Haha! Pamperheaumeau!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier goddomme aan de thee.
Frankrijk voor dr werk, sprak dr net ff, ze is bijna bruinquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frankrijk voor dr werk, sprak dr net ff, ze is bijna bruin.
Wat een ogen!!!!!!!!!!!quote:
Yepsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
In Cannes formats bespreken toch?
mmm... Iets zegt me, dat ze meer geniet van het zonnetje, wijn, en mannelijke aandacht?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps.
Ze had moeite met tikken, de zon had dr nog blonder gemaakt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
mmm... Iets zegt me, dat ze meer geniet van het zonnetje, wijn, en mannelijke aandacht?
(Geef haar groot gelijk in dat opzicht!)
Die zat in Cannes en is gisteravond ook thuis gekomen.quote:
Hehehehe.. .Dat kan ik mij best voorstellen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
het was dan ook pure jaloezie. hier Ripley.
Zo dan.. .Nog opvallende types ertussen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die zat in Cannes en is gisteravond ook thuis gekomen.
De rij is pas om 13.00 uur op volle lengte. Nu staan de deuren nog open.
Nu nog leuke dochters. Kan niet wachten tot over een jaartje of 12 ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
What's with all the kinders?
Of niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef ElizaJarvis het volgende:
[..]
Nu nog leuke dochters. Kan niet wachten tot over een jaartje of 12 ...
Slapeloze nacht zullen de heren hebben.
LOLz...vooral de zonnenbrillen van rond de 22 jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
De rij is een fijne samenstelling van alles dat de multiculturele ons te bieden heeft. Ik schat zo'n 25 personen, merendeels vrouw van rond de 22. Veel 'modieuze' zonnebrillen.
Arma???quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Jarno! RELLEN!
http://fotoboek.fok.nl/Larissa
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
*plop*
Nog niet in het fotoboek. Het rancuneuze schaap mot nog even haar gram halen bij Danny en dan zijn wij allemaal stuk voor stuk aan de beurtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef miss_bleu het volgende:
is die trol trouwens nou nog niet gebanned?
Ze was al begonnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
wil eigenlijk mijn eigen geschiendenis wel weer eens voorbij horen komen. Weet de helft niet meer allang niet meer. Altijd handig zo'n verstofde oude bijbel met verhalen
Tis wel de 'limited total fucked version' van die bijbel. Een lijntje dat neigt naar waarheid, doorspekt met de ranzigste roddels mogelijk. Niet echt representatief als geheugen zeg maar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef miss_bleu het volgende:
wil eigenlijk mijn eigen geschiendenis wel weer eens voorbij horen komen. Weet de helft niet meer allang niet meer. Altijd handig zo'n verstofde oude bijbel met verhalen
Ik heb weinig te verbergen eigenlijkquote:
Ik wel.. Maar echte roddels zijn er niet..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Dat ook...
Maar ben ook meer actief geweest als lurker in die tijd. Hoorde niet bij de incrowd, de scene... Sjeweets!
Mij ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Havoc het volgende:
En het zal mij persoonlijk aan mijn anusrand jeuken wat dat zielige excuus voor mens over mij te roddelen weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |