Neuken is overrated men.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen.
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneuktquote:
Roger that.quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneukt
Precies , gepijpt worden dat is pas hot !quote:
Ik ben een nymph, ik moet wel.quote:
Ocherm.quote:
Meer redenen dan kinderen zelf heb ik niet nodig hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Anders schuren je lippen als je gaat lopen ?quote:
Waarom heb jij geen feauteauxboek?quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is cute armaquote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen feauteauxboek?
ROTFLOLquote:
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
Ik ben een nymph.
Dus jij bezorgd ze allemaal zo een schrale doosquote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'
Wellicht is het de aanblik van dat verschrompelde worstje die ze tegen staat na de 40e beurt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen voordat ik ze 43x geneukt heb op 1 dag. Daarna is het ineens van 'ja, misschien zei ik het wat sterker dan ik bedoelde en dit en dat'
Even overleggen met Dago.quote:
Ervaring.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat ik de enige ben die niet heeft geneukt
in mijn home-town gok ikquote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef Kreator het volgende:
waar is Smike?
Dit kloptquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit een foto vanSmike
gezien. In mijn dromen is het een mooie gebruinde man met een atletisch figuur, een enorm IQ en witte stralende tanden
En dit vast ook wel. En dat ie dan met topless dames tennist. Want hij houdt van tennissenquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef Kreator het volgende:
die nu te cool is om te internetten en ergens een of andere variant van windsurfen op een maagdelijk wit eiland aan eht beoefenen is, met allerlei lekkere wijven om zich heen, die hem cocktails voeren.
Ik was daar gisteren nog, maar ik heb hem helaas niet gesignaleerdquote:
ik jou ook niet terwijl ik toch echt wel aanwezig was daarquote:Op maandag 23 april 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren nog, maar ik heb hem helaas niet gesignaleerd![]()
Ik had gepicknickt in de buurtquote:Op maandag 23 april 2007 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik jou ook niet terwijl ik toch echt wel aanwezig was daar
wat bracht jou in het prachtige dorp?
Hemmeland?quote:
ik ken hem nietquote:
denk ik dan, want zeker weten doe ik het nietquote:
Ook opvallend dat die ouders zo hardleers zijn. Je zou verwachten dat het inmiddels toch wel algemeen bekend is dat als je rustig op een terrasje wilt zitten, je je kinderen thuis moet laten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer redenen dan kinderen zelf heb ik niet nodig hoor.
Men wat een kutwezentjes, overal stampvol met dit weer en overal jankende kutkinderen...
Nou: als je zo fucking dom bent om kinderen te nemen verwacht ik verder vrij weinig van die mensen hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ook opvallend dat die ouders zo hardleers zijn. Je zou verwachten dat het inmiddels toch wel algemeen bekend is dat als je rustig op een terrasje wilt zitten, je je kinderen thuis moet laten.
Da's een afzwakking van wat je normaal altijd te melden hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kinderen best geinig eigenlijk
Alleen de komende jaren niet voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |