abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 12:40:11 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53484089
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:36 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Zoals PBateman al zegt, dat zijn 2 potjes. Voor de rest hoef ik Ajax niet te zien
OK, dan begreep ik je verkeerd.

Maar toch, denk dat jij liever de samenvatting kijkt van Ajax - Anderlecht, als het een cruciaal duel betreft om de landstitel dan bijvoorbeeld Ajax - Heracles?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53484113
Op het moemnt dat de kleinere clubs de spelers niet kunnen behouden vanwege lagere inkomsten is er ook niks aan om de wedstrijd AZ- (nog) kleinere club te kopen en dalen die inkomsten ook .
pi_53484114
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hou vol!

Das echt zo dom om dit soort uitspraken te maken, die zgn "omdat Scheringa blablabla..."
Je vorige waren een stuk beter en duidelijk (meen ik)

Feit is wel dat als je iets probeerd te doen wat anders is dan is het in NL vaak wel zo dat je;

1) Arrogant bent
2) Geldwolf bent
3) Grote bek hebt

Als jij als bedrijf/club zijnde per saldo i.p.v. 10.000 euro 100.000 kon maken zou jij dan de filantroop zijn en denken, ach het gaat toch prima zo?!
of zou je denken, wacht even laat ik eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn..

En DAT is er gebeurd tot op heden, niets meer niets minder.
Weet je wat pas dom is ?

Jezelf als club inschalen op het niveau van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl je gewoon in de groep zit bij Heerenveen, Roda etc.

Alleen in Alkmaar denken ze daar anders over, in de rest van NL niet, en daarom is Scheringa gewoon een pannekoek, met zijn gelul over dat iedereen op AZ zit te wachten, hou toch op...

Helemaal als je bedenkt dat 10 jaar geleden AZ bij de allerkleinsten hoorde (lees : eerste divisie), en Scheringa toen volgens mij fel tegen de plannen van v/d Herik was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_53484174
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, dan begreep ik je verkeerd.

Maar toch, denk dat jij liever de samenvatting kijkt van Ajax - Anderlecht, als het een cruciaal duel betreft om de landstitel dan bijvoorbeeld Ajax - Heracles?
Ajax-Heracles, omdat ik wat sympathie heb voor Heracles. Maar Ajax-VVV en Ajax-Anderlecht staan voor mij gelijk, ik hoef ze beide niet te zien. Tenzij Ajax-Anderlecht in de CL (sorry, UEFA cup ) is, maar dat valt buiten deze discussie.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53484244
Dat hele belgische voetbal interesseert mij geen zak.
Gewoon houden zoals het is, een Nederlandse competitie.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 september 2007 @ 12:50:29 #206
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53484329
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hou vol!

Das echt zo dom om dit soort uitspraken te maken, die zgn "omdat Scheringa blablabla..."
Je vorige waren een stuk beter en duidelijk (meen ik)

Feit is wel dat als je iets probeerd te doen wat anders is dan is het in NL vaak wel zo dat je;

1) Arrogant bent
2) Geldwolf bent
3) Grote bek hebt

Als jij als bedrijf/club zijnde per saldo i.p.v. 10.000 euro 100.000 kon maken zou jij dan de filantroop zijn en denken, ach het gaat toch prima zo?!
of zou je denken, wacht even laat ik eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn..

En DAT is er gebeurd tot op heden, niets meer niets minder.
Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.

Heb je heel goed gezien.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53484334
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Weet je wat pas dom is ?

Jezelf als club inschalen op het niveau van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl je gewoon in de groep zit bij Heerenveen, Roda etc.

Alleen in Alkmaar denken ze daar anders over, in de rest van NL niet, en daarom is Scheringa gewoon een pannekoek, met zijn gelul over dat iedereen op AZ zit te wachten, hou toch op...

Helemaal als je bedenkt dat 10 jaar geleden AZ bij de allerkleinsten hoorde (lees : eerste divisie), en Scheringa toen volgens mij fel tegen de plannen van v/d Herik was.
Dus we komen weer terug op clubhistorie...zucht
Ik denk dat AZ een van de hardst groeiende clubs uit de eredivisie is, als ze op hun bek gaan dan is dat hun probleem, en zullen zij met de gebakken peren zitten.
Als ze over 3 jaar niets meer zijn (wat velen denken/hopen) dan snijden ze zichzelf diep in de vingers, en zullen ze zichzelf voor hun kop slaan.
Dat is ondernemen, kijken wat je mogelijkheden zijn, en hoe je die goed of beter kan benutten.

Denk jij nou echt dat deze discussie er nooit was geweest als PSV dit had aangeboord
Daar geloof ik echt niets van.
Maar omdat Scheringa=rode lap op een stier hiermee komt is het huis te klein!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 26 september 2007 @ 12:52:09 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53484374
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Maar omdat Scheringa=rode lap op een stier hiermee komt is het huis te klein!
Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53484497
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef DarkShine het volgende:
Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.

Heb je heel goed gezien.
quote:
Het tv-contract loopt af en de mediawereld is sinds 2005 aanzienlijk veranderd.
pi_53484605
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!
I rest my case.....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:09:38 #211
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53484810
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
pi_53485009
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
Niet bij mij eigenlijk. Ik had er wel oren naar.....
  woensdag 26 september 2007 @ 13:20:03 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53485090
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Komt omdat het mislplaatst is dat Dirk Scheringa zijn AZ al als vaste top 4-club ziet, maar aan de andere kan heeft hij wel gelijk dat er op dit moment veel meer te verdienen valt aan de televisiegelden, mochten de clubs hun eigen rechten verkopen. Waarom zou je dat niet doen, als je jezelf miljoenen door je neus boort?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53485134
Van Dop AZ/Dirk heeft totaal geen recht van spreken
Laat ze idd eindelijk s die beker samenvoegen.
pi_53485168
BeNe-liga zal nooit werken, omdat Belgie niet echt een voetbal land is. En hun willen natuurlijk ook geld zien en haal je het gemiddelde nog meer omlaag, want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo. En wie zit daar te wachten op Excelsior-VVV.
AFC AJAX
  woensdag 26 september 2007 @ 13:39:06 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53485642
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
BeNe-liga zal nooit werken, omdat Belgie niet echt een voetbal land is. En hun willen natuurlijk ook geld zien en haal je het gemiddelde nog meer omlaag, want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo. En wie zit daar te wachten op Excelsior-VVV.
De Moeskroen fans.
Planning:
-
pi_53508657
quote:
AZ pleit voor invoeren digitale seizoenkaart

Voetbalclub AZ wil dat er een digitale seizoenkaart komt. Daarmee kunnen supporters de uitwedstrijden van hun favoriete club tegen een gering bedrag en zonder verdere verplichtingen via de kabel op hun eigen televisie volgen. AZ heeft hiertoe een voorstel ingediend bij de mediacommissie van de eredivisie.

,,Dit plan is lucratief voor alle achttien eredivisieclubs’’, zegt Dirk Scheringa.

Volgens de voorzitter van AZ bestaat er momenteel een misverstand over het standpunt dat zijn club heeft ingenomen waar het de televisierechten betreft. Met name de veertien ’kleine’ clubs in de eredivisie gaan er daarbij vanuit dat Scheringa de live-rechten van AZ zelf wil verhandelen en zo veel meer geld wil incasseren.

,,AZ vindt juist dat de live-rechten toegankelijker moeten worden, zodat de wedstrijden makkelijker en goedkoper via de kabel kunnen worden bekeken. Iedere supporter moet de wedstrijden van zijn club kunnen zien.’’

Scheringa benadrukt dat het alleen gaat om live-registraties. De plannen van AZ zijn gestoeld op het zogenaamde pay per view systeem (bij voorbeeld 5 tot 7 euro).
pi_53508733
Dat is dus duurder dan een Tele2 abonnement.
pi_53508866
5 euro voor 1 wedstrijd, wat een grap. Wat ie dan ook vergeet, is dat iedereen nog steeds de kroeg induikt en daar gaat kijken, is nog gezelliger ook!
pi_53511470
We zullen zien
AFC AJAX
pi_53511511
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien
Moet je wsl. wel eerst 5 euro betalen.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:51:24 #222
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53512789
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
5 euro voor 1 wedstrijd, wat een grap. Wat ie dan ook vergeet, is dat iedereen nog steeds de kroeg induikt en daar gaat kijken, is nog gezelliger ook!
Dat zou ik voor bepaalde wedstrijden best over hebben. Niet voor Excelsior-De Graafschap, maar wel voor deuitwedstrijden van mijn club en de toppers.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:53:15 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53512846
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo.
Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.
pi_53514434
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.
dat dan weer wel, maar denken dat de kleine clubs er niet mee eens zullen zijn
AFC AJAX
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:05:56 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53545237
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Geldt dit ook voor de live-wedstrijden in het bekertoernooi?
pi_53556233
quote:
Eredivisie voortaan live via digitaal kanaal

anp | Gepubliceerd op 28 september 2007, 21:54
Laatst bijgewerkt op 28 september 2007, 22:02

RIJSWIJK - De wedstrijden van het eredivisie voetbal zijn vanaf dit weekeinde voortaan rechtstreeks te volgen via de zender Sport 1 op het digitale kanaal van de meeste kabeltelevisiebedrijven. Dat heeft een woordvoerder van kabelaar UPC vrijdag gezegd.

De kabelbedrijven hebben hiertoe een overeenkomst gesloten met Tele2 die de rechten op de rechtstreekse uitzendingen van de eredivisie bezit. Behalve eredivisievoetbal komt er ook een voetbalprogramma dat door Kees Jansma en Wim Kieft wordt gepresenteerd.
bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53556280
Van de site van Sport1
quote:
Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.

Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.

Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.
wow
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 september 2007 @ 22:23:47 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53556389
zal wel een opzet zijn voor een bod van Sport 1 straks
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53556400
Zo, nu wordt Sport1 écht interessant. Morgen ff uitvissen allemaal..
pi_53556494
quote:
Live Eredivisie Voetbal nu ook via de kabel, o.a. in combinatie met SPORT1.
Auteur : Herman de Vries . 28 september 2007 21:33 . 2 Reacties

Vanaf zaterdag 29 september gaan de Nederlandse kablebedrijven ook Tele2 Eredivisie Voetbal in haar digitale pakketten doorgeven. Hierdoor is het nu voor de meer dan 1 miljoen digitale kabelabonnees mogelijk om een Tele2 Eredivisie Voetbal abonnement te nemen.

Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.

Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.

Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.

Op Tele2 Eredivisie Voetbal zijn alle Eredivisie wedstrijden te zien. Als er een wedstrijd is wordt deze live uitgezonden. Indien er meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn, wordt één van deze wedstrijden op het tweede Tele2 Voetbal kanaal rechtstreeks uitgezonden. De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Op korte termijn zal ook een live studioprogramma aan de uitzendingen van de Eredivisiewedstrijden worden toegevoegd. Dit zal worden gepresenteerd door Kees Jansma en John van Vliet en van analyses worden voorzien door onder anderen Wim Kieft en Marc van Hintum. Vanzelfspekend zullen zij ook nog te zien in de verschillende SPORT1 uitzendingen
Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 september 2007 @ 22:33:13 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53556608
Dat wordt iedere week WIm Kieft
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53556699
Oei, ook maar eens nadenken over een abbonement.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53556799
Je moet die gasten gewoon bellen en vragen om een proef abo. Die krijg je zo voor 2 maanden. Even aankijken dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53559980
Het is vooral interessant voor de supporters van Ajax/Feyenoord/PSV/AZ.
Je krijgt namelijk 2 kanalen van tele2, die komen op kanaal 7 en 8 van Sport1.
Wedstrijden van bovengenoemde clubs zullen bijna altijd worden gekozen voor de 2 live kanalen.
De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.

Programma van dit weekend:

Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta

Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente

[ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 29-09-2007 00:57:34 ]
pi_53560292
Klinkt echt goed,binnenkort verhuizen en sport 1 nemen.
AFC AJAX
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:44:01 #236
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53561379
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Het is vooral interessant voor de supporters van Ajax/Feyenoord/PSV/AZ.
Je krijgt namelijk 2 kanalen van tele2, die komen op kanaal 7 en 8 van Sport1.
Wedstrijden van bovengenoemde clubs zullen bijna altijd worden gekozen voor de 2 live kanalen.
De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.

Programma van dit weekend:

Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta

Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente
Dat was vroeger zo bij het VoetbalKanaal. Alle negen wedstrijden op een rij en dan ging het volgens mij ook om de Premier League.
pi_53562272
Wie gaat er in godsnaam een wedstrijd in delay zitten kijken?
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:36:24 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53563195
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1
Inderdaad, ik heb echt zin in het voetbalweekend van Sport1.
pi_53564103
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Zou ik maar vanuit gaan. Tele2 wil namelijk van die rechten af. En ik zie in Nederland geen ander(e) zender/bedrijf die dit zou willen kopen. Dus dit is naar mijn idee al een voorbode op komende zomer.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Wie gaat er in godsnaam een wedstrijd in delay zitten kijken?
Misschien als je je heel erg verveelt. Anders kan ik het me ook niet voorstellen.
pi_53564436
Ik hoop dat er in de toekomst de mogelijkheid bestaat om naast die twee kanalen te kiezen voor een clubkanaal. Je krijgt dan zeg maar 3 kanalen. de 2 kanalen zoals die er nu zijn, en een clubkanaal naar keuze waar dus alleen de wedstrijden te zien zijn van de door jou gekozen club.
Zoiets zou ideaal zijn, dan ben je met 3 kanalen klaar.!
pi_53565262
Yiiiiiiihaaaaaaaaa.
Sport 1 is nu nog beter dan het al was .
-
pi_53566513
bij Tele2 kan je toch de wedstrijd van je keuze live zien? Dan is dit wel een achteruitgang. En waar wil Sport1 al die buitenlandse wedstrijden laten?
pi_53566597
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
. En waar wil Sport1 al die buitenlandse wedstrijden laten?
Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.
De meeste kanalen worden gebruikt op zaterdagmiddag voor de Premier league, maar het eredivisievoetbal is op zaterdagavond en zondagmiddag. Dat zijn precies de tijdstippen dat er internationaal iets minder wedstrijden gespeeld worden. Dus aan die 8 kanalen heb je momenteel wel genoeg. Er blijven dus 6 kanalen over op het moment dat er eredivisie voetbal gespeeld wordt.
Wordt wel krapjes..
pi_53566795
Geweldig nieuws .
sig verwijderd door FA
pi_53567052
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.
De meeste kanalen worden gebruikt op zaterdagmiddag voor de Premier league, maar het eredivisievoetbal is op zaterdagavond en zondagmiddag. Dat zijn precies de tijdstippen dat er internationaal iets minder wedstrijden gespeeld worden. Dus aan die 8 kanalen heb je momenteel wel genoeg. Er blijven dus 6 kanalen over op het moment dat er eredivisie voetbal gespeeld wordt.
Wordt wel krapjes..
Duidelijk! Wordt het erg interessant van....
pi_53568011
Goed nieuws!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 september 2007 @ 14:47:54 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53568055
Multikabel kan je een proef abo krijgen, drie maanden voor 5 euro per maand.
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:53:51 #248
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53568196
Wat een nieuws Sport1 ftw!
Jawel, je keek.
pi_53568261
Opzich fantastisch nieuws, maar hopelijk gaan ze nu de prijs nu niet abnormaal opvoeren, want het was wel erg voordelig voor 3 topcompetities.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:04:28 #250
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53568397
Ik zie nog niets in de programmagids?
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:44:25 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53569115
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:04 schreef Gunner het volgende:
Ik zie nog niets in de programmagids?
De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen
Jawel, je keek.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:46:08 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53569150
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef jna het volgende:

[..]

De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen
Inderdaad, die wedstrijden worden gewoon uitgezonden vanavond.
pi_53569213
quote:

[..]

idem.
pi_53569388
107 en 108 hebben hier op dit moment nog live Premier league wedstrijden.
Heb sport1 via @home

Maargoed. komt wel goed vanavond.
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:55:42 #255
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53570406
quote:

[..]

Ja bij mij nu ook zie ik (UPC)
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:57:21 #256
57365 Phoolie
Weer kijken hè
pi_53571787
Namen zijn nu ook veranderd bij mij, via tvhome op kanaal 108 en 109. Op een kanaal zijn al highlights te zien....
Het mozaik schermheb ik niet meer nu, dat stond vanmiddag ook al op zwart.

Sport1
How 'bout that!?
pi_53572029
Hier is het inmiddels ook veranderd. Op 1.8 zijn inmiddels herhalingen bezig.
pi_53572272
Mooi kan je screenshots/filmpjes met je dreambox maken nu het ook op de kabel komt. Als je daar zin in hebt tenminste.
pi_53572346
Wel jammer dat het aanmelden op Sport1 vijf werkdagen duurt bij @home
pi_53573089
heheheh MY LUCKY DAY!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 30 september 2007 @ 14:08:16 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53588521
Ga het in de gaten houden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53588654
Wat kost die shit nu dan?
pi_53588708
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef Erasmusch het volgende:
Wat kost die shit nu dan?
14 euro per maand.
pi_53588854
Film1 + Sport1 is op uw adres helaas niet beschikbaarU wilt een product of totaalpakket bestellen dat UPC op uw adres (nog) niet kan leveren.

pi_53588897
Dat meen je niet
In wat voor gat leef jij?

Vaag!
  zondag 30 september 2007 @ 14:27:01 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53588982
Als je nu al zo'n seizoenskaart hebt bij planet en ook sport1. Dan baal je dus.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53589022
Roffa jwt
Volgens mij deelt het hele gebouw saampjes de kabel ofzo
pi_53589090
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:27 schreef Dos37 het volgende:
Als je nu al zo'n seizoenskaart hebt bij planet en ook sport1. Dan baal je dus.
Neuh.. Groningen wordt amper uitgezonden op die twee kanalen..
Alleen als ze tegen Feyenoord, AJax, PSV of AZ motten.
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
Roffa jwt
Volgens mij deelt het hele gebouw saampjes de kabel ofzo
Toch vaag.. Ik dacht dat het nu landelijk gedekt zou zijn.
pi_53735140
quote:
Meer kijkers dankzij presentatrices

De televisierechten vormen een belangrijke inkomstenbron voor de professionele voetbalclubs. TV-zenders betalen meer als de kijkcijfers een succes zijn. Dat hangt niet altijd uitsluitend van de kwaliteit en de spanning van de competitie af. Enkele zenders zetten knappe presentatrices in om de cijfers een duwtje in de rug te geven.

De 35-jarige Monica Lierhaus presenteert elke zaterdag de Duitse 'Sportschau'. Vorig weekend droeg ze een doorschijnende trui van Dolce & Gabbana met daaronder een zwarte bh. Bijna zes miljoen kijkers gaven hun ogen de kost. Volgens de populaire krant is dat deels te danken aan de kledingkeuze van de presentatrice.

Monica Lierhaus is niet alleen een knappe verschijning. Ze werd in 2004 en 2005 verkozen tot beste sportjournalist van Duitsland. In 2002 presenteerde ze het wereldkampioenschap en versloeg ze live Bundesligawedstrijden voor Premiere. Sinds 2006 is Lierhaus het gezicht van de Bundesliga Sportschau.

Laura Esposto is op zondagnamiddag het gezicht van de voetbalshow van het Italiaanse Channel 5. Bij de thuiswedstrijden van AC Milan neemt ze de live-interventies voor Sky Channel Milan voor haar rekening. Ze begin hiermee in 2005. Haar werkgevers zijn zeer te spreken over haar charmante voorkomen én over de evolutie van de kijkcijfers.
pi_53735260
Wij hebben Barbara Barend.
pi_53735304
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:27 schreef MaxPower het volgende:
Wij hebben Barbara Barend.

pi_53744287
quote:
RTL: ‘Voetbal scoort minder dan bij Tien’

Het wekelijkse voetbalprogramma RTL Voetbal op RTL 4 scoort minder kijkers dan zijn voorganger De Wedstrijden op Tien. De best bekeken uitzending op Tien trok vorig jaar in september 2,4 miljoen kijkers, RTL komt niet verder dan 2,2 mil- joen kijkers. “We weten ook niet precies hoe dat komt“, zegt Kim Koppenol van RTL in het AD. “Het is voor ons ook nieuw. We verwachten zeker dat het aan- tal kijkers nog gaat groeien. Vooralsnog zijn we niet van plan het voetbalprogram- ma aan te passen.”

René van Dammen van Stichting KijkOnderzoek vertelt dat hij zich ‘echt’ over de lagere kijkcijfers bij RTL heeft verbaasd. “In augustus, bij het begin van de competitie dacht ik: ach, het staat nog niet in de gidsen, mensen vinden het wel. Maar tot mijn verbazing zie ik dat de kijkcijfers op zondagavond niet stijgen. Ze scoren nu nog net zo hoog als in het begin“, zegt Van Dammen in het Algemeen Dagblad.

“De volgorde van de wedstrijden mag bij RTL dan wel verbeterd zijn, maar wat is gebleven zijn de analyses en reclamebreaks. Je ziet dat zodra de spots beginnen een groot gedeelte wegzapt. Dan duurt het even voor ze weer terug zijn. Na de eerste twee belangrijke wedstrijden keert een groot deel zelfs helemaal niet meer terug.”

Volgens René helpt het om de reclame te schrappen. “Als ze de reclame eruit halen komen ze weer in de buurt van de 3,1 miljoen kijkers. Maar dat zullen ze niet doen, want commerciële omroepen willen geld verdienen. Er wordt, sinds het voetbal bij de commerciëlen zit, substantieel minder naar de voetbalsamenvattingen gekeken.“
pi_53744627
Ik heb dinsdagavond laat een mail gestuurd naar @home om een proefabonnement te nemen. Nu dat genomen (op Sport1/Film1) voor 5 euro per maand, 3 maanden. Daarna kan je het gewoon weer opzeggen.

Overigens gaat het aanmelden supersnel, de volgende avond kon ik al lekker zappen tussen de CL-wedstrijden

Overigens werd me ook gemeld dat op korte termijn een apart abonnement genomen kan worden op alleen het eredivisievoetbal...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 17:35:46 #274
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_53746117
Sport1

Kwam er zojuist pas achter dat ze nu ook al Eredivisie voetbal uitzenden.
Goeie zaak.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:07:35 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53746695
Heb een proefabo op sport 1 genomen.
pi_53750888
Ben bezig met verhuizing dan ook zo snel mogelijk sport 1 nemen. Wel toevallig veel mensen nemen opeens sport 1
AFC AJAX
pi_54027739
quote:
AZ wil alle wedstrijden live op televisie
door onze Telesportredactie

ALKMAAR - AZ-voorzitter Dirk Scheringa wil dat alle wedstrijden in de eredivisie live op televisie te zien moeten zijn. Dit moet dan vijf euro per wedstrijd gaan kosten. Dat meldt hij in een interview met BNR. Volgens Scheringa hoeven de wedstrijden niet achter de decoder te worden gestopt.

De Alkmaarse club ligt al langer dwars in de discussie rond de collectieve verkoop van de voetbalrechten. Voor AZ is deze aangedragen oplossing ook de enige. Werken de andere eredivisieclubs niet mee, dan doet AZ mogelijk definitief niet mee met de collectieve verkoop. Voor supporters die alle wedstrijden live op TV willen zien, lanceert AZ volgend seizoen de digitale clubcard.
5 euro per wedstrijd is echt erg veel.
pi_54027990
De opbrengst daarvan zal Dirkie nog vies gaan tegenvallen. Maar misschien koppelt hij er een levensverzekering van Frisia aan vast ofzo.
pi_54028630
5 euro per wedstrijd, hij heeft het een beetje hoog in de bol. Leuk als je twee wedstrijden wil kijken, ben je gelijk 10 euro per weekend kwijt. Nee, laat het hem lekker zelf proberen. Kijken hoeveel hij vangt voor 17 thuiswedstrijden. Weet hij gelijk wat voor een topclub AZ wel niet is.
pi_54028674
Zit trouwens eens te rekenen. Als je alle competitiewedstrijden van je club wil zien, ben je 170 euro per jaar kwijt. Wat kost een seizoenskaart tegenwoordig? (Ook al zie je met een seizoenskaart maar de helft natuurlijk...)
pi_54029300
Nu zie je ook alleen maar de helft, want over de uitwedstrijden van AZ heeft Scheringa niets te zeggen hoor. Die worden verkocht door de thuisspelende ploeg.
pi_54030795
Dirk overschat zn eigen clubje weer eens
pi_54030826
5 euro per wedstrijd.. tuuk!

kun je bij planet een heel weekend kijken, dirk
pi_54274446
quote:
Aanbieding tv-rechten vertraagd
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

HILVERSUM - De tender waarin mediabedrijven en omroepen kunnen bieden op de tv- en radiorechten van het eredivisievoetbal verschijnt vier weken later dan gepland. Dat krijgen de geïnteresseerden, onder andere NOS, RTL, SBS en Sport1, woensdag te horen van de Eredivisie CV. Aanvankelijk zou het document, waarin de pakketten (samenvattingen, live uitzendingen etc) staan beschreven, deze week de deur uitgaan. De eredivisie wacht echter een vergadering van de UEFA af.

Daar wordt op 30 november een beslissing genomen over de toekomst van de Champions League, de UEFA Cup en de Intertoto. Onder impulsen van voorzitter Michel Platini wordt daar gediscussieerd over aanpassingen van de diverse formats. Zo zouden onder meer de nationale bekerwinnaars straks deel mogen nemen aan de voorronde voor de Champions League.

Mocht zoiets gebeuren, dan verdwijnt de bodem onder de Nederlandse play-offs. Daarin is deelname aan de voorronde voor de Champions League zoals bekend de hoofdprijs. Omdat Nederland maar één club direct mag plaatsen (de landskampioen) en één in de voorronde mag inschrijven, zou die bonus in de play-offs komen te vervallen.

Die nacompetitie maakt een substantieel deel uit van de hoeveelheid wedstrijden die de eredivisie aan de zendgemachtigden aanbiedt.

De eredivisie ontvangt in het huidige contract, dat na dit seizoen afloopt, bijna zeventig miljoen euro voor de tv-beelden. De clubs hopen in een nieuw contract de 100 miljoen aan inkomsten te bereiken.
pi_54594322
Samenvattingen moeten geloof ik bij wet op een open zender worden uitgezonden dus die kunnen ze er niet uithalen.

Zullen wel erg lange onderhandelingen worden. De Eredivisie CV wil natuurlijk meer dan ze bij Talpa kregen terwijl dat zwaar overpriced was. Ze denken dat ze de overpriced rechten nog eens bijna 50% duurder kunnen maken De TV zenders zullen dit niet willen bieden waardoor het nog wel even kan duren

5,- per wedstrijd is echt schandalig inderdaad Voor een goede wedstrijd betaal je dat nog wel maar voor een AZ - VVV...Het Planet principe is wel leuk en nog redelijk betaalbaar. Dat heeft meer toekomst dan alles individueel uitzenden.

Dat RTL nog minder kijkers trekt is niet heel gek. Ze dragen de erfenis van Talpa met zich mee, de zenders zijn compleet kansloos geprofileerd en het programma steekt nog steeds slecht in elkaar (15min samenvatting, 10min analyse, 5min reclame, dat dan 2x en vervolgens de overige 6 wedstrijden in een half uur )
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54594349
quote:
Eredivisieclubs werken aan nieuwe tv-plannen

14/11/2007 08:05

EXCLUSIEF - Met Feyenoord-directeur Chris Woerts als inspirator werken de Eredivisieclubs aan nieuwe televisieplannen, die het bord op schoot om zeven uur verleden tijd gaan maken.

Voetbal International legde beslag op een onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Eredivisie CV (ECV) naar het kijkgedrag van de Nederlandse voetballiefhebber. Daaruit blijkt dat bijna een miljoen Nederlanders bereid zijn om te betalen voor voetbal op tv.

Vijftien euro voor een maandabonnement op alle wedstrijden of 2,50 per wedstrijd zijn daarbij de eerste richtbedragen. Voorwaarde daarbij is wel dat de aandacht op het open net voor voetbal minder wordt. De zondaguitzending van zeven uur 's avonds komt daarmee op de tocht te staan. Verder willen de kijkers minder analisten en geen erotiekkanaal naast de voetbalzender. Daarmee lijkt Nederland definitief rijp voor digitale tv.

De Eredivisie-clubs onderzoeken nu of ze niet samen een eigen BV op kunnen richten om zo zelf de rechten te exploiteren. Feyenoord-directeur Chris Woerts is achter de schermen de grote inspirator achter de innovatieve plannen van de Nederlandse voetbalclubs.

In de nieuwe Voetbal International zijn andere uitkomsten van het onderzoek te vinden, die de basis kunnen worden onder een nieuwe systeem van voetbal op de televisie.
pi_54594442
Chris Woerts
pi_54594452
2,50 per wedstrijd is geen slecht bedrag alhoewel dat wel weer omhoog moet want hoe vaak speelt een club 6 competitiewedstrijden in de maand
  woensdag 14 november 2007 @ 10:22:57 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54595196
En wat gaan scc houders betalen?
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 november 2007 @ 12:12:09 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54597594
zal wel zo worden dat de samenvattingen op zondag een uurtje worden en zonder analist. Met als oerhollands comprimis dat ze naar 20.00 of 20.30 gaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54597634
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef rubbereend het volgende:
zal wel zo worden dat de samenvattingen op zondag een uurtje worden en zonder analist. Met als oerhollands comprimis dat ze naar 20.00 of 20.30 gaan
als dat ook nog zonder reclame is...
pi_54598116
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

als dat ook nog zonder reclame is...
Geloof je het zelf ? Zelfs bij de NOS plannen ze er een journaal tussen/omheen om nog één of twee reclameblokken te hebben.
sig verwijderd door FA
pi_54598411
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Geloof je het zelf ? Zelfs bij de NOS plannen ze er een journaal tussen/omheen om nog één of twee reclameblokken te hebben.
Dat journaal gaat niet meer lukken, de ECV wil sowieso een programma aan één stuk.
pi_54598519
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Dat journaal gaat niet meer lukken, de ECV wil sowieso een programma aan één stuk.
Dat is een onderhandelingspunt wat ze op gaan geven natuurlijk. Zonder reclame zijn de uitzendrechten nog minder waard en ze vragen al zo belachelijk veel
pi_54598642
Reclames mogen wel, maar de NOS mag geen live programma onderbreken voor reclame, dus vandaar dat ze het journaal tussendoor deden.
pi_54598981
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat is een onderhandelingspunt wat ze op gaan geven natuurlijk. Zonder reclame zijn de uitzendrechten nog minder waard en ze vragen al zo belachelijk veel
Dan verkopen ze het toch weer aan de commercielen? Die gaan de samenvattingen echt niet onderbreken voor een journaal.
pi_54599928
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef MaxPower het volgende:
Dan verkopen ze het toch weer aan de commercielen? Die gaan de samenvattingen echt niet onderbreken voor een journaal.
Ik begreep het verkeerd zie ik nu Ik las zonder onderbrekingen als ook zonder reclame
pi_54609085
quote:
Zou ideaal zijn, zie je als uitsupporter ook nog eens een keer de samenvattingen.
Aan mij zullen ze geen cent verdienen.. Heb nu Sport 1 (enkel en alleen omdat ik te laat/lui was om voor de termijn af te melden) en heb nog geen enkele wedstrijd live bekeken.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:59:01 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_54609166
Erg interessant stuk in VI over de uitzendrechten deze week.
  woensdag 14 november 2007 @ 19:59:45 #300
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_54609191
quote:
Ik denk eerder na negen of tien uur, althans op het open net.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')