De beste seks heb je met je ex, naar het schijnt...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
En geenonderburen en geen buren vor me... of achter me... alleen naast me
En een daarvan is mn ex
Seks is ok, m'n ex is niet ok, en de combinatie is een hel.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De beste seks heb je met je ex, naar het schijnt...
Ja, ik lik me niet voor niets in bij Alexxxx natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
Titel klopt niet helemaal, want het is deel 23![]()
Zie dat het al aangepast is![]()
het was lekkerder toen we nog een relatie haddenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De beste seks heb je met je ex, naar het schijnt...
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik lik me niet voor niets in bij Alexxxx natuurlijk.
Ik kan niet anders dan daarmee instemmen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was lekkerder toen we nog een relatie hadden
Er zijn nog veel meer redenen om me in te likken.quote:
Nope.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
ziek zijn + tentamen leren = geen goede combi![]()
Wat dan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer redenen om me in te likken.
Dat snap ik niet. Bij mij gaat 20 over in 21 en 21 in 22, en nu dus 23.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Ewaldus het volgende:
Stiekem is het #24...
Er zijn twee #22's.
Dat vind ik een zeer opmerkzame vraag.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef freecell het volgende:
Waarom wil Ewaldus eigenlijk cheerleaders redden?
Klopt!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee Ewaldus, de ene was dubbel geopend, maar daar zijn we niet verder gegaan. Das dus niet officieel een deel.
Vind ik.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Pjetr het volgende:
Ja, waar sloeg dat net op die hagel.. Het was de hele tijd droog en ik zet 1 stap buiten de UB en krijg een bak hagel op mn dak
Ja, maar nu weten we het nog steeds niet....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer opmerkzame vraag.
stomme sportquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar nu weten we het nog steeds niet....
Ik bedoel: kijk hier nou eens naar: http://www.youtube.com/watch?v=GAF_wfK6YAY
Waarom zou je die lui willen redden?
precies, daarom....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
na het filmpje zeg ik idd, geen redden meer aan...
Dat is nog niks vergeleken met die van mn kraskloonquote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijk, kijk, ik heb een heerlijk depressieve sig![]()
Je bent zelf een kraskloon! Sterf!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met die van mn kraskloon
Ik ben een boze gothic!quote:
JIJ wilde leuke vrouwen, nou hier ben ik!quote:
Ik vind je sig depri...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijk, kijk, ik heb een heerlijk depressieve sig![]()
Ik had het over vrouwen in het algemeen, zo seksistisch ben ik heus nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
JIJ wilde leuke vrouwen, nou hier ben ik!
Hehe, PomPomquote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, juist!
Dus de vraag blijft: waarom zou je ze willen redden?
Ik kan dit: [[url=http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/th_SV_A0013.jpg]afbeelding][/url]
Dus...
Dat is kenmerkend voor ambtenaren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind je sig depri...
Ik moet voor school bezig, maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd, ik zie het niet meer, weet het niet meer en kan niets meer vinden....
Pfff, stom onderzoek. Hele provincies die geen idee hebben wat voor programma's ze zelf draaien...
welke is dat ook al weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:53 schreef S-Two het volgende:
Met het mes op tafel is trouwens best een moeilijke quiz!
Nee, was net aan het zappen op tv en kwam het toevallig tegenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:02 schreef maok het volgende:
[..]
welke is dat ook al weer?
(heb je mee gedaan ofzo?)
ow die, ik ben altijd blij als ik er eentje weetquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, was net aan het zappen op tv en kwam het toevallig tegen.
Dat is die quiz met Joost Prinssen, dat ze vragen moeten beantwoorden en elkaar weg kunnen bluffen, best leuk.
Ja, die vragen zijn echt super moeilijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
ow die, ik ben altijd blij als ik er eentje weet
Spannend!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef skiczukie het volgende:
Oew, we hadden net een brandalarm aan staan hier op de academie.
echt iets aan de hand of loos alarm?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef skiczukie het volgende:
Oew, we hadden net een brandalarm aan staan hier op de academie.
leuke geboorte datum heb je trouwensquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De les werd wel afgebroken, maar ik ben nu gewoon in het gebouw, loos alarm dus.
Thuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef skiczukie het volgende:
En nu sta ik in de kantine een biertje te nuttigen. Waar zit je nietz?
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dit was weer een zeer productief dagjeVerdomme.
Kom je langs?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dit was weer een zeer productief dagjeVerdomme.
Als je wel goed je pasta afgietquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je langs?
Ben alleen thuis
Kan jij van je af miepen en ik ook, want ik heb ook niets uitgevoerd
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uitquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je langs?
Ben alleen thuis
Kan jij van je af miepen en ik ook, want ik heb ook niets uitgevoerd
Oh jeetje! Daarom was je er een paar topics niet? Het was hier 28 graden een paar dagen, hehe.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
Leuke storm hier gehad.. water over de kader (we wonen hier aan zee) en daarna 2 dagen geen stroom
Wat zal jij je verveelt hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
Leuke storm hier gehad.. water over de kader (we wonen hier aan zee) en daarna 2 dagen geen stroom
Serieus?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uit. Je aanbod is wel erg lief!
Doe's niet huilenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uit. Je aanbod is wel erg lief!
Dat kan ik je niet aandoenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan wel even bij je langsfietsen als je een knuffel nodig hebt!
![]()
met een bak chocoladeijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |