En zien we haar over een aantal jaar in het dieettopic terug, met een BMI boven de 27.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ze heeft gelijk waarschijnlijk gaat ze dan niet terug naar 61 maar naar 71
maar je moet inzien dat zo ook niet de manier is om het te doenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef Ashlee het volgende:
weltrusten discussiepartnerIk weet het wel allemaal enzo
maar ik heb ook geen zin om een halfjaar erover te doen of jaren in dit topic rond te moeten hangen omdat het allemaal maar niet lukt
![]()
oe wat een smoesjesquote:Op donderdag 19 april 2007 06:32 schreef Alcarin het volgende:
Juist. Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Ik kon vanochtend niet goed zien hoeveel ik nou precies weeg, want ik heb mijn 'zwemlenzen' in![]()
Morgen nog maar eens checken![]()
Nou, smoesjes zijn het niet, want ik weet zeker dat ie op een lager gewicht staat dan bv een week geledenquote:Op donderdag 19 april 2007 06:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oe wat een smoesjes
Bah ik heb zo dat tentamen, en ben weer ongelooflijk zenuwachtig om niks... zou je door spanning ook energie verbranden?
hahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 06:59 schreef Tangarine het volgende:
hm, hardlopen dan maar na die tijd
jij succes met studeren vandaag!
Ik weet dat totaal niet! Ik heb gister op valtaf.nl mijn eetdagboek bijgehouden.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:07 schreef Miss_S het volgende:
ik weet ongeveer wel hoeveel kcal ik nodig heb om op gewicht te blijven en hoeveel om af te vallen
dan is zo'n dagboek inderdaad wel handigquote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet dat totaal niet! Ik heb gister op valtaf.nl mijn eetdagboek bijgehouden.
Nou, ik kwam op veel meer kcal dan ik dacht.
1 bammetje (=plak ontbijtkoek),1 tosti ham/kaas, 1 boterham met pindakaas, een appel, en 2 wraps met 25 gram feta, veel spinazie, ui, tomaat en pijnboompitten leveren dus al 1450 kcal.
En dat terwijl ik normaal gesproken nog een wrap had genomen en meer feta.
Maandag had ik lasagna uit een pakje, zelfgemaakt, nou dat was bijna 1000 kcal!
Ik blijf voorlopig het eetdagboek maar invullen
Mja, die yoghurt gooi ik altijd over stukjes appel en walnoot heen, en hoe groter de appel, hoe minder yoghurt erbij gaat, anders past het niet meer in het bakje. En de ene keer gooi ik er 5 walnoten in, de volgende keer misschien wel 7! En misschien zijn ze de ene keer ook wel groter dan de andere keer!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een hoop dingen worden wel laag ingeschat inderdaad. De eetmeter vind bv. dat een snee brood 70 kcal is, 85 lijkt me waarschijnlijker, zeker omdat ik hou van brood met pitjes en zaadjes. Yoghurt en dergelijke voer ik ook altijd in gram in (gebruik altijd hetzelfde bakje). 8 gram boter per boterham en 15 gram van smeerbare beleg vind ik dan weer wat veel (zeker bij jam en appelstroop).
de weegschaal geeft een halve kilo minder aanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw keuze he, je merkt vanzelf wel aan de weegschaal wat het met je doet![]()
Ik denk niet dat je er billenkoek voor nodig hebt eigenlijk![]()
Goedemorgen!quote:
Vandaag nog een zak?quote:de weegschaal geeft een halve kilo minder aan![]()
nee, vandaag niet nog een zak, 1 zak is lekker, mag best een keertje vind ik, maar moet ook weer niet gaan overdrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
[..]
Vandaag nog een zak?![]()
Nee, zo snel gaat het meestal niet, maar ik denk ook niet dat 1 zak chips je ineens kilo's zwaarder maakt![]()
Kijk, daarom ging ik je niet spanken. Je hebt 'm gewoon helemaal door, je hebt geen spankjes nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Sylvana het volgende:
nee, vandaag niet nog een zak, 1 zak is lekker, mag best een keertje vind ik, maar moet ook weer niet gaan overdrijvenals ik elke dag zo'n zak ga eten komen die kilo's er wel weer aan denk ik
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Tangarine het volgende:
Zo, tentamen is vast wel een 5 geworden minstens... (= voldoende om een 'herstelopdracht' te krijgen, die moet je dan maken en dan heb je alsnog een 5.5)
Nou, dat heb ik wel nodig ookquote:Succes @ alle mensen die nog iets moeten doen
Wtf moet ik in godsnaam de hele dag doen dan? Kan wel nog meer achter de pc zitten, maar dat heeft ook weinig zinquote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die om 10:30 een keer goedemorgen gaan roepen. Kom eens overeind met die luie reet van je
.
Al? Kom eens wat eerder je bed uit met die luie reet van je!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die om 10:30 een keer goedemorgen gaan roepen. Kom eens overeind met die luie reet van je
. Deze mevrouw hier was om 7:30 al in actie en zit al sinds 9 uur op stage.
Jij wintquote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:
. Deze mevrouw hier was om 7:30 al in actie en zit al sinds 9 uur op stage. Nog 7 minuten, dan ga ik weer weg
. Even naar de andere kant vd stad fietsen om te kijken of de milieudienst m'n fiets heeft meegenomen, daarna ga ik naar huis om brood met aardbeitjes te eten, daarna heb ik college en om 15 uur ga ik nog even naar de stad. Morgen ben ik de hele dag bij papa en mama. Misschien dat ik daar vanavond al heen ga, want ik weet niet of ik wel op tijd wakker ben morgen om de bus te halen
(moet 10 uur ter plekke zijn om auto te rijden).
Nog steedsquote:Op donderdag 19 april 2007 11:47 schreef mordradead het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goedenmiddag!
preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tot 12:00 is het nog steeds ochtend en is het nog steeds 'goedemorgen'...![]()
Idd erg vervelend ja, maar goed, eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 19 april 2007 13:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat heb ik nou al een paar keer gehad met mn telefoon sylvana, vervelend he![]()
Ook ik hoor bij de tentamenmisere: volgende week neurologie, dat wordt flink stampen!
Normaal gesproken 3 keer in de week naar de sportschool, maar vanwege mn gescheurde hamstirng mag ik nou tot juni niet sporten, en daarna ga ik maar rustig opbouwen en eerst 2 keer in de week en als dat dan goed gaat 3 keer in de week. Ik vind 3 keer in de week echt het maximum, spieren moeten ook wel rust krijgen tussendoor en heb ook nog andere dingen te doen dan naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef STING het volgende:
Hallow!
Even weinig voortgang te melden op het moment.
M'n korte termijn doel is iig om binnen 2 maanden 2 kg af te vallen.
Hoevaak per week sporten jullie eigenlijk?
Ik op dit moment 3 a 4 keer, 2x hardlopen en 2x spinnen en af en toe doe ik wat krachttraining thuis (moet de discipline om het te doen nog een beetje opbouwen)
ik probeer toch wel 5 dagen zeker een half uur tot een uur te sportenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef STING het volgende:
Hallow!
Even weinig voortgang te melden op het moment.
M'n korte termijn doel is iig om binnen 2 maanden 2 kg af te vallen.
Hoevaak per week sporten jullie eigenlijk?
Ik op dit moment 3 a 4 keer, 2x hardlopen en 2x spinnen en af en toe doe ik wat krachttraining thuis (moet de discipline om het te doen nog een beetje opbouwen)
hoelang heb je niks mogen doen? *in sommige steden wordt er wel sticker geplakt "als hij hier straks(paarweek later) nog staat/ligt dan ruimen wij em op"quote:Op donderdag 19 april 2007 15:22 schreef Sylvana het volgende:
mag ik over 2 weken eindelijk weer fietsen, kom ik er net achter dat mn fiets weer es gejat is
en de dag was al zo leuk
Ik heb hem hier gewoon bij de supermarkt staan, daar haalt de gemeente ze niet op, dat is alleen bij het station en op de Brink zoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef kless het volgende:
[..]
hoelang heb je niks mogen doen? *in sommige steden wordt er wel sticker geplakt "als hij hier straks(paarweek later) nog staat/ligt dan ruimen wij em op"
doe je goedquote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef Tangarine het volgende:
*hug* Sylvana
Ik heb net 20 min achter elkaar hardgelopen!wilde even kijken of ik mn schema ook kon skippen, omdat ik gewoon zin had in actief doen na de studieëllende... en het is dus gelukt, woei!
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben dus jarig![]()
Heb een I-pod gehad en een tosti-ijzer. en heb appelkruimvlaai gegeten......
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben dus jarig![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben dus jarig![]()
feliquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben dus jarig![]()
dat is inderdaad veel in zo´n korte tijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net m'n voortgang even te bekijken. Ik vind dat het vrij langzaam gaat, maar ik zie dat ik pas sinds 12 maart in het lijstje sta en sinds die tijd toch alweer ongeveer 3,5 kg kwijt ben. Dus ik moet maar heel gauw ophouden met klagen.
succes met je tentamenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben vannacht aangekomen, want ik woog ineens weer 79![]()
Nou ja, maakt ook allemaal niet uit.
Ik ga maar eens naar de (koude!) tentamenzaal![]()
maar je hebt nu een bmi van 26quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:, heel goed, Sylvana!
.
Ik ben ook wakker en ik ben boos op mijn weegschaal, want hij schommelt steeds. Ik denk dat ik maar een nieuwe ga kopen die niet schommelt
![]()
.
.
Nou en? Kijk in de spiegel of je tevreden bent en niet op de weegschaal. Ik snap die obsessie met een getalletje niet zo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Zeeltje het volgende:
En ik heb een probleem. Gister ging ik op mijn weegschaal die gaf aan dat ik 70 kg weeg!
Dus ik ga snel op die van mijn moeder. Die zegt dat ik 69 woog en toen wist ik het niet meer dus ik naar mijn vriend en die gaf aan dat ik 67,9 woog.. mmm weet niet welke ik moet geloven!
Ja ik wilde me wegen na een paar weken.. iedereen weegt elke ochtend en nu heb ik een obsessie met getallen omdat ik me wil wegen om te kijken hoe het zit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou en? Kijk in de spiegel of je tevreden bent en niet op de weegschaal. Ik snap die obsessie met een getalletje niet zo.![]()
uhm kijk een paar pagina's terug dan ze je wat ik normaal eet.. ga niet elke keer mijn lijst opzeggen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
2 x 2 liga of 2 x 1 liga?
en wat eet je normaal als je dit niet veel vind?
ik zie nergens een lijstje maar goed ik vond het niet echt weinigquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
uhm kijk een paar pagina's terug dan ze je wat ik normaal eet.. ga niet elke keer mijn lijst opzeggen....1 x 2 liga
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Zeeltje het volgende:
ik eet als ontbijt: 2 boterham met meestal smeerkaas 48+, jus d'orange, thee
ik eet als tussendoortje: appel, af en toe een sultana
ik eet als lunch: 2 boterham meestal met kalkoenfilet
dan eet ik als tussendoortje: appel
en avond eten is gezond omdat mijn moeder daar heel goed oplet.
we hebben het al een keer over gehad. Misschien kweek ik nu meer spieren enz.. maar dit is al 5 weken zo.. maar ja ben toch 3 kilo afgevallen sinds ik hier ben maar het is wel erg langzaam
Waarschijnlijk wijken ze allemaal een beetje af en ligt de waarheid in het midden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Zeeltje het volgende:
En ik heb een probleem. Gister ging ik op mijn weegschaal die gaf aan dat ik 70 kg weeg!
Dus ik ga snel op die van mijn moeder. Die zegt dat ik 69 woog en toen wist ik het niet meer dus ik naar mijn vriend en die gaf aan dat ik 67,9 woog.. mmm weet niet welke ik moet geloven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |