Noord? Hoogvliet is geen noord.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is onzin. Ik woon in noord, tussen het stadhoudersplein en de gordelweg. Ik woon écht wel in rotterdam! En t zijn goed onderhouden voormalig huurhuizen.
Voormalig bewoner van de Schapendreef 285 (aan de boezem) meldt zich.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
He! Niks mis met crooswijk! Mooie gemeleerde volksbbuurt waar tenminste nog wat te beleven valt.
Mis je Rotterdam al?quote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Mijn god, wat is er mis met jouw toetsenbord?Totaal onleesbaar.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan Krimpen in elk geval. Ik verveel me de tyfus hier.
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan Krimpen in elk geval. Ik verveel me de tyfus hier.
tsja , ik had wat " lasT Van Probleempjes zie ik nu "quote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Mijn god, wat is er mis met jouw toetsenbord?Totaal onleesbaar.
Capelle zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.
Is daar wat mis mee?!quote:Op zondag 29 april 2007 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
Of moeten we allemaal massaal gaan winkelen en naar de bouwmarkten enzo?
Radiostations pakken uit op Koninginnedagquote:Ook in Rotterdam gaat het feest vanavond al los. In Ahoy wordt de Nacht van Oranje gehouden, waar Nederlandse artiesten zullen optreden. Enkele namen: Gebroeders Ko, De Deurzakkers, Sugar Lee Hooper, Peter Koelewijn, Dario, Jacques Herb, Ria Valk, Thomas Berge, Robert Leroy, De Sjonnies, Wolter Kroes, Grad Damen, One Two Trio, Jannes, Havenzangers en Lee Towers. Op de Kop van Zuid is er Koninginnedance, met onder andere de dj's Benny Rodrigues, Tom de Neef en Sam Rafael.
Net zoals in Utrecht, is er overdag vrijmarkt in de stad. Kloppend hart daarvan vormt het terrein rond de Coolsingel, Blaak, Hofplein Westersingel, Nieuwe Binnenweg en De Doelen.
Rotterdam.infoquote:Koninginnedag 2007
Koninginnedag vier je natuurlijk in Rotterdam! Op deze oranje feestdag is er vanalles te doen in de stad. Hieronder zie je een selectie van Koninginnedagevenementen in Rotterdam.
Feesten en concerten:
- Koninginnedance - Parkeerplaats de Kuip (IJzerwerkerkade) vanaf 14.00 uur
- Desire2Dance - Koninginnedag Parkzicht (Kievitslaan, vanaf 15.00 uur)
- Eendrachtspop (Eendrachtsplein, vanaf 12.00 uur)
- Sven Hammond Soul - restaurant O’Six (Westblaak, 14.00)
- Happy Avenue Queensday (Waterfront, 13.00, ¤ 6,-)
- Oranjeconcert - Laurenskerk (Grotekerkplein, 20.00 ¤ 12,50)
- Goa Trance festival (Raampoortstraat, tussen Hofpleinstation en Schiekade, vanaf 12.00 uur)
Cafés en bars met (live)muziek:
- Dream away met Cola Zero (Club Dream, Karel Doormanstraat, vanaf 13.00 uur)
- Level (plein Maagd van Holland, vanaf 14.00 uur)
- Soho (Pannekoekstraat, vanaf 12.00 uur)
- Toaster (Pannekoekstraat, vanaf 12.00 uur)
- Doelencafe (Schouwburgplein) Soul Catchers (14.00 uur) en Hans Dulfer (21.30 uur)
- Café Coenen (Museumpark, vanaf 10.00 uur)
- The American Dream (Karel Doormanstraat, Schouwburgplein, vanaf 13.00 uur)
- Café Le Vagabond (Plein St. Mariastraat, Nieuwe Binnenweg, vanaf 14.00 uur)
- Westerpaviljoen (hoek Mathenesserlaan/Nieuwe Binnenweg, vanaf 13.00 uur)
Markten en amusement:
- Blommenfesteijn (Charloisse kerksingel, vanaf 09.00 uur)
- Kermis - Schiehaven
- Vrijmarkt rondom Larenkamp Slinge (vanaf 10.00 uur)
Theater:
Eten is Weten - Theaterstraat (Heemraadsplein, 14.00 uur)
op 30-4-2007
Met de waterbusquote:
Misschien niet morgen, maar andere keer (elders) Rotterdam bbq meet ?quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Bij deze nodig ik iedereen die een hekel heeft aan Koninginnedagdrukte uit om bij mij in Krimpen te komen BBQ-en.
Sowieso houden mijn vriend (heiden6) en ik na onze verhuizing naar het Heliportcomplex een house warming party, misschien kunnen we daar ook meteen een BBQ-meet van maken. Wordt ergens eind juni wrs.quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien niet morgen, maar andere keer (elders) Rotterdam bbq meet ?
Dan ben je vast en zeker langs het Zuiderpark gereden !quote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben onderweg echt heul veul BBQ-ende Turken gezien.
Ik kreeg wel zin in BBQ mét rose.
Lekker barbecuen op een frans balkonnetjequote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef Breuls het volgende:
Hm, is daar in de buurt een beetje goeie BBQ-geschikte plek of hebben jullie een tuin?
* Breuls gaat ook in het centrum wonen, maar wel vijfhoog.
Niet eens!! Wel langs de Brielse Maas en daar zaten er ook heeeeuuuul veeullquote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dan ben je vast en zeker langs het Zuiderpark gereden !
The humanity!quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet eens!! Wel langs de Brielse Maas en daar zaten er ook heeeeuuuul veeull
En op een stukje een man in een blauwe string.
Ahem, een balkon van negen meter breed en bijna twee meter diep.quote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Lekker barbecuen op een frans balkonnetje![]()
Laat ik dat maar niet doen, mijn Frans balkon is gewoon in mijn huiskamer.quote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Lekker barbecuen op een frans balkonnetje![]()
![]()
Wat gaan ze doen dan? Ik weet wel dat Rotterdam echt heel flink gaat bouwen komende jarenquote:Op maandag 30 april 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De werkzaamheden word je toch ook strontziek van. Heb net de folder eens gelezen van wat ze hier op Vasteland gaan doen. Daar word je niet vrolijk van, volgens mij is het gewoon minimaal een halfjaar bijna onbereikbaar
.
Anders vergeet je even de Maastoren, de hoogste toren van Rotterdam, die ook al in aanbouw is.quote:Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef Breuls het volgende:
Rotterdam IS al flink aan het bouwen:
- Red Apple in Waterstad
- Wijnhaeve er vlak naast
- Statendam naast de bibliotheek
- Hofdame daar schuin tegenover
- nog wat torens in Waterstad
- Centraal Station
- Calypso (naast Schouwburgplein)
En dan noem ik nog niet eens alles.
Treks iets in de kleur oranje aanquote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Breuls het volgende:
Goed, ik ga zo de stad in. Nog tips, iemand?
Ja , zorg dat je geen depressieve Luciano's tegenkomt !quote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Breuls het volgende:
Stel je in op lachen om idioten, en vooral om wat ze aanbieden!quote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Breuls het volgende:
Vergeet de Nivea nietquote:Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel je in op lachen om idioten, en vooral om wat ze aanbieden!
Waarom zit je überhaupt in Krimpen?quote:Op maandag 30 april 2007 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat had ik dan wel weer willen zien. Hier in Krimpen was niets te beleven behalve een feestje van de plaatselijke kroeg.
Was het ook, alleen de zeer hoge vuurpijlen kon ik zienquote:
Ik zou er beiden niet zo graag wonen eerlijk gezegdquote:
Wat is er volgens jou dan mis met Rotterdam Noord?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Neverending het volgende:
Ik zou er beiden niet zo graag wonen eerlijk gezegd![]()
Iedereen z'n ding hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met Rotterdam Noord?
Ik heb de folder ook gelezen ,is hier aan het eind van de straat,weer lekker druk op de Erasmusbrug als ik vanuit zuid kom van mijn werk.quote:Op maandag 30 april 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De werkzaamheden word je toch ook strontziek van. Heb net de folder eens gelezen van wat ze hier op Vasteland gaan doen. Daar word je niet vrolijk van, volgens mij is het gewoon minimaal een halfjaar bijna onbereikbaar
.
Dat is hier niet zo ver vandaan. Ik zag daar een keer een briefje hangen met 'Ajax afgebroken' of iets dergelijks. Uiteraard begon ik enthousiast te lezen, maar het ging over het feit dat de halve buurt daar werd gesloopt, en dat is blijkbaar de Ajaxbuurt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Karina het volgende:
Normaal zou ik echt NOOIT in het Rotterdam topic posten, maar dit is echt te leuk. Ik zag net op AT5 dat jullie een Ajaxstraat hebben![]()
Ommoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Slappy het volgende:
Is er ook een ghetto buurt in Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |