Ik zeg meestal komende 5 jaar toch?quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's een afzwakking van wat je normaal altijd te melden hebt.
Ik zou toch zweren dat je altijd zegt: Helemaal geen koters! Met uitroepteken.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je altijd zegt: Helemaal geen koters! Met uitroepteken.
Hij is dood!quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, wat ik me nou al een tijdje afvraag he. Weet iemand hoe het met Boris Jeltsin is, eigenlijk? Je hoort zo weinig van 'm.
Bron, link?!quote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is dood!![]()
Open jij even een topic in FB?
niet zo'n jeltzin inquote:Op maandag 23 april 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is dood!![]()
Open jij even een topic in FB?
Leeft die nog?quote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, wat ik me nou al een tijdje afvraag he. Weet iemand hoe het met Boris Jeltsin is, eigenlijk? Je hoort zo weinig van 'm.
Hoe was het trouwens?quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, stuff happens, tikje te ruig lopen rammen in de Melkweg vrijdag.
Zekers wel!quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneukt
Ik las Ron Link..quote:
Ff gemist, wie is het?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Misstique! Wat vond Dago er van?
Ow en doen jullie even Peppijn ongezien de tiefus wensen? Bedankt!
http://pepinoss.hyves.nl/fotos/55198816/0/na4N/#
die heeft die jongen doodgeslagen is mijn vermoedenquote:
wat heeft die met de hele kwestie te maken dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Dit is zijn broer:
http://www.cinebel.be/nl/people/27397-Tommie-Venneker.htm
Hij was er op tegen.quote:
Niet maar hij is acteur. Lijkt me niet fijn voor je loopbaan met zo'n broer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat heeft die met de hele kwestie te maken dan?
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk die schandpalen tegenwoordig..
Dat zou bij de wet verplicht moeten worden. Wat mij betreft hoeft die jongen nooit meer ergens normaal over straat te kunnen. En dat geldt voor al dit soort debielen.
Laten we gewoonweg weer lynchpartijen invoeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk die schandpalen tegenwoordig..
Dat zou bij de wet verplicht moeten worden. Wat mij betreft hoeft die jongen nooit meer ergens normaal over straat te kunnen. En dat geldt voor al dit soort debielen.
Hoe weten ze nou dat hij het is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Misstique! Wat vond Dago er van?
Ow en doen jullie even Pepijn ongezien de tiefus wensen? Bedankt!
http://pepinoss.hyves.nl/fotos/55198816/0/na4N/#
Te makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laten we gewoonweg weer lynchpartijen invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |