Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hou vol!
Das echt zo dom om dit soort uitspraken te maken, die zgn "omdat Scheringa blablabla..."
Je vorige waren een stuk beter en duidelijk (meen ik)
Feit is wel dat als je iets probeerd te doen wat anders is dan is het in NL vaak wel zo dat je;
1) Arrogant bent
2) Geldwolf bent
3) Grote bek hebt
Als jij als bedrijf/club zijnde per saldo i.p.v. 10.000 euro 100.000 kon maken zou jij dan de filantroop zijn en denken, ach het gaat toch prima zo?!
of zou je denken, wacht even laat ik eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn..
En DAT is er gebeurd tot op heden, niets meer niets minder.
Dus we komen weer terug op clubhistorie...zuchtquote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet je wat pas dom is ?
Jezelf als club inschalen op het niveau van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl je gewoon in de groep zit bij Heerenveen, Roda etc.
Alleen in Alkmaar denken ze daar anders over, in de rest van NL niet, en daarom is Scheringa gewoon een pannekoek, met zijn gelul over dat iedereen op AZ zit te wachten, hou toch op...
Helemaal als je bedenkt dat 10 jaar geleden AZ bij de allerkleinsten hoorde (lees : eerste divisie), en Scheringa toen volgens mij fel tegen de plannen van v/d Herik was.
Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar omdat Scheringa=rode lap op een stier hiermee komt is het huis te klein!
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef DarkShine het volgende:
Als je er eerst fel op tegen bent (in de jaren dat je een liftclub bent) en vervolgens een fel voorstander (als je een paar jaar bovenin meedoet en meer niet) dan kloppen die 3 factoren inderdaad.
Heb je heel goed gezien.
quote:Het tv-contract loopt af en de mediawereld is sinds 2005 aanzienlijk veranderd.
I rest my case.....quote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die rooie lap hebben jullie in Alkmaar zelf voor de kop!
Niet bij mij eigenlijk. Ik had er wel oren naar.....quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
Komt omdat het mislplaatst is dat Dirk Scheringa zijn AZ al als vaste top 4-club ziet, maar aan de andere kan heeft hij wel gelijk dat er op dit moment veel meer te verdienen valt aan de televisiegelden, mochten de clubs hun eigen rechten verkopen. Waarom zou je dat niet doen, als je jezelf miljoenen door je neus boort?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Stpan het volgende:
Het huis was ook te klein toen de immer sympathieke Harry van Raaij met achterlijke ideeen over de BeNe-liga kwam. Het argument dat we allemaal Scheringa-haters zijn is m.i. onzin.
De Moeskroen fans.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
BeNe-liga zal nooit werken, omdat Belgie niet echt een voetbal land is. En hun willen natuurlijk ook geld zien en haal je het gemiddelde nog meer omlaag, want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo. En wie zit daar te wachten op Excelsior-VVV.
quote:AZ pleit voor invoeren digitale seizoenkaart
Voetbalclub AZ wil dat er een digitale seizoenkaart komt. Daarmee kunnen supporters de uitwedstrijden van hun favoriete club tegen een gering bedrag en zonder verdere verplichtingen via de kabel op hun eigen televisie volgen. AZ heeft hiertoe een voorstel ingediend bij de mediacommissie van de eredivisie.
,,Dit plan is lucratief voor alle achttien eredivisieclubs’’, zegt Dirk Scheringa.
Volgens de voorzitter van AZ bestaat er momenteel een misverstand over het standpunt dat zijn club heeft ingenomen waar het de televisierechten betreft. Met name de veertien ’kleine’ clubs in de eredivisie gaan er daarbij vanuit dat Scheringa de live-rechten van AZ zelf wil verhandelen en zo veel meer geld wil incasseren.
,,AZ vindt juist dat de live-rechten toegankelijker moeten worden, zodat de wedstrijden makkelijker en goedkoper via de kabel kunnen worden bekeken. Iedere supporter moet de wedstrijden van zijn club kunnen zien.’’
Scheringa benadrukt dat het alleen gaat om live-registraties. De plannen van AZ zijn gestoeld op het zogenaamde pay per view systeem (bij voorbeeld 5 tot 7 euro).
Moet je wsl. wel eerst 5 euro betalen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien
Dat zou ik voor bepaalde wedstrijden best over hebben. Niet voor Excelsior-De Graafschap, maar wel voor deuitwedstrijden van mijn club en de toppers.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
5 euro voor 1 wedstrijd, wat een grap. Wat ie dan ook vergeet, is dat iedereen nog steeds de kroeg induikt en daar gaat kijken, is nog gezelliger ook!
Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
want wie zit er nou in Nederland op te wachten tussen een wedstrijd Zulte Waregem tegen Beerschot ofzo.
dat dan weer wel, maar denken dat de kleine clubs er niet mee eens zullen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niemand, maar Club Brugge-Anderlecht is interessanter dan Excelsior-VVV. Indien de zes/zeven kleinste clubs van de Eredivisie vervangen zouden worden door de zes/zeven grootste clubs van België heeft dat een toegevoegde waarde.
Geldt dit ook voor de live-wedstrijden in het bekertoernooi?quote:
quote:Eredivisie voortaan live via digitaal kanaal
anp | Gepubliceerd op 28 september 2007, 21:54
Laatst bijgewerkt op 28 september 2007, 22:02
RIJSWIJK - De wedstrijden van het eredivisie voetbal zijn vanaf dit weekeinde voortaan rechtstreeks te volgen via de zender Sport 1 op het digitale kanaal van de meeste kabeltelevisiebedrijven. Dat heeft een woordvoerder van kabelaar UPC vrijdag gezegd.
De kabelbedrijven hebben hiertoe een overeenkomst gesloten met Tele2 die de rechten op de rechtstreekse uitzendingen van de eredivisie bezit. Behalve eredivisievoetbal komt er ook een voetbalprogramma dat door Kees Jansma en Wim Kieft wordt gepresenteerd.
bron
wowquote:Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.
Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.
Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.
Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1quote:Live Eredivisie Voetbal nu ook via de kabel, o.a. in combinatie met SPORT1.
Auteur : Herman de Vries . 28 september 2007 21:33 . 2 Reacties
Vanaf zaterdag 29 september gaan de Nederlandse kablebedrijven ook Tele2 Eredivisie Voetbal in haar digitale pakketten doorgeven. Hierdoor is het nu voor de meer dan 1 miljoen digitale kabelabonnees mogelijk om een Tele2 Eredivisie Voetbal abonnement te nemen.
Tele2 Voetbal is via de kabel op 3 verschillende manieren te verkrijgen.
Sport1 stelt voor al haar digitale kabelabonnees vanaf dit moment ook Tele2 Voetbal beschikbaar. Bestaande en nieuwe SPORT1-kabelabonnees kunnen zodoende vanaf dit weekend ook Eredivisiewedstrijden rechtstreeks volgen.
Het is daarnaast ook mogelijk om Tele2 Voetbal te kijken in combinatie met een Film1Sport1-abonnement of als 'stand-alone' product.
Aangezien alle SPORT1-abonnees via de kabel per direct nu ook Tele2 Live Eredivisie Voetbal zullen ontvangen, zal het aantal huishoudens waar rechtstreeks naar het beste voetbal van Nederland gekeken kan worden naar verwachting bijna verdubbelen.
Op Tele2 Eredivisie Voetbal zijn alle Eredivisie wedstrijden te zien. Als er een wedstrijd is wordt deze live uitgezonden. Indien er meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn, wordt één van deze wedstrijden op het tweede Tele2 Voetbal kanaal rechtstreeks uitgezonden. De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.
Op korte termijn zal ook een live studioprogramma aan de uitzendingen van de Eredivisiewedstrijden worden toegevoegd. Dit zal worden gepresenteerd door Kees Jansma en John van Vliet en van analyses worden voorzien door onder anderen Wim Kieft en Marc van Hintum. Vanzelfspekend zullen zij ook nog te zien in de verschillende SPORT1 uitzendingen
Dat was vroeger zo bij het VoetbalKanaal. Alle negen wedstrijden op een rij en dan ging het volgens mij ook om de Premier League.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Het is vooral interessant voor de supporters van Ajax/Feyenoord/PSV/AZ.
Je krijgt namelijk 2 kanalen van tele2, die komen op kanaal 7 en 8 van Sport1.
Wedstrijden van bovengenoemde clubs zullen bijna altijd worden gekozen voor de 2 live kanalen.
De andere wedstrijden worden in delay uitgezonden.
Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.
Programma van dit weekend:
Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta
Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente
Inderdaad, ik heb echt zin in het voetbalweekend van Sport1.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heerlijk man, wat een aanbod nu bij Sport1![]()
Zou ik maar vanuit gaan. Tele2 wil namelijk van die rechten af. En ik zie in Nederland geen ander(e) zender/bedrijf die dit zou willen kopen. Dus dit is naar mijn idee al een voorbode op komende zomer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Hopelijk koopt Sport1 komende zomer (?) de rechten, paar extra kanalen erbij en alle wedstrijden live.
Misschien als je je heel erg verveelt. Anders kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Wie gaat er in godsnaam een wedstrijd in delay zitten kijken?
Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef MaxPower het volgende:
. En waar wil Sport1 al die buitenlandse wedstrijden laten?
Duidelijk! Wordt het erg interessant van....quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sport1 heeft momenteel 8 kanalen. dus dat lukt wel.
De meeste kanalen worden gebruikt op zaterdagmiddag voor de Premier league, maar het eredivisievoetbal is op zaterdagavond en zondagmiddag. Dat zijn precies de tijdstippen dat er internationaal iets minder wedstrijden gespeeld worden. Dus aan die 8 kanalen heb je momenteel wel genoeg. Er blijven dus 6 kanalen over op het moment dat er eredivisie voetbal gespeeld wordt.
Wordt wel krapjes..
De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:04 schreef Gunner het volgende:
Ik zie nog niets in de programmagids?
Inderdaad, die wedstrijden worden gewoon uitgezonden vanavond.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen![]()
idem.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
De zenders sport 1.7 en 1.8 heten bij mij wel al tele2 voetbal dus zal vast wel goedkomen![]()
Ja bij mij nu ook zie ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |