kikkersquote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Darth Gaylord
[afbeelding]
[afbeelding]

FUK!quote:

Whahahahahahaquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
FUK!
daarnet nog niet... vaag.
[afbeelding]
kijken of deze het wel doet...?

Hoezo?quote:Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
stel je browser maar goed in
nooit last van kikkers

Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:

quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
FUK!
daarnet nog niet... vaag.
[afbeelding]
kijken of deze het wel doet...?

ik dacht eerst dat het gewoon lelijke foto's waren, maar damn dat is tofquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef ToT het volgende:
Nou die rails zie je van recht voor je, via beneden, naar recht achter je. Als je naar beneden scrollt, krijg je de illusie dat je ook daadwerkelijk die beweging zo volgt.
Met wat ik heb gepost, volg je de beweging zelf. (Klik en sleep)

Met welk programma doe je dat?quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef ToT het volgende:
*LOL* Thx!
MDK, goed gezien. Sterker nog: alle 3 komen er dubbel in voor!
Ik had ze er ook helemaal uit kunnen knippen, maar ze wilden graag op de foto, en ik vond het wel een leuk effect zo.
'k heb er trouwens nog veel meer gemaakt.
Laatst trouwens ook nog in de trein, maar die moet ik nog afmaken. Ik weet alleen niet of het eindresultaat mooi zal worden van die.

Nee hoor... Ik zag een link naar Konijnenberg en ik dacht: WTF!quote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef ToT het volgende:
Echt wel!Super goedkoop!
Een Nikon macro flitser is daar al gauw 100 euro goedkoper dan in andere winkels.
Maar we raken offtopic.

quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, zolang de drijvers in zo een boot maar heel blijven en de machinekamer waterdicht blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?

quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef TripleBee het volgende:
[..]dude, er loopt water uit die boot als ie er weer onderuit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen spiegelbeeld, geen fake. niet zeuren.

Ik vraag me echt vaak af: htf kun je met een tank daar terecht komen..quote:

Ahhh, nu zie ik het.quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef ToT het volgende:
Nou die rails zie je van recht voor je, via beneden, naar recht achter je. Als je naar beneden scrollt, krijg je de illusie dat je ook daadwerkelijk die beweging zo volgt.
Met wat ik heb gepost, volg je de beweging zelf. (Klik en sleep)

That is one Fok!ed up afro.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
goddammit... S H A V E M E !!!

quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef ToT het volgende:
Dat schaap is Shrek genoemd. Het beest heeft een paar jaar rond zitten huppellen buiten bereik van de herders.
Toen ze uiteindelijk het beest gevangen hadden, hadden ze hem geschoren en je kon voor een idioot bedrag een schapenwollen pak kopen van het wol van dit inmiddels beroemde dier.

Das ook de grap.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Thisbe het volgende:
Leuk ook dat er op die vrachtwagen staat: met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak.

Mooi gesoept idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Thisbe het volgende:
Leuk ook dat er op die vrachtwagen staat: met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak.

quote:

Houd jij ook zo van chinezen?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
Hij probeert iets duidelijk te maken, maar wát...

quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w&eurl=http%3A%2F%2Fapartegast%2Ehyves%2Enl%2F![]()

WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef deliberator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?![]()

Volgends mij is het vuurwerk ofzo...Chinese rol misschien ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WTF gebeurt daar in die eerste foto !?!? explodeert daar een beest of zo?![]()

quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w&eurl=http%3A%2F%2Fapartegast%2Ehyves%2Enl%2F![]()

quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je die balkjes er zelf opgeplakt?

Zie ik daar een gouden toekomstquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |