* heeft pas 28 april weer weekend *quote:
Die docu was meesterlijk. Toen hij in conclaaf ging met die bisschop die dat megakruis de hele tijd vast hield, was er maar een ding wat hem tegenhield, namelijk dat hij het amusant vond dat Palin nog geirriteerder wasquote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Leuke film trouwens over Life of Brian.
[..]
- John Cleese.
quote:F-3 Specificaties
type kast Basreflex via front-firing poort
geproduceerd sinds 2004
afmetingen 106,7 cm x 24,1 cm x 40,6 cm
gewicht 27,2 kg
crossover-frequentie 2000 Hz
nominale impedantie 8 ohm
frequentieweergave 35 Hz - 23 kHz +/-3 dB
gevoeligheid 97 dB bij 2,83 volt/1 meter
vermogensverwerking 150 W (600 W piek)
woofer Twee 20,3 cm magnetisch afgeschermde woofers
tweeter 2,5 cm magnetisch afgeschermde aluminium dometweeter
hoorn voor hoge frequenties 16,5 cm 90 x 60 Tractrix hoorn
waarom doet ie dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
dit staat er nu in de woonkamer de buren te irriteren.
[..]
en RTL Boulevard.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:16 schreef Apropos het volgende:
Ik neem aan dat je buren net als jij van SBS houden.
En de NRC om een air van intelligentie te verkrijgen.quote:
Heb je 'm daar voor gekocht? Ik weet wel goedkopere oplossingen. Pan met lepel.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[..]
de nrc maakt geen geluid, Jehanquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
En de NRC om een air van intelligentie te verkrijgen.
M'n huisgenote kan me momenteel met veel kleinere boxen mij al irriteren met Jan Smitquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[..]
Blazuh as 'n dolluhquote:
Ik word er wakker van als´ie op de mat ploft, Carry.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
En de NRC om een air van intelligentie te verkrijgen.
zei m'n vrouw vannacht ookquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik word er wakker van als´ie op de mat ploft, Harry.
Netjesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[..]
Nee, ik heb toffe buren.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je 'm daar voor gekocht? Ik weet wel goedkopere oplossingen. Pan met lepel.
Dat zei Harry´s vrouw vannacht ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
. Helaas blijken ze eenmaal thuis gekomen wel erg groot.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt, mijn schatjes zien er zo uit en hebben deze specs :quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb toffe buren.
Heb de halve middag in een studio zitten luisteren. Helaas blijken ze eenmaal thuis gekomen wel erg groot.![]()
Je slaapt tot diep in de middagquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik word er wakker van als´ie op de mat ploft, Carry.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zei Harry´s vrouw vannacht ook.
Had Harry´s vrouw die maar ook,quote:Extra: Removeable grill.
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zei Harry´s vrouw vannacht ook.
Mijn broer heeft dezelfde doll.quote:
´´Voor sommige studenten is dit een ochtendkrant´´, is een spreuk die bij ons op de WC hangtquote:
Erkende blazers. Zeer geschikt voor gabber muziek.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, mijn schatjes zien er zo uit en hebben deze specs :
[afbeelding]
WHARFEDALE VALDUS 400 SPEAKERS SPECIFICATIONS
Power handling: 150 watts
Sensitivity: 92 dB
Impedance: 8 ohms
Magnetically shielded? No
HxWxD (mm) / Weight: 800 x 250 x 290
Frequency response: 40-20,000 Hz
Biwireable? No
Connections: 4mm banana plug/binding post
Bass port? Front ported
Drivers: HF: 28mm dome, LF: 2 x 200mm mid & bass
Extra: Removeable grill.
Ik heb er anders geen cd bij gekregen...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Erkende blazers. Zeer geschikt voor gabber muziek.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Apropos het volgende:
Goed, dat waren drie slechte grappen in hetzelfde genre achter elkaar, tijd om krachtvoer te eten en daarna op de versiertoer te gaan.
In de winkel heb ik ze niet vantevoren getild.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb er anders geen cd bij gekregen...
Waarom heb je eigenlijk van die loodzware speakers genomen
Ik had ooit een mooie quote van een fokker, die ging ongeveer zo:quote:
ijzerdraadjes en zilverpapierquote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Laat die vrouwen zien waar je van gemaakt bent.
dan zijn het speakers voor het levenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de winkel heb ik ze niet vantevoren getild.![]()
Deze klonken veruit het compleetst van het keuzespectrum.
Ja daar heb ik ook weer een proef ab op, bevalt me wel goed (maand voor 5 euro incl NRC op zaterdag) maar die krant is zo dun dat je hem niet hoort vallen ben ik bangquote:Op woensdag 18 april 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
´´Voor sommige studenten is dit een ochtendkrant´´, is een spreuk die bij ons op de WC hangt.
Maar nee, een van mijn huisgenoten heeft de NRC-Next. Waar ´ie overigens spijt van heeft.
Elke keer als ik 'm lees krijg ik uitslag.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
´´Voor sommige studenten is dit een ochtendkrant´´, is een spreuk die bij ons op de WC hangt.
Maar nee, een van mijn huisgenoten heeft de NRC-Next. Waar ´ie overigens spijt van heeft.
quote:
De lol is er nu wel vanaf. Tegen de muur met die vent.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w38BnvkfSh4
W....... T........ F.......?
Of levenslang de macarena dansen in de bakquote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf. Tegen de muur met die vent.
Marteling van de overige gevangenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Of levenslang de macarena dansen in de bak
ik oefen breezer-taal.quote:
Ik was vergeten de melden dat dat in Frankrijk moest zijnquote:
My name is Finder_elf_towns and I approve this message.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf. Tegen de muur met die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |