quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef garnage-patrick het volgende:dat is een luchtfilter.
wannabee intercooler, en dat plexi zit ervoor. tegen regen enzo. om dat tegen te houden.
en nee, ik heb zelf niet zo'n ding
![]()
![]()
Dat is een Luchtfilter ja
ff replies van vorige topic:
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef fathank het volgende:[..]
Wat kost een LPG-G3 installatie met LPI dan? En hoeveel kilometer moet je rijden om dat aankoopbedrag terug te verdienen? Ik vind mensen die overal een mening over hebben, terwijl ze zelf nog geeneens een rijbewijs hebben een beetje
![]()
. Als zij het mooi vinden, en niet die power willen wat is daar dan op tegen? Ga jij maar verder dromen over je Prelude. Als je echt hard wil gaan (wat jij blijkbaar wil, want je kraakt alleen maar mensen af omdat ze motorisch niet tunen) koop je een echte auto met RWD, ipv FWD.
![]()
Praat niet, jullie willen toch zuinig rijden? En "Sportief" uitstralen? Geef jij mij het geld om een Fatsoenelijke RWD wagen te kopen? Nee dus, EN ik vind de Prelude uit zijn prijsklasse het beste, en mooiste.. en tja.. ieder zijn eigesmaak, jij hoeft de Prelude niet mooi te vinden, maar waar wil jij voor 6000 euro zo'n geil beest met 200PK VTEC 2.2 met 4WS vinden?
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Barcaconia het volgende:[..]
Ach ik ben het ook vaak niet met Turquaz eens, omdat hij overal te makkelijk en te simpel over denkt ("flikker er dan gewoon even een .... in"
![]()
) Maar hij heeft wel gelijk dat mensen die een auto eruit laten zien alsof je naar de 100 gaat in 1,4sec terwijl je onder de kap maar 60pk ofzo hebt niet goed bezig zijn.
All show, no go.
![]()
Ik weet dat er meerdere mensen niet vaak met mij eens zijn, en ik weet dat ik meestal veelste simpel praat, maar ik ben ook iemand die niet zo snel rieël denkt. Ik was vroeger ook iemand die van tuperware bumpers hield, maar ik dacht ook meteen aan de motor... Schroef daar maar een Turbotje op, en laat de bumpers de puntjes op de i zetten
Nu denk ik niet meer zo.. Prelude H22a = 200PK, de een en ander doen (o.a. Turbo) = 300PK, Verlagen, Velgjes, Uitlaat.. en ik ben klaar
![]()
Hoef niet meer of minder...The Ultimate Car, net zoals Alexxx zo verliefd is op zijn Visa's
[ Bericht 71% gewijzigd door Turquaz52 op 19-04-2007 20:18:59 ]