echt iets aan de hand of loos alarm?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef skiczukie het volgende:
Oew, we hadden net een brandalarm aan staan hier op de academie.
leuke geboorte datum heb je trouwensquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De les werd wel afgebroken, maar ik ben nu gewoon in het gebouw, loos alarm dus.
Thuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef skiczukie het volgende:
En nu sta ik in de kantine een biertje te nuttigen. Waar zit je nietz?
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dit was weer een zeer productief dagjeVerdomme.
Kom je langs?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dit was weer een zeer productief dagjeVerdomme.
Als je wel goed je pasta afgietquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je langs?
Ben alleen thuis
Kan jij van je af miepen en ik ook, want ik heb ook niets uitgevoerd
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uitquote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je langs?
Ben alleen thuis
Kan jij van je af miepen en ik ook, want ik heb ook niets uitgevoerd
Oh jeetje! Daarom was je er een paar topics niet? Het was hier 28 graden een paar dagen, hehe.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
Leuke storm hier gehad.. water over de kader (we wonen hier aan zee) en daarna 2 dagen geen stroom
Wat zal jij je verveelt hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
Leuke storm hier gehad.. water over de kader (we wonen hier aan zee) en daarna 2 dagen geen stroom
Serieus?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uit. Je aanbod is wel erg lief!
Doe's niet huilenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis enorm te huilen, dus ik ga liever de deur niet uit. Je aanbod is wel erg lief!
Dat kan ik je niet aandoenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan wel even bij je langsfietsen als je een knuffel nodig hebt!
![]()
met een bak chocoladeijs
neuh. ik blijk me zonder tv en internet ook te kunnen vermakenquote:
Dat valt wel mee jaquote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
neuh. ik blijk me zonder tv en internet ook te kunnen vermaken(en ze hebben een generator als enige in de wijk, dus er was wel stroom).
Zondag naar een ijshockeymatch geweest, was erg amerikaans maar erg leuk. Gister hardgelopen langs het strand met een leuke windkracht (heenweg mee, terug tegen) en het gewone leven meegekregen en super ontspannen (mn tante kan trouwens erg goed koken
).
Oja maandag 5 dagen naar New York. Mochten jullie willen meeten: ik logeer bij mn nicht op 5 th avenue tegenover de universiteit.
oquote:Op woensdag 18 april 2007 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet aandoenWe spreken wel een keer af als het weer mooi weer is en zo! Laat mij maar even oude mailtjes lezen en me heel erg zielig voelen...
Al zet je die bak met chocoladeijs (Je zou ook die hertjesijs ofzo) gewoon voor de deur neerquote:Op woensdag 18 april 2007 17:08 schreef freecell het volgende:
[..]
o
maar...
maar!
MAAR!
hmm
Als je je bedenkt heb je mn telefoonnummer. Te bereiken van 23.55 - 23.53, 7 dagen per week
(ja, het is heeeel moeilijk om me te bellen om 23.54, hoezo)
En je kunt me een heleboel aandoen hoor, het is niet dat ik omval ofzo.
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al zet je die bak met chocoladeijs (Je zou ook die hertjesijs ofzo) gewoon voor de deur neer
Australianquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee![]()
Chocolade ijs is voor vrouwen in nood, dat ga jij niet oppeuzelen, daarbij heb ik helemaal geen chocoladeijs in huis, maar was ik dan ff langs de chocoladeijsverkoper gereden.
Maak er dan ook gebruik van menschquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:22 schreef freecell het volgende:
Uithuilen is erg prettig! En dan heel hard!
Maar je krijgt er wel koppijn van
Toch begrijp ik al die mannen die niet huilen ook niet helemaal... Rare lui.
DaD: *knuffel*
zo!
Ach, we weten heus wel dat je niet springt van de damsterbrugquote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieverds, ik red me wel, echt. Zo'n bui is bij mij altijd heel heftig, en dan wil ik ook meteen een mooi viaduct zoeken, maar zo'n bui is ook kort. Het ebt alweer weg.Het is stom dat ik dat dan wel meteen op het forum neerplemp.
En chocoladeijs vind ik eigenlijk niet zo heel lekker
Dat je je wel red, daar ging ik al vanuit, maar support is altijd tofquote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieverds, ik red me wel, echt. Zo'n bui is bij mij altijd heel heftig, en dan wil ik ook meteen een mooi viaduct zoeken, maar zo'n bui is ook kort. Het ebt alweer weg.Het is stom dat ik dat dan wel meteen op het forum neerplemp.
En chocoladeijs vind ik eigenlijk niet zo heel lekker
Bij het damsterdiep, dies best hoogquote:Op woensdag 18 april 2007 17:29 schreef freecell het volgende:
Vind in de stad trouwens maar eens een viaduct waarvanaf je meer breekt dan alleen een teen
Uitdaging
Gut, das vlakbij!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij het damsterdiep, dies best hoog!
Ik ben bij vlagen briljantquote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh freecell, wat een geweldig topic
Met jou zou ik wel eens een naakte man willen eten? Idioot! moet ik mn beeldscherm weer droogmaken.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val bijna om van het lachen!
Manisch-depressief?
Ik zal me er ook eens in gaan verdiepenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Met jou zou ik wel eens een naakte man willen eten? Idioot! moet ik mn beeldscherm weer droogmaken.
* freecell zit echt met de tranen van het lachen in de ogen
Gewoon sluiten die topic.quote:
Ik heb maar een woord te zeggen: Toedeledokiequote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef Zeikmans het volgende:
[..]
Gewoon sluiten die topic.
En die stad ook trouwens![]()
Kannibaalquote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga even een naakte man eten
Grijze zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, ik heb duct tape gekocht, nu kan het weer
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef Grulez het volgende:
Beter een naakte man in de hand, dan tien in de lucht is zeker al geweest?
ik tjek het hier ff, voordat ik het andere topic vervuil
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet eens tijd om om de anderen te lachen zowat, hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |