abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53484244
Dat hele belgische voetbal interesseert mij geen zak.
Gewoon houden zoals het is, een Nederlandse competitie.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 september 2007 @ 12:50:29 #206
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53484329
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hou vol!

Das echt zo dom om dit soort uitspraken te maken, die zgn "omdat Scheringa blablabla..."
Je vorige waren een stuk beter en duidelijk (meen ik)

Feit is wel dat als je iets probeerd te doen wat anders is dan is het in NL vaak wel zo dat je;

1) Arrogant bent
2) Geldwolf bent
3) Grote bek hebt

Als jij als bedrijf/club zijnde per saldo i.p.v. 10.000 euro 100.000 kon maken zou jij dan de filantroop zijn en denken, ach het gaat toch prima zo?!
of zou je denken, wacht even laat ik eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn..

En DAT is er gebeurd tot op heden, niets meer niets minder.
Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.

Heb je heel goed gezien.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53484334
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Weet je wat pas dom is ?

Jezelf als club inschalen op het niveau van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl je gewoon in de groep zit bij Heerenveen, Roda etc.

Alleen in Alkmaar denken ze daar anders over, in de rest van NL niet, en daarom is Scheringa gewoon een pannekoek, met zijn gelul over dat iedereen op AZ zit te wachten, hou toch op...

Helemaal als je bedenkt dat 10 jaar geleden AZ bij de allerkleinsten hoorde (lees : eerste divisie), en Scheringa toen volgens mij fel tegen de plannen van v/d Herik was.
Dus we komen weer terug op clubhistorie...zucht
Ik denk dat AZ een van de hardst groeiende clubs uit de eredivisie is, als ze op hun bek gaan dan is dat hun probleem, en zullen zij met de gebakken peren zitten.
Als ze over 3 jaar niets meer zijn (wat velen denken/hopen) dan snijden ze zichzelf diep in de vingers, en zullen ze zichzelf voor hun kop slaan.
Dat is ondernemen, kijken wat je mogelijkheden zijn, en hoe je die goed of beter kan benutten.

Denk jij nou echt dat deze discussie er nooit was geweest als PSV dit had aangeboord
Daar geloof ik echt niets van.
Maar omdat Scheringa=rode lap op een stier hiermee komt is het huis te klein!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 26 september 2007 @ 12:52:09 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53484374
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Maar omdat Scheringa=rode lap op een stier hiermee komt is het huis te klein!
Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53484497
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef DarkShine het volgende:
Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.

Heb je heel goed gezien.
quote:
Het tv-contract loopt af en de mediawereld is sinds 2005 aanzienlijk veranderd.
pi_53484605
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!
I rest my case.....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:09:38 #211
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53484810
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
pi_53485009
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
Niet bij mij eigenlijk. Ik had er wel oren naar.....
  woensdag 26 september 2007 @ 13:20:03 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53485090
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Komt omdat het mislplaatst is dat Dirk Scheringa zijn AZ al als vaste top 4-club ziet, maar aan de andere kan heeft hij wel gelijk dat er op dit moment veel meer te verdienen valt aan de televisiegelden, mochten de clubs hun eigen rechten verkopen. Waarom zou je dat niet doen, als je jezelf miljoenen door je neus boort?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53485134
Van Dop AZ/Dirk heeft totaal geen recht van spreken
Laat ze idd eindelijk s die beker samenvoegen.
pi_53485168
BeNe-liga zal nooit werken, omdat Belgie niet echt een voetbal land is. En hun willen natuurlijk ook geld zien en haal je het gemiddelde nog meer omlaag, want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo. En wie zit daar te wachten op Excelsior-VVV.
AFC AJAX
  woensdag 26 september 2007 @ 13:39:06 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53485642
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
BeNe-liga zal nooit werken, omdat Belgie niet echt een voetbal land is. En hun willen natuurlijk ook geld zien en haal je het gemiddelde nog meer omlaag, want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo. En wie zit daar te wachten op Excelsior-VVV.
De Moeskroen fans.
Planning:
-
pi_53508657
quote:
AZ pleit voor invoeren digitale seizoenkaart

Voetbalclub AZ wil dat er een digitale seizoenkaart komt. Daarmee kunnen supporters de uitwedstrijden van hun favoriete club tegen een gering bedrag en zonder verdere verplichtingen via de kabel op hun eigen televisie volgen. AZ heeft hiertoe een voorstel ingediend bij de mediacommissie van de eredivisie.

,,Dit plan is lucratief voor alle achttien eredivisieclubs’’, zegt Dirk Scheringa.

Volgens de voorzitter van AZ bestaat er momenteel een misverstand over het standpunt dat zijn club heeft ingenomen waar het de televisierechten betreft. Met name de veertien ’kleine’ clubs in de eredivisie gaan er daarbij vanuit dat Scheringa de live-rechten van AZ zelf wil verhandelen en zo veel meer geld wil incasseren.

,,AZ vindt juist dat de live-rechten toegankelijker moeten worden, zodat de wedstrijden makkelijker en goedkoper via de kabel kunnen worden bekeken. Iedere supporter moet de wedstrijden van zijn club kunnen zien.’’

Scheringa benadrukt dat het alleen gaat om live-registraties. De plannen van AZ zijn gestoeld op het zogenaamde pay per view systeem (bij voorbeeld 5 tot 7 euro).
pi_53508733
Dat is dus duurder dan een Tele2 abonnement.
pi_53508866
5 euro voor 1 wedstrijd, wat een grap. Wat ie dan ook vergeet, is dat iedereen nog steeds de kroeg induikt en daar gaat kijken, is nog gezelliger ook!
pi_53511470
We zullen zien
AFC AJAX
pi_53511511
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien
Moet je wsl. wel eerst 5 euro betalen.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:51:24 #222
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53512789
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
5 euro voor 1 wedstrijd, wat een grap. Wat ie dan ook vergeet, is dat iedereen nog steeds de kroeg induikt en daar gaat kijken, is nog gezelliger ook!
Dat zou ik voor bepaalde wedstrijden best over hebben. Niet voor Excelsior-De Graafschap, maar wel voor deuitwedstrijden van mijn club en de toppers.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:53:15 #223
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53512846
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo.
Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.
pi_53514434
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.
dat dan weer wel, maar denken dat de kleine clubs er niet mee eens zullen zijn
AFC AJAX
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:05:56 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53545237
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Geldt dit ook voor de live-wedstrijden in het bekertoernooi?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53556233
quote:
Eredivisie voortaan live via digitaal kanaal

anp | Gepubliceerd op 28 september 2007, 21:54
Laatst bijgewerkt op 28 september 2007, 22:02

RIJSWIJK - De wedstrijden van het eredivisie voetbal zijn vanaf dit weekeinde voortaan rechtstreeks te volgen via de zender Sport 1 op het digitale kanaal van de meeste kabeltelevisiebedrijven. Dat heeft een woordvoerder van kabelaar UPC vrijdag gezegd.

De kabelbedrijven hebben hiertoe een overeenkomst gesloten met Tele2 die de rechten op de rechtstreekse uitzendingen van de eredivisie bezit. Behalve eredivisievoetbal komt er ook een voetbalprogramma dat door Kees Jansma en Wim Kieft wordt gepresenteerd.
bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53556280
Van de site van Sport1
quote:
Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.

Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.

Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.
wow
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 september 2007 @ 22:23:47 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53556389
zal wel een opzet zijn voor een bod van Sport 1 straks
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53556400
Zo, nu wordt Sport1 écht interessant. Morgen ff uitvissen allemaal..
pi_53556494
quote:
Live Eredivisie Voetbal nu ook via de kabel, o.a. in combinatie met SPORT1.
Auteur : Herman de Vries . 28 september 2007 21:33 . 2 Reacties

Vanaf zaterdag 29 september gaan de Nederlandse kablebedrijven ook Tele2 Eredivisie Voetbal in haar digitale pakketten doorgeven. Hierdoor is het nu voor de meer dan 1 miljoen digitale kabelabonnees mogelijk om een Tele2 Eredivisie Voetbal abonnement te nemen.

Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.

Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.

Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.

Op Tele2 Eredivisie Voetbal zijn alle Eredivisie wedstrijden te zien. Als er een wedstrijd is wordt deze live uitgezonden. Indien er meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn, wordt één van deze wedstrijden op het tweede Tele2 Voetbal kanaal rechtstreeks uitgezonden. De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Op korte termijn zal ook een live studioprogramma aan de uitzendingen van de Eredivisiewedstrijden worden toegevoegd. Dit zal worden gepresenteerd door Kees Jansma en John van Vliet en van analyses worden voorzien door onder anderen Wim Kieft en Marc van Hintum. Vanzelfspekend zullen zij ook nog te zien in de verschillende SPORT1 uitzendingen
Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 september 2007 @ 22:33:13 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53556608
Dat wordt iedere week WIm Kieft
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53556699
Oei, ook maar eens nadenken over een abbonement.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53556799
Je moet die gasten gewoon bellen en vragen om een proef abo. Die krijg je zo voor 2 maanden. Even aankijken dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53559980
Het is vooral interessant voor de supporters van Ajax/Feyenoord/PSV/AZ.
Je krijgt namelijk 2 kanalen van tele2, die komen op kanaal 7 en 8 van Sport1.
Wedstrijden van bovengenoemde clubs zullen bijna altijd worden gekozen voor de 2 live kanalen.
De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.

Programma van dit weekend:

Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta

Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente

[ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 29-09-2007 00:57:34 ]
pi_53560292
Klinkt echt goed,binnenkort verhuizen en sport 1 nemen.
AFC AJAX
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:44:01 #236
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53561379
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Het is vooral interessant voor de supporters van Ajax/Feyenoord/PSV/AZ.
Je krijgt namelijk 2 kanalen van tele2, die komen op kanaal 7 en 8 van Sport1.
Wedstrijden van bovengenoemde clubs zullen bijna altijd worden gekozen voor de 2 live kanalen.
De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.

Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.

Programma van dit weekend:

Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta

Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente
Dat was vroeger zo bij het VoetbalKanaal. Alle negen wedstrijden op een rij en dan ging het volgens mij ook om de Premier League.
pi_53562272
Wie gaat er in godsnaam een wedstrijd in delay zitten kijken?
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:36:24 #238
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53563195
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1
Inderdaad, ik heb echt zin in het voetbalweekend van Sport1.
pi_53564103
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Zou ik maar vanuit gaan. Tele2 wil namelijk van die rechten af. En ik zie in Nederland geen ander(e) zender/bedrijf die dit zou willen kopen. Dus dit is naar mijn idee al een voorbode op komende zomer.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Wie gaat er in godsnaam een wedstrijd in delay zitten kijken?
Misschien als je je heel erg verveelt. Anders kan ik het me ook niet voorstellen.
pi_53564436
Ik hoop dat er in de toekomst de mogelijkheid bestaat om naast die twee kanalen te kiezen voor een clubkanaal. Je krijgt dan zeg maar 3 kanalen. de 2 kanalen zoals die er nu zijn, en een clubkanaal naar keuze waar dus alleen de wedstrijden te zien zijn van de door jou gekozen club.
Zoiets zou ideaal zijn, dan ben je met 3 kanalen klaar.!
pi_53565262
Yiiiiiiihaaaaaaaaa.
Sport 1 is nu nog beter dan het al was .
-
pi_53566513
bij Tele2 kan je toch de wedstrijd van je keuze live zien? Dan is dit wel een achteruitgang. En waar wil Sport1 al die buitenlandse wedstrijden laten?
pi_53566597
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
. En waar wil Sport1 al die buitenlandse wedstrijden laten?
Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.
De meeste kanalen worden gebruikt op zaterdagmiddag voor de Premier league, maar het eredivisievoetbal is op zaterdagavond en zondagmiddag. Dat zijn precies de tijdstippen dat er internationaal iets minder wedstrijden gespeeld worden. Dus aan die 8 kanalen heb je momenteel wel genoeg. Er blijven dus 6 kanalen over op het moment dat er eredivisie voetbal gespeeld wordt.
Wordt wel krapjes..
pi_53566795
Geweldig nieuws .
sig verwijderd door FA
pi_53567052
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.
De meeste kanalen worden gebruikt op zaterdagmiddag voor de Premier league, maar het eredivisievoetbal is op zaterdagavond en zondagmiddag. Dat zijn precies de tijdstippen dat er internationaal iets minder wedstrijden gespeeld worden. Dus aan die 8 kanalen heb je momenteel wel genoeg. Er blijven dus 6 kanalen over op het moment dat er eredivisie voetbal gespeeld wordt.
Wordt wel krapjes..
Duidelijk! Wordt het erg interessant van....
pi_53568011
Goed nieuws!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 september 2007 @ 14:47:54 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53568055
Multikabel kan je een proef abo krijgen, drie maanden voor 5 euro per maand.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:53:51 #248
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53568196
Wat een nieuws Sport1 ftw!
Jawel, je keek.
pi_53568261
Opzich fantastisch nieuws, maar hopelijk gaan ze nu de prijs nu niet abnormaal opvoeren, want het was wel erg voordelig voor 3 topcompetities.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:04:28 #250
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53568397
Ik zie nog niets in de programmagids?
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:44:25 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53569115
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:04 schreef Gunner het volgende:
Ik zie nog niets in de programmagids?
De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen
Jawel, je keek.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:46:08 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53569150
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef jna het volgende:

[..]

De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen
Inderdaad, die wedstrijden worden gewoon uitgezonden vanavond.
pi_53569213
quote:

[..]

idem.
pi_53569388
107 en 108 hebben hier op dit moment nog live Premier league wedstrijden.
Heb sport1 via @home

Maargoed. komt wel goed vanavond.
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:55:42 #255
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53570406
quote:

[..]

Ja bij mij nu ook zie ik (UPC)
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')