quote:
en zo is er ook nog deze..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hier ooknaakt
http://fukung.net/images/2825/5aedca957abb.jpg
naakt
die is echt geniaalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
whehe iemand nog meer pics daarvan?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef BdR het volgende:
[..]
[..]
en zo is er ook nog deze..
[afbeelding]
KPD miss?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
whehe iemand nog meer pics daarvan?![]()
ik had nog wel gezocht maar meer dan die 3 kon ik nie vinden![]()
Dat eerste wijf is zelf nog een kind.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef BdR het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
whahahahaha!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef Terpentin07 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik eis hier represailles voorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[[url=:Nding[/url]]
Niets met katten te maken, maar wel WTF.
Ik dacht dat Rotten.com plaatjes hier niet welkom warenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[afbeelding]
Niets met katten te maken, maar wel WTF.
omdat je je refsend veranderd hebt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Agiath het volgende:
Ik zie alleen maar katten?
Dat is nou niet echt een objectieve grens.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef buzzer het volgende:
In vorige delen ben ik duidelijk genoeg geweest: GEEN ROTTEN.COM OF GELIJKWAARDIG MATERIAAL PLAATSEN HIER
dat zeg ik....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Pritt het volgende:
t v p .
Maar kotsneigingen hoeven we niet te hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom niet? daar heb ik een wtf gevoel bij
Dat vrouwtje is zeker vlak na het maken van die foto opgegeten door die tijger.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Sh0g het volgende:
TVP met kleine bijdrage.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt htm's niet als afbeeldingen laten zienquote:
Idd. dit zou niet eens mogelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zat te doen met PhotoshopZ'n zwembroekje staat ook beetje raar
![]()
o, verkeerd dinges in firefox gebruikt voor een paar.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je kunt htm's niet als afbeeldingen laten ziendus je moet ff de .jpg-URL pakken van het plaatje
Nou, ik vind het behoorlijk WTF anders..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef TNA het volgende:
We kunnen wel foto's van allerlei medische dingen gaan posten... lijkt me niet echt thuishoren hier.
Tis toch WTFquote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef TNA het volgende:
We kunnen wel foto's van allerlei medische dingen gaan posten... lijkt me niet echt thuishoren hier.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Bijbehorend artikel; klik.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
quote:Only 1 child was harmed in the writing of this article.
NOTE - Only 1 child was harmed in the writing of this article.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
omgquote:Op donderdag 19 april 2007 18:30 schreef chromosoompje het volgende:
Iemand een kopietje kopen![]()
[afbeelding]
Die 2dequote:Op donderdag 19 april 2007 18:30 schreef chromosoompje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die hond ookquote:Op donderdag 19 april 2007 18:30 schreef chromosoompje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef don-diablo het volgende:
die afbeelding op het toilet hebben wij ook bij ons in de stad in een club, vind ze vrij origineel
Johquote:
Die kat ookquote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Goed advies:
[afbeelding]
Geen woorden voor:
[afbeelding]
Jong geleerd:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Jezus is liefde:
[afbeelding]
wtfquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef BdR het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
ja doe eensch meer zoeken daarvan iemandquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef danny91184 het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ziet die chick er wel leuk uit![]()
kansloos....quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef MaxiTitan het volgende:
U wilt hier rechtdoor, mag dat?
[afbeelding]
Gok dattie wel een tok/toque/hoe schrijf je dat aan heeft hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG that's gotta hurt
denk dat die direct op is genomen in het ziekenhuis en dat ie geen kids meer kan krijgen
quote:
Je heb zeker nooit windows 95 of 98 gebruikt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef Smash-it het volgende:
Ik snap die met die blauwe computerschermen niet.. Iemand?
Die is echt zoo saaiquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef vuurwerkman het volgende:
Ik weet dat het een foto topic is, maar dit filmpje mag ook niet ontbreken :
http://video.google.com/videoplay?docid=-2494087303575474096
wtf![]()
wie is dat dan?quote:
Dus eerst publiek antwoord vragen en dan 50/50quote:
hehe ik zou gewoon expres het verkeerde antwoord geven. Onder welke steen in oostduistland zonder tv moet je vandaag komen om dit niet te wetenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Dus eerst publiek antwoord vragen en dan 50/50en ook antwoord van het publiek vind ik schokkend
Bovendien, het antwoord zat in de vraag..quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hehe ik zou gewoon expres het verkeerde antwoord geven. Onder welke steen in oostduistland zonder tv moet je vandaag komen om dit niet te weten![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Bovendien, het antwoord zat in de vraag..
ook dat nog. En Edmund is gewoon een normale duitse naam.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Bovendien, het antwoord zat in de vraag..
Is een photoshop, de positie van de "d" van Edmund verschuift tov "Vornamen" tussen 1e en 2e plaatje, en btw zie ook deze:quote:
wat een achterlijke lui in die chat ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:21 schreef -Dries- het volgende:
Die laatste pic is echt.
Ja, hij heeft voor de webcam zelfmoord gepleegd.. kwam onlangs nog in het nieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Jm4nski het volgende:
is die gast zich nu aan het ophangen terwijl iedereen kijkt ? of zie ik het verkeerd
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
Op http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm staat een vette reeks
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
wtf?wie nam waarom die foto
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
Op http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm staat een vette reeks
Jawel, zolang de drijvers in zo een boot maar heel blijven en de machinekamer waterdicht blijftquote:
kikkersquote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Darth Gaylord
[afbeelding]
[afbeelding]
FUK!quote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
FUK!
daarnet nog niet... vaag.
[afbeelding]
kijken of deze het wel doet...?
Hoezo?quote:Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
stel je browser maar goed in
nooit last van kikkers
Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
FUK!
daarnet nog niet... vaag.
[afbeelding]
kijken of deze het wel doet...?
ik dacht eerst dat het gewoon lelijke foto's waren, maar damn dat is tofquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef ToT het volgende:
Nou die rails zie je van recht voor je, via beneden, naar recht achter je. Als je naar beneden scrollt, krijg je de illusie dat je ook daadwerkelijk die beweging zo volgt.
Met wat ik heb gepost, volg je de beweging zelf. (Klik en sleep)
Met welk programma doe je dat?quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef ToT het volgende:
*LOL* Thx!
MDK, goed gezien. Sterker nog: alle 3 komen er dubbel in voor!
Ik had ze er ook helemaal uit kunnen knippen, maar ze wilden graag op de foto, en ik vond het wel een leuk effect zo.
'k heb er trouwens nog veel meer gemaakt.
Laatst trouwens ook nog in de trein, maar die moet ik nog afmaken. Ik weet alleen niet of het eindresultaat mooi zal worden van die.
Nee hoor... Ik zag een link naar Konijnenberg en ik dacht: WTF!quote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef ToT het volgende:
Echt wel!Super goedkoop!
Een Nikon macro flitser is daar al gauw 100 euro goedkoper dan in andere winkels.
Maar we raken offtopic.
quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, zolang de drijvers in zo een boot maar heel blijven en de machinekamer waterdicht blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef TripleBee het volgende:
[..]dude, er loopt water uit die boot als ie er weer onderuit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen spiegelbeeld, geen fake. niet zeuren.
Ik vraag me echt vaak af: htf kun je met een tank daar terecht komen..quote:
Ahhh, nu zie ik het.quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef ToT het volgende:
Nou die rails zie je van recht voor je, via beneden, naar recht achter je. Als je naar beneden scrollt, krijg je de illusie dat je ook daadwerkelijk die beweging zo volgt.
Met wat ik heb gepost, volg je de beweging zelf. (Klik en sleep)
That is one Fok!ed up afro.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
goddammit... S H A V E M E !!!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef ToT het volgende:
Dat schaap is Shrek genoemd. Het beest heeft een paar jaar rond zitten huppellen buiten bereik van de herders.
Toen ze uiteindelijk het beest gevangen hadden, hadden ze hem geschoren en je kon voor een idioot bedrag een schapenwollen pak kopen van het wol van dit inmiddels beroemde dier.
Das ook de grap.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Thisbe het volgende:
Leuk ook dat er op die vrachtwagen staat: met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak.
Mooi gesoept idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Thisbe het volgende:
Leuk ook dat er op die vrachtwagen staat: met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak.
quote:
Houd jij ook zo van chinezen?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Hij probeert iets duidelijk te maken, maar wát...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w&eurl=http%3A%2F%2Fapartegast%2Ehyves%2Enl%2F![]()
WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef deliberator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?![]()
Volgends mij is het vuurwerk ofzo...Chinese rol misschien ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w&eurl=http%3A%2F%2Fapartegast%2Ehyves%2Enl%2F![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je die balkjes er zelf opgeplakt?
Zie ik daar een gouden toekomstquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |