
Dat zou bij de wet verplicht moeten worden. Wat mij betreft hoeft die jongen nooit meer ergens normaal over straat te kunnen. En dat geldt voor al dit soort debielen.
Hoe weten ze nou dat hij het is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Misstique! Wat vond Dago er van?
Ow en doen jullie even Pepijn ongezien de tiefus wensen? Bedankt!
http://pepinoss.hyves.nl/fotos/55198816/0/na4N/#
Te makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laten we gewoonweg weer lynchpartijen invoeren.
Sticks and stones... Neuh, wat mij betreft mogen ze dit soort gasten best lijfelijk straffen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Gewoon zijn hele leven lang, overal waar hij komt: hey daar heb je die laffe tering hond die iemand doodslaat met een boksbeugel!!!
Een collega van mij werkt voor GS. Ik durf dat dus te betwijfelen.quote:
Ach, als het echt moetquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sticks and stones... Neuh, wat mij betreft mogen ze dit soort gasten best lijfelijk straffen.
Veel papercuts en een liberale toepassing van keukenzout en peper.quote:
You're so evilquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Veel papercuts en een liberale toepassing van keukenzout en peper.
De homoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Dinsdagmorgen inderdaad. Zeg Ripley, Misstique mag me niet pijpen van Dago.
Inderdaad.quote:
Wat, Jeltsin doodgeslagen? Ik mis ook echt alles de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die heeft die jongen doodgeslagen is mijn vermoeden
Je moet ook wat vaker langskomen JMGquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat, Jeltsin doodgeslagen? Ik mis ook echt alles de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, dan blijft ie wel.
vaagjes ja, Mick O'connelsquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:41 schreef Armageddon het volgende:
HW! Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |