mar dar can iek tog nix an doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiendag wat een bult spelfouten ineens
2,5 stagemaandquote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef DaFan het volgende:
Oh wicked man ff wat geld sparen.
mannen kunnen niet eens maagd zijn (behalve als sterrenbeeld)quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat moet je maar niet te vaak zeggen, dat je maagd bent, en er dan achteraan, "als sterrenbeeld"
denigrerend..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wat een zielig gedoe weer. Ik vind het vrij denegerend naar de 'doelgroep' toe.
Vertel.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mannen kunnen niet eens maagd zijn (behalve als sterrenbeeld)![]()
Hij nam haar ''taak'' overquote:
echt nietquote:Op donderdag 19 april 2007 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
spelletjes.be ging gisteren live. vernieuwd concept.. check het uit(en vergelijk het met spelletjes.nl voor de oude variant..)
als je aan je talen wil werken..
juego.sp
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
íemand moet het overnemen van lientje
Yeah, niet best voetbal maar achquote:
In de kantine werd een keer.. " Hij is Maagd" geroepen.. en allemaal wijzen naar mij.. Flauw hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat moet je maar niet te vaak zeggen, dat je maag bent, en er dan achteraan, "als sterrenbeeld"
magical kicks FTWquote:
Met een nieuwe PC kan je echt wel scorenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de kantine werd een keer.. " Hij is Maagd" geroepen.. en allemaal wijzen naar mij.. Flauw hoor. Ik zat rustig de horoscoop te lezen
![]()
Voor 850 euro.. Een beetje nerd kiest een nieuwe upgrade van zijn supercomputer boven een ontmaagding..![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Sok41 het volgende:
NEGERSWAAAA'S LATEN WE PANNENKOEKEN ETEN !
Wat is een man die nog nooit geslachtsgemeenschap heeft gehad dan? Kansloos?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de Van Dale woordenboek der Nederlandse taal - versie 1.4
Maagd:
vrouwelijk persoon die geslachtsrijp is maar nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad, ongerepte jonge vrouw
bak jij?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Sok41 het volgende:
NEGERSWAAAA'S LATEN WE PANNEKOEKEN ETEN !
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de kantine werd een keer.. " Hij is Maagd" geroepen.. en allemaal wijzen naar mij.. Flauw hoor. Ik zat rustig de horoscoop te lezen
![]()
Voor 850 euro.. Een beetje nerd kiest een nieuwe upgrade van zijn supercomputer boven een ontmaagding..![]()
Hoooooooooiquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maagd:
vrouwelijk persoon die geslachtsrijp is maar nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad, ongerepte jonge vrouw
dus voor mannen en vrouwen...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoooooooooi![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=maagd
Ongerepte jongen vrouwquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maagd:
kutspelquote:
beetje je eigen site aan het promoten...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kutspel
http://www.spelletjes.nl/game43590.html
dás pas een verslavend spel. zit inmiddels bij versie 2 ...
voel je je niet op je gemak?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Freshthinking het volgende:
Wat een mannenonderwerpen ineens
Mooi manquote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kutspel
http://www.spelletjes.nl/game43590.html
dás pas een verslavend spel. zit inmiddels bij versie 2 ...
geen idee, omgekeerd zoeken is helaas niet mogelijk in een woordenboekquote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat is een man die nog nooit geslachtsgemeenschap heeft gehad dan? Kansloos?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hoooooooooi![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=maagd
.
Ik wou net typen: ook goeiemorgen Hounietquote:
respect voor die man hèquote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Sok41 het volgende:
Houniet wat een avatar !
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
maar als sterrenbeeld kan het dus een man en/of vrouw zijn.
uhm.. dat filmpje komt me bekend voor..quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Sok41 het volgende:
Houniet wat een avatar !
klopt helemaal piet... trots medewerkerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
beetje je eigen site aan het promoten..... Jij zit toch bij Spill Group?
probeer dan de andere portals..? zigiz.com, juego.fr, gamespiele.de (als ik het goed heb)quote:Op donderdag 19 april 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi man!
Kan hier niet op spelletjes.nl![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dat filmpje komt me bekend voor..![]()
Respect![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |