Dat is nou niet echt een objectieve grens.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef buzzer het volgende:
In vorige delen ben ik duidelijk genoeg geweest: GEEN ROTTEN.COM OF GELIJKWAARDIG MATERIAAL PLAATSEN HIER
dat zeg ik....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:37 schreef Pritt het volgende:
t v p .
Maar kotsneigingen hoeven we niet te hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom niet? daar heb ik een wtf gevoel bij
Dat vrouwtje is zeker vlak na het maken van die foto opgegeten door die tijger.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Sh0g het volgende:
TVP met kleine bijdrage.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt htm's niet als afbeeldingen laten zienquote:
Idd. dit zou niet eens mogelijk kunnen zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zat te doen met PhotoshopZ'n zwembroekje staat ook beetje raar
![]()
o, verkeerd dinges in firefox gebruikt voor een paar.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je kunt htm's niet als afbeeldingen laten ziendus je moet ff de .jpg-URL pakken van het plaatje
Nou, ik vind het behoorlijk WTF anders..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef TNA het volgende:
We kunnen wel foto's van allerlei medische dingen gaan posten... lijkt me niet echt thuishoren hier.
Tis toch WTFquote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef TNA het volgende:
We kunnen wel foto's van allerlei medische dingen gaan posten... lijkt me niet echt thuishoren hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |