Er zit meer in eten dan alleen calorieen, dat mis je dus ook op een dag dat je te weinig eet, en ik neem aan dat je op die dag dat je teveel eet niet ineens teveel spinazie of tomaten gaat eten, om maar iets te noemenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
waarom
de ene dag eet je teveel de andere te weinig
heft elkaar altijd weer op
ja en ik val goed af op deze manierquote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Jij eet nooit een dag teveel, en je zegt nu dat je WEER te weinig gegeten hebt. Als je te weinig eet, val je niet af want je metabolisme gaat in de Afrika-stand. En daarom vind ik het een slechte instelling, want je wilt toch, net zoals iedereen hier in dit topic, afvallen?
Krijg je niet!quote:
Nou ja, we komen er toch niet uit, iedereen heeft zo zijn eigen afvalmethodequote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
als ik teveel eet zijn dat ook of juist zeker groente en fruit eigenlijk
Tja, dat is jouw keuze he, je merkt vanzelf wel aan de weegschaal wat het met je doetquote:
nah, 1 zak in de week is wel genoeg hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw keuze he, je merkt vanzelf wel aan de weegschaal wat het met je doet![]()
Ik denk niet dat je er billenkoek voor nodig hebt eigenlijk![]()
Ik denk inderdaad de we er toch niet uitkomen. Ieder zijn eigen manier van afvallen, of die nou goed is of niet, daarover zullen de meningen wel blijven verschillen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou ja, we komen er toch niet uit, iedereen heeft zo zijn eigen afvalmethode![]()
Probleem is alleen dat je pas jaren later de rekening krijgt voor je eetgedrag nu. Dus je kunt wel zeggen dat je goed afvalt, maar blijft het er ook af, en nog belangrijker: ben je over 50 jaar ook nog gezond?
Maar goed, ik ben ook meer op de gezondheidstoer en niet op dieet, eigenlijk moet er een 'gezond de zomer in' topic zijn, maar dat loopt vast niet zo goed![]()
Nee, natuurlijk niet, maar ik weet wel dat als mijn gezondheid dan niet goed is, het niet aan mijn voeding heeft gelegen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
maar ik ben ook gezond bezig
en hoe het over 50 jaar is dat weet ik niet, weet jij hoe jou gezondheid over 50 jaar is?
ja maar zoals ik zei ik eet ook afentoe teveelquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens niet dat je ongezond bezig bent hoor, alleen dat je af en toe een beetje weinig eetMaar again, dat is jouw keuze.
*pets*quote:
Hou je het droog?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
GWS en Thrilled
Thrilled, in het vorige topic stond op pagina 6 geloof ik een linkje naar het bodybuildingstopic in Sport, misschin dat men er daar meer vanaf weet
Juist, dat soort termen zocht ikquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Plukie86 het volgende:
Ik zou eens op wat bodybuild-/ fitnessfora gaan kijken. Of google eens op eiwit shake of whey shake.
Ten eerste een huishoudster nemen... hihi!! Maar inderdaad naast 40 uur werken is het lastig je te motiveren om te gaan sporten, vandaar dat ik een teamsport (volleybal) doe, dan moet ik wel! Alleen het seizoen is bijna afgelopen......en dan?! Hoop ik mijzelf te kunnen motiveren om inderdaad op die crosstrainer te gaan staan enzo.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef Plukie86 het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe mensen die 40 uur per week werken het doen, huishouden, ontspanning en tijd om te sporten. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen... Het weekend? Ik blijf denk ik maar eeuwig student, een lekker relaxed leventje (behalve de komende 6 weken dan he).
Waar zal ik beginnen..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Ashlee het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees al 2 jaar mee ofzo en ook hier en dat heeft me heel goed geholpen met afvallen
Nu ben ik ook lid en het wordt weer zomer dus ik ga alweer afvallen![]()
18 jaar, 1.65 en 61 kiloin februari woog ik nog 55.5
![]()
dus ik voel me echt een kneus
en ik ga er keihard aan werken, maar nou komt het; ik heb een MADEcoach aangesteld die me gaat helpen me aan mn dieet te houden
( juohh MTV enzo
) Want ik ben echt mn discipline helemaal kwijt. Misschien breng ik iemand wel op een goed idee ofzo hiermee, ik ga het 4 weken proberen, ik doe nog wel een verslag een keer
Dag 1 ging al goed, en ja ik weet dat t te weinig kcal is, maar ik wil gewoon hardcore gewicht verliezen..
![]()
vitaminepil en 1 gr vit. C
1 komkommer
1 tomaat
200 gr sperziebonen
300 gr wortels
200 gr kip
Welkom!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Ashlee het volgende:
vitaminepil en 1 gr vit. C
1 komkommer
1 tomaat
200 gr sperziebonen
300 gr wortels
200 gr kip
dat bedacht ik me ook net....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik hoop niet dat ik je nu direct weggejaagd heb, dat was niet de bedoeling.
zelfs voor mij zou het te weinig zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Welkom!
Nou, ik denk niet dat je hiermee gewicht gaat verliezen, eerder je stofwisseling om zeep helpt.
Tips:
Eet brood
Eet meer vet
Eet zuivel
Eet op de juiste tijstippen
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Dit is echt niet goed! En dat zou je moeten weten ook als je hier al twee jaar meeleest!![]()
![]()
![]()
Ik hoop niet dat ik je nu direct weggejaagd heb, dat was niet de bedoeling.
HAHAHAHA!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zelfs voor mij zou het te weinig zijn
het is 3-1 voor Ajax, dus dat komt wel goed met nog 5 minuten te spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Susie het volgende:
Voetbal niet interessant Sylvana??
Ik zou dood gaan met zo weinig eten Ashlee (ok, iets overdreven, maar zou mij niet prettig voelen)
Wat Sylvana zegt, 3 keer per dag eten en 2 gezonde tussendoortjes....
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Ashlee het volgende:
ik heb een MADEcoach aangesteld die me gaat helpen me aan mn dieet te houden( juohh MTV enzo
![]()
maar dan moet je dat wel heel je leven volhouden anders kom je net zo hard of nog harder weer aanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef Ashlee het volgende:
Er zijn heel veel dieeten die zonder koolhydraten werken, en bij mij werken die gewoon goed, en ze zijn voor mij makkelijk vol te houden. Ik denk dat een halfjaar je lichaam tegenwerken erger is dan een maand. Maar te weinig kcal leidt alleen tot verbranding en daar heb ik opzich niks op tegen. Verder zorg ik dat ik genoeg eiwit neem tegen de spierafbreking, en groente voor vitamientjes en ik ga ook fruit erbij eten. Nogmaals, als je koolhydraten gaat nemen gaat alles 100 x zo langzaam, en je kan echt leven zonder koolhydraten (of iig weinig, zie Atkins)
Lees dan goedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:
En nee, je brengt echt niemand hier op een goed idee met dit plan![]()
iemand anders had het al gepost, te weinig vezels, te weinig vet, te weinig zuivel, enzovoort en een tijdje minder cal kan wel, maar als je dan weer normaal gaat eten na zo'n crashdieet, komt het er 2 keer zo snel allemaal weer aanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Ashlee het volgende:
Sylvana: onderbouw het dan waarom ik mn lichaam sloop, je enige argument is dat ik te weinig kcal inneem, dat is juist het doel van een dieet
en je eet ook al heel lang rond de 500 kcal per dag?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Ashlee het volgende:
Miss_S : ik eet al heel lang geen brood/aardappels/rijst, geen problemen mee, er is echt leven na de aardappel
ze spelen het gewoon na met vriendenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dus je komt niet op tv? Ik wist niet dat je buiten MTV om ook een coach kon krijgen.
Sperziebonen zijn juist een bron van vezels...........quote:Op woensdag 18 april 2007 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
iemand anders had het al gepost, te weinig vezels, te weinig vet, te weinig zuivel, enzovoort en een tijdje minder cal kan wel, maar als je dan weer normaal gaat eten na zo'n crashdieet, komt het er 2 keer zo snel allemaal weer aan
Nee man, hoe denk je dat ik zoveel ben aangekomenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en je eet ook al heel lang rond de 500 kcal per dag?
dat ga je echt niet vol houden
maar dat gaat dan zo toch niet lukken?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Ashlee het volgende:
[..]
Nee man, hoe denk je dat ik zoveel ben aangekomenijs chips koekjes Omg, en nee ik vond alleen dat MADEprincipe zo geweldig, en ik bedacht me dat ik het eigenlijk ook nodig heb.
blijvend afvallenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef Ashlee het volgende:
wat niet?
Simpel. Bijvoorbeeld: je lichaam heeft vet nodig voor de verwerking van bepaalde vitamines, zoals vitamine A, D en E. En dat is nog maar één van de vele punten.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Ashlee het volgende:
Sylvana: onderbouw het dan waarom ik mn lichaam sloop, je enige argument is dat ik te weinig kcal inneem, dat is juist het doel van een dieet
ja, en dan kom je weer 2 keer zoveel aanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Ashlee het volgende:
ik wil ook niet blijvend afvallen, als ik op mn streef zit dan stop ik hiermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |