Ja, ook aan het eind...3 homelessquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef BrauN het volgende:
Skateboard scene vond ik nog 't mooist.
Verder een beetje lafjes. Parodie hier en daar is leuk, maar tot nu toe heb ik nog niet liggen lachen/gieren/brullen dit seizoen.
WHAT? Nooooooooooooquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
en nu maanden wachten op de volgende
volgende week donderdag is ie wel ergens op internet te vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
Wanneer komt volgende ep weer?
das het mooie van parodieen.. je kan er verschillende dingen in zien.. maar das omdat veel shit op elkaar lijkt :-)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef kalinho het volgende:
Ik dacht juist dat het een parodie op "Tremors" was?![]()
Als het gewoon echt Comedy Central wordt, zouden ze ineens moeten beschikken over álle afleveringen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even een vraagje; Als The Box verandert in Comedy Central, welke seizoenen worden er dan uitgezonden. Volgens mij zijn dat nu 7, 8 en 9, maar iets nieuws zou wel een keer leuk zijn. Gisteravond was voor de zoveelste keer the Jefferson's.
Randy kan af en toe echt hilarisch dom en overdreven doen, wat hem super grappig maakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:37 schreef chiren het volgende:
[..]
Randy wordt echt steeds meer 1 van mijn favoriete personages in SP, in dezel aflevering was 'ie bijna net zo briljant als in de WoW ep![]()
DANK U, want dat sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het boeiende intermezzo is op mysterieuze wijze verdwenen.
HD tekenfilmquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef slindenau het volgende:
Je bedoelde die 3 regeltjes onder een enorme lap off-topic tekst?
Nouja, wij hebben even lekker kunnen rellen, mijn dag is weer goed.
Weten jullie trouwens iets van die ene Southpark aflevering die in HD uit is gekomen/zou komen? Die Good Times With Weapons (801) zou in HD verkrijgbaar zijn, maar ik kan deze op "het internet" nog nergens vinden
Volgens bronnen was deze begin Maart gratis te downloaden, en is deze nu op HD DVD bij een Xbox te krijgen ofzoMaar waarom heeft niemand deze dan
Alles wat verschijnt kan geript worden, dus ik vraag me af waarom het na een maand nog niet te vinden isquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
die aflevering verscheen toch alleen op xbox
Daar valt over te discussieren ja, maar een 35 mb rm of een 800 mb HD avi, op een 17" monitor met een behoorlijke resolutie merk je dat verschil (fullscreen) welquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
HD tekenfilmZeker met southpark heb je daar weinig aan denk ik. Dat zijn zulke simpele vormen en kleuren.
Whaha iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef slindenau het volgende:
We mogen hier ook niks he
Het was iig wel boeiend, dat zeg je immers zelf
Trouwens, Helo, je bent wel de titel van de aflevering vergeten...die is natuurlijk een 'parodie' op de vader van de zombie-horror films: Night of the Living Dead uit '68.
Waarom vergeten jullie die nu altijd
Dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het gewoon echt Comedy Central wordt, zouden ze ineens moeten beschikken over álle afleveringen.
Volg je het topic welquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Flyga het volgende:
maar zijn er ook mensen die echt de nieuwste al hebben gezien? Of gaat dit inderdaad over the box enzo?
Wij zien hier elke week de nieuwste ep. een paar uur nadat hij in de USA is uitgezonden, stoer huh?!?!11quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Flyga het volgende:
maar zijn er ook mensen die echt de nieuwste al hebben gezien? Of gaat dit inderdaad over the box enzo?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Flyga het volgende:
ik qoute je netquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
Laatmaar, lees foutje van mij
Ja, wij zijn stoerquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef chiren het volgende:
[..]
Wij zien hier elke week de nieuwste ep. een paar uur nadat hij in de USA is uitgezonden, stoer huh?!?!11![]()
Nee joh, echt waar? Gaan we dat nu maanden achter elkaar roepen totdat 11x08 er isquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef sjeppert het volgende:
nu weer ontiegelijk lang wachtten op nieuwe afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |