Over een jaar of wat. Ik woon daar dan ook antikraak.quote:
Ah, ik zit dus precies aan de Crooswijkseweg gegrensd. Al zat meegemaakt hier helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef LostFormat het volgende:
Ik woon in de Schuttersstraat, tussen de paradijslaan en de sportvelden in. Sinds dat ik er woon nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Gewoon het stadsleven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik snap zelf uberhaupt niet wat iemand trekt om in R'dam te wonen want voor hetzelfde geld woon ik straks in een rijtjeswoning en zit ik toch in 30 minuutjes op school in rotterdam, maar goed als je dan in Rdam wil wonen zou ik idd richting blijdorp gaan...
Wonen in een stad heeft meer voordelen dan alleen een school.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
weet je wat de pest is met rotterdam (en dan vooral Charlois waar ik (gelukkig niet lang meer) een appartementje huur)) is dat je je huis gewoon aan de straatstenen niet kwijt kan, als ik over de dorpsweg rijd zie ik op 100 meter 20 huizen te koop staan dus dat zegt wel iets over de verkoopbaarheid van je woning over een aantal jaar. Mijn zus heeft haar huis ook voor ongeveer hetzelfde verkocht als gekocht en dan is je hypotheek en je verbouwingsgeld gewoon weggegooid geld... ik snap zelf uberhaupt niet wat iemand trekt om in R'dam te wonen want voor hetzelfde geld woon ik straks in een rijtjeswoning en zit ik toch in 30 minuutjes op school in rotterdam, maar goed als je dan in Rdam wil wonen zou ik idd richting blijdorp gaan...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gewoon het stadsleven.. De drukte, de pluriformiteit, dat je alles binnen 5 minuten afstand tot je beschikking hebt. Wakker worden door het geringel van de trams. Ik zou zelf geestelijk doodgaan door in een saaie wijk te wonen met alleen maar rijtjeshuizen.
Gaan jullie kopen met z'n viertjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
ff tvptje, ook op zoek naar een huis in Rotjeknor met 4 man!
Lag wel in de planning!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef Neverending het volgende:
[..]
Gaan jullie kopen met z'n viertjes?
Jah klopt, allemaal voor de studie. Doen nu allemaal zelfde opleiding op HBO niveau (commerciele eco.) en willen naar universiteit. Omdat R'dam goed staat aangeschreven qua eco. studies!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef Neverending het volgende:
Klinkt goed!!
Ik neem aan dat jullie daar voor studie gaan wonen??![]()
Kies dan zeker voor de buurten die ik hierboven noem!
Wat ga je studeren?? En ga je ergens lid worden? (dnn ook dicht bij societeit natuurlijk)
Hmmm, die week maar ff meemakenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:48 schreef Neverending het volgende:
Via de Uni heb je toch altijd de Eurekaweek, waarin je, behalve met je nieuwe medestudenten, ook kennis maakt met de studentenverenigingen. Verkijk je er niet op hoor, niet elke vereniging is een ballentent en een vrijere studentenvereniging kan hartstikke leuk zijn![]()
![]()
Nou, heel veel plezier dan alvast met alleen al de voorpret van een huis zoeken! Hoeveel hebben jullie gezamelijk te besteden dan, naar verwachting?
Hahaha, ik heb een super studententijd in Rotterdam gehad!
Mocht je nog tips nodig hebben, roep je maar![]()
Ik ook. En ik blijf er wonen. In die acht jaar dat er ik woon nu ben ik echt van de stad gaan houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:48 schreef Neverending het volgende:
Hahaha, ik heb een super studententijd in Rotterdam gehad!
Als het zo doorgaat hebben we een Fok! dorpquote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Kom bij ons in het Heliportcomplex wonen, dan ben je de derde Fok!ker die daarheen verhuist.
http://www.heliportmakelaardij.nl/
Pim.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daarom is Rotterdam helemaal niet meer leuk![]()
Nee, eerst Spijkenisse nog even verzieken, daarna is Hellevoet de lulquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeikende rotterdammers [afbeelding]. Dan ga je maar in Hellevoetsluis wonen
Ze was 8quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Isegrim het volgende:
Dat heb ik niet meegekregen eerlijk gezegd. Linkje?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed, of dat veel over het complex zegt...
Ik vind dat juist altijd wel grappig... je kan echt goed lachen met antillianen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daarom is Rotterdam helemaal niet meer leuk![]()
Dat zegt helemaal niks over de buurt hoor. Er is hier in de buurt (vlakbij hellevoetsluis) een jongen verkracht en mishandeld door iemand uit hellevoet, betekent toch niet dat iedereen zo is??quote:
Doordat dat toevallig daar gebeurt deugt er uiteraard niets van het complex.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heliport, ah dat complex waar niet zo lang geleden een 12 jarig meisje op klaarlichte dag gruwelijk verkracht is. Ja, erg gezellig.
En jij moet gewoon even zwaaien als je met een noodvaart langs het restaurant komt fietsen als wij daar zitten te eten voor in de opengeschoven puiquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doordat dat toevallig daar gebeurt deugt er uiteraard niets van het complex.
In de straat waar er dikke bipsen rondlopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:55 schreef Isegrim het volgende:
Alicey fietst altijd met een noodvaart.Waar hebben jullie gegeten?
LOL Als ik fiets ben ik nogal autistisch, dan ontgaat bijna alles me.quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jij moet gewoon even zwaaien als je met een noodvaart langs het restaurant komt fietsen als wij daar zitten te eten voor in de opengeschoven pui.
Dan woon je nog geen eens echt in Rotterdam, en zit je tussen de skinheads.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je in rotterdam wil kopen, raad ik dit aan:http://www.huislijn.nl/sh(...)3a-adfd-43112f7cdf76
Veel huize in veel buurten, sociale koopwoningen tegen 75% van de marktwaarde
Noord? Hoogvliet is geen noord.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is onzin. Ik woon in noord, tussen het stadhoudersplein en de gordelweg. Ik woon écht wel in rotterdam! En t zijn goed onderhouden voormalig huurhuizen.
Voormalig bewoner van de Schapendreef 285 (aan de boezem) meldt zich.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
He! Niks mis met crooswijk! Mooie gemeleerde volksbbuurt waar tenminste nog wat te beleven valt.
Mis je Rotterdam al?quote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Mijn god, wat is er mis met jouw toetsenbord?Totaal onleesbaar.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan Krimpen in elk geval. Ik verveel me de tyfus hier.
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan Krimpen in elk geval. Ik verveel me de tyfus hier.
tsja , ik had wat " lasT Van Probleempjes zie ik nu "quote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Mijn god, wat is er mis met jouw toetsenbord?Totaal onleesbaar.
Capelle zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zwaai maar naar de overkant, daar zit ik.
Is daar wat mis mee?!quote:Op zondag 29 april 2007 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
Of moeten we allemaal massaal gaan winkelen en naar de bouwmarkten enzo?
Radiostations pakken uit op Koninginnedagquote:Ook in Rotterdam gaat het feest vanavond al los. In Ahoy wordt de Nacht van Oranje gehouden, waar Nederlandse artiesten zullen optreden. Enkele namen: Gebroeders Ko, De Deurzakkers, Sugar Lee Hooper, Peter Koelewijn, Dario, Jacques Herb, Ria Valk, Thomas Berge, Robert Leroy, De Sjonnies, Wolter Kroes, Grad Damen, One Two Trio, Jannes, Havenzangers en Lee Towers. Op de Kop van Zuid is er Koninginnedance, met onder andere de dj's Benny Rodrigues, Tom de Neef en Sam Rafael.
Net zoals in Utrecht, is er overdag vrijmarkt in de stad. Kloppend hart daarvan vormt het terrein rond de Coolsingel, Blaak, Hofplein Westersingel, Nieuwe Binnenweg en De Doelen.
Rotterdam.infoquote:Koninginnedag 2007
Koninginnedag vier je natuurlijk in Rotterdam! Op deze oranje feestdag is er vanalles te doen in de stad. Hieronder zie je een selectie van Koninginnedagevenementen in Rotterdam.
Feesten en concerten:
- Koninginnedance - Parkeerplaats de Kuip (IJzerwerkerkade) vanaf 14.00 uur
- Desire2Dance - Koninginnedag Parkzicht (Kievitslaan, vanaf 15.00 uur)
- Eendrachtspop (Eendrachtsplein, vanaf 12.00 uur)
- Sven Hammond Soul - restaurant O’Six (Westblaak, 14.00)
- Happy Avenue Queensday (Waterfront, 13.00, ¤ 6,-)
- Oranjeconcert - Laurenskerk (Grotekerkplein, 20.00 ¤ 12,50)
- Goa Trance festival (Raampoortstraat, tussen Hofpleinstation en Schiekade, vanaf 12.00 uur)
Cafés en bars met (live)muziek:
- Dream away met Cola Zero (Club Dream, Karel Doormanstraat, vanaf 13.00 uur)
- Level (plein Maagd van Holland, vanaf 14.00 uur)
- Soho (Pannekoekstraat, vanaf 12.00 uur)
- Toaster (Pannekoekstraat, vanaf 12.00 uur)
- Doelencafe (Schouwburgplein) Soul Catchers (14.00 uur) en Hans Dulfer (21.30 uur)
- Café Coenen (Museumpark, vanaf 10.00 uur)
- The American Dream (Karel Doormanstraat, Schouwburgplein, vanaf 13.00 uur)
- Café Le Vagabond (Plein St. Mariastraat, Nieuwe Binnenweg, vanaf 14.00 uur)
- Westerpaviljoen (hoek Mathenesserlaan/Nieuwe Binnenweg, vanaf 13.00 uur)
Markten en amusement:
- Blommenfesteijn (Charloisse kerksingel, vanaf 09.00 uur)
- Kermis - Schiehaven
- Vrijmarkt rondom Larenkamp Slinge (vanaf 10.00 uur)
Theater:
Eten is Weten - Theaterstraat (Heemraadsplein, 14.00 uur)
op 30-4-2007
Met de waterbusquote:
Misschien niet morgen, maar andere keer (elders) Rotterdam bbq meet ?quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Bij deze nodig ik iedereen die een hekel heeft aan Koninginnedagdrukte uit om bij mij in Krimpen te komen BBQ-en.
Sowieso houden mijn vriend (heiden6) en ik na onze verhuizing naar het Heliportcomplex een house warming party, misschien kunnen we daar ook meteen een BBQ-meet van maken. Wordt ergens eind juni wrs.quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien niet morgen, maar andere keer (elders) Rotterdam bbq meet ?
Dan ben je vast en zeker langs het Zuiderpark gereden !quote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben onderweg echt heul veul BBQ-ende Turken gezien.
Ik kreeg wel zin in BBQ mét rose.
Lekker barbecuen op een frans balkonnetjequote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef Breuls het volgende:
Hm, is daar in de buurt een beetje goeie BBQ-geschikte plek of hebben jullie een tuin?
* Breuls gaat ook in het centrum wonen, maar wel vijfhoog.
Niet eens!! Wel langs de Brielse Maas en daar zaten er ook heeeeuuuul veeullquote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dan ben je vast en zeker langs het Zuiderpark gereden !
The humanity!quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet eens!! Wel langs de Brielse Maas en daar zaten er ook heeeeuuuul veeull
En op een stukje een man in een blauwe string.
Ahem, een balkon van negen meter breed en bijna twee meter diep.quote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Lekker barbecuen op een frans balkonnetje![]()
Laat ik dat maar niet doen, mijn Frans balkon is gewoon in mijn huiskamer.quote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Lekker barbecuen op een frans balkonnetje![]()
![]()
Wat gaan ze doen dan? Ik weet wel dat Rotterdam echt heel flink gaat bouwen komende jarenquote:Op maandag 30 april 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De werkzaamheden word je toch ook strontziek van. Heb net de folder eens gelezen van wat ze hier op Vasteland gaan doen. Daar word je niet vrolijk van, volgens mij is het gewoon minimaal een halfjaar bijna onbereikbaar
.
Anders vergeet je even de Maastoren, de hoogste toren van Rotterdam, die ook al in aanbouw is.quote:Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef Breuls het volgende:
Rotterdam IS al flink aan het bouwen:
- Red Apple in Waterstad
- Wijnhaeve er vlak naast
- Statendam naast de bibliotheek
- Hofdame daar schuin tegenover
- nog wat torens in Waterstad
- Centraal Station
- Calypso (naast Schouwburgplein)
En dan noem ik nog niet eens alles.
Treks iets in de kleur oranje aanquote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Breuls het volgende:
Goed, ik ga zo de stad in. Nog tips, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |