Met Pampers? Tell me bout it. Gisteren heb ik er geloof ik drie luiers binnen 5 minuten doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:08 schreef Havoc het volgende:
Jammer alleen dat die koters er niet effectief mee om gaan.
kan je nagaan.... Jullie hebben er nog maar eentje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met Pampers? Tell me bout it. Gisteren heb ik er geloof ik drie luiers binnen 5 minuten doorheen gejaagd.
Klinkt reeeel en oprecht!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen.
Kreeg gisteren te horen dat de laatste van de vrienden die ik nog spreek van de middelbare school zonder kinderen zijn wijf met jong geschopt heeft.
Ik ben officieel oud...
Kinderen roeleren de tering. Ik bedoel, kijk nou:quote:
Tja, op die manier kun je er inderdaad boeken mee vullen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef Havoc het volgende:
Humor he,
'Hey een plasluier, even verwisselen'
Nieuwe luier om
*Prrsssfffft*
Kut een poepluier
Verwissel de luier nog maar een keer
*Prrsssfffft* en dan zo'n blik krijgen van 'Ja hallo, ik was nog niet klaar!'
Ach gos... wat een hummeltje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kinderen roeleren de tering. Ik bedoel, kijk nou:
[afbeelding]
*showt*
Hell no.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef Jarno het volgende:
Bier en tieten zijn uit, Heat. Hup, verwekken jij!
Dat is echt zoooooo 2001.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no.
Ze heeft zelf net zo'n grote grafhekel aan die lopende schijtfabrieken als ik.
Dus vanavond gewoon weer bier, tieten en rock.
Sex, drugs, rock and roll... all the time!!!
Ja, heb ik me ook wel eens over verbaasd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
baby's zijn eigenlijk maar raar. Maanden duurt het om zindelijk te worden, om te lopen, zelf te vreten etc.
Check katten bijvoorbeeld. Na een paar weken doen die alles ZELF. Dan zeg ik RESTECP!![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, heb ik me ook wel eens over verbaasd.. Katten zijn met 8 weken zindelijk, kunnen zelf eten, lopen, etc. Wat een gedoe is een baby dan.
.
Mods ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
En katten kan je ook weer wegdoen als ze niet bevallen. Desnoods boebiedoe style.
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin in bier.
Puik plan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zin in bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |