Viel mij idd ook op.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef pronkjewail het volgende:
Wat mij betreft was de aanwezigheid van Lieke in DGK in een van de scenes van vandaag samen te vatten:
Lieke rent huilend (want o-zo-verdrietig-vanwege-het-gedrag-van-haar-geleifde-Huubje) naar buiten toe. Huub erachter aan. Lieke gaat huilend achter muurtje in de tuin staan. Huub: "Euh, vervelend om te zeggen, maar hier mogen we niet komen" (want ze zijn op die plek niet te zien voor de cameras). Liekes reactie: Oh ok! En loopt vervolgens weer naar binnen!
Als je toch ECHT doodgaat van liefdesverdriet, dan interesseren die camera`s je op zo`n moment niet. Vond het nogal tekenent voor de persoon Lieke: camerageil.
Tussen wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Liess het volgende:
Gesprek loopt niet zo soepel.
Daar sluit ik me bij aan.quote:
Ze heeft vanmorgen woorden gehad met Jaap en ze wil hem eruit hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Waarom pakt er niemand meer palma aan?
Natasia is bv. ook zo mak als een lammetje geworden en heeft met niemand meer ruzie's.
Snap werkelijk niet waarom alles van huub moet komen.....Natasia kan toch ook ruzie met Palma maken? of Amanda
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand of er nu inmiddels al een ontslagronde voor Jaap is aangevraagd ?
Wel voor Eric tochquote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
Ze hebben nog een kwartiertje?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
Het zou me niet verbazen als Sylvia of Eric dat inmiddels gedaan hebben. En wellicht is Nicolaas bezig Natasia zo ver te krijgen, ze had het ook helemaal gehad met Japio.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Ashrak het volgende:
De klok loopt daar 10 minuten voor, dus.......quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Lieke is gewoon niet iemand die gaat rellen,zodra er op het plasma scherm staat dat ze weg moet gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef pronkjewail het volgende:
Wat mij betreft was de aanwezigheid van Lieke in DGK in een van de scenes van vandaag samen te vatten:
Lieke rent huilend (want o-zo-verdrietig-vanwege-het-gedrag-van-haar-geleifde-Huubje) naar buiten toe. Huub erachter aan. Lieke gaat huilend achter muurtje in de tuin staan. Huub: "Euh, vervelend om te zeggen, maar hier mogen we niet komen" (want ze zijn op die plek niet te zien voor de cameras). Liekes reactie: Oh ok! En loopt vervolgens weer naar binnen!
Als je toch ECHT doodgaat van liefdesverdriet, dan interesseren die camera`s je op zo`n moment niet. Vond het nogal tekenent voor de persoon Lieke: camerageil.
ik dat als Mama Tas op haar strepen gaat staan, Brian echt niet de leider van BANJ blijktquote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef happyme28 het volgende:
Brian heeft toch al gezegd Jaap er niet uit te stemmen dus waarom aanvragen?
Syl houdt Eric er ook wel in maar het valt te proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef happyme28 het volgende:
Brian heeft toch al gezegd Jaap er niet uit te stemmen dus waarom aanvragen?
Huub is bezig, Brian is vliegen. Jammer, want ik had hun mogelijke deal wel willen zien. Met nog 10 minuten lukt dat niet meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
De klok loopt daar 10 minuten voor, dus.......
Ik dacht al dat ik de enige was,ikword helemaal onpasselijk van die stem.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:38 schreef Clank het volgende:
Die stem van GabyZou ze normaal ook zo praten of is dat haar werk stem.
De deal hoeft niet binnen 10 minuten...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is bezig, Brian is vliegen. Jammer, want ik had hun mogelijke deal wel willen zien. Met nog 10 minuten lukt dat niet meer.
Ja maar de deal was toch dat er de komende 2 stemrondes niet wordt aangevraagd en daarna Nicolaas eruit? Dan hoeft dat toch niet in 10 minuten, dat gaat vanzelf goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is bezig, Brian is vliegen. Jammer, want ik had hun mogelijke deal wel willen zien. Met nog 10 minuten lukt dat niet meer.
Ja, de deal is natuurlijk nodig voor 12:00. Dan sluit immers de aanvraag termijn voor ontslag.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef demins het volgende:
[..]
De deal hoeft niet binnen 10 minuten...
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Is er bekend voor wie er onslagrondes zijn aangevraagd? Het lijkt de kans om Jaap eruit te stemmen.
We weten niet of anderen hebben aangevraagd. En de anderen weten wellicht niet van de aanstaande deal.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar de deal was toch dat er de komende 2 stemrondes niet wordt aangevraagd en daarna Nicolaas eruit? Dan hoeft dat toch niet in 10 minuten, dat gaat vanzelf goed.
Stom van huub om een deal met rat te sluiten.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar de deal was toch dat er de komende 2 stemrondes niet wordt aangevraagd en daarna Nicolaas eruit? Dan hoeft dat toch niet in 10 minuten, dat gaat vanzelf goed.
Jawel, dat deed hij. Maar die aanvraag is vervallen omdat Huub immuun is.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Huub na de vorige stemming niet meteen WEER een stemming tegen Jaap aangevraagd?
Niet iedere GK kijker zit dag en nacht te streamen of op een forum.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:48 schreef Kinga het volgende:
Halloooo, Gaby we weten allang hoe je zonder masker eruit ziet... dom wicht.
Helemaal mee eens,behalve dat Nathanael wel weg mag blijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef dark80 het volgende:
Lieke is gewoon te naief geweest en is een naar mijn mening een lief en niet mediageil meisje.
Huub valt me zwaar tegen, op een wrede manier met elkaar om gaan voor het spel is prima.
Maar het lijkt nu toch wel erg naar zijn hoofd gestegen allemaal. Kan niet wachten tot Nathanael
weer terug is.....
Huub weet ook wel dat Nicolaas een sterkere speler is dan Brian. Die wil je het snelst weg hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stom van huub om een deal met rat te sluiten.
Nicolaas heeft het voorzien op Brian.
Maar Huub luisterde weer eens niet goed.
anders had hij gehoord dat Nicolaas Brian wil uitlokken.
Hopen dat Syl en eric hem dat nog even zeggen.
Ik heb een maitje naar de redaktie gestuurd misschien dat dat nog helpt (zal wel niet):quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Natasia is bv. ook zo mak als een lammetje geworden en heeft met niemand meer ruzie's.
Snap werkelijk niet waarom alles van huub moet komen.....Natasia kan toch ook ruzie met Palma maken? of Amanda
LB.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Niet iedere GK kijker zit dag en nacht te streamen of op een forum.
Kansloos met Natasia en Japio. Nicolaas heeft dat zelf ook al gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
...
Nicolaas heeft het voorzien op Brian.
...
NIEMAND zit te wachten op een bruiloft van 2 dikkertjes die elkaar 3 wangkussen geven als ze elkaar in dgk zien. Die elkaar 3 weken kennen, bij wie het nog ongeloofwaardiger is als bij Huub en Lieke. Jaap geeft nonstop af op de redactie, personeel en noem maar op. TV maken doet Jaap wel na de bruiloft zegt hij al zo vaak.....Jaap heeft nog NIKS laten zien de afgelopen 2 maanden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Kinga het volgende:
[..]Die bruiloft moet komen van achter he.
Niet tegensputteren!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, de deal is natuurlijk nodig voor 12:00. Dan sluit immers de aanvraag termijn voor ontslag.
Daarom gaat hij ook over op uitlokken dat Brian hem slaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kansloos met Natasia en Japio. Nicolaas heeft dat zelf ook al gezegd.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb een maitje naar de redaktie gestuurd misschien dat dat nog helpt (zal wel niet):
[i]
[ Brief ]
"Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis" ........quote:
Behalve het vachtje op zijn rugquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap heeft nog NIKS laten zien de afgelopen 2 maanden.
Nog een paar van deze mailtjes en de redactie stuurt Palma nooit meer weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb een maitje naar de redaktie gestuurd misschien dat dat nog helpt (zal wel niet):
...
Het is mij ook volkomen een raadsel waarom sommigen denken dat Nathanael komt. We hebben Nicolaas toch al? Of denken er nu nog steeds mensen dat dat nep isquote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,behalve dat Nathanael wel weg mag blijven.
Mooie capquote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen ging Gaby ff de vijver/goot in ......
[afbeelding]
Precies. Zelfde reden waarom ze Natasia, Brian en Jaap er niet uit willen hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog een paar van deze mailtjes en de redactie stuurt Palma nooit meer weg.
En tóch koppen, he? Kreng!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis" ........
Sorry, die was te makkelijk om in te koppen
Natasia liet gisteren aan Brian doorschemeren dat de 9de miljonairs snel zal komen...en dat ze een groot vermoeden heeft wie dat zal zijn. Diegene zal volgens Natasia duidelijk meer naar het BANJ kamp trekken.... (Of het was een grote bluf van haar zodat Brian Jaap zal laten gaan).quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is mij ook volkomen een raadsel waarom sommigen denken dat Nathanael komt. We hebben Nicolaas toch al? Of denken er nu nog steeds mensen dat dat nep is![]()
Gaby insinueerde gisteravond dat Nathanael misschien terug zou komenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is mij ook volkomen een raadsel waarom sommigen denken dat Nathanael komt. We hebben Nicolaas toch al? Of denken er nu nog steeds mensen dat dat nep is![]()
Weer een van de vele bekende FOK conclusiesquote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia liet gisteren aan Brian doorschemeren dat de 9de miljonairs snel zal komen...en dat ze een groot vermoeden heeft wie dat zal zijn. Diegene zal volgens Natasia duidelijk meer naar het BANJ kamp trekken.... (Of het was een grote bluf van haar zodat Brian Jaap zal laten gaan).
Dat verhaal is al zo oud ..... ze heeft het dan over haar zus Astrid, die in de villa zou komen !quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia liet gisteren aan Brian doorschemeren dat de 9de miljonairs snel zal komen...en dat ze een groot vermoeden heeft wie dat zal zijn. Diegene zal volgens Natasia duidelijk meer naar het BANJ kamp trekken.... (Of het was een grote bluf van haar zodat Brian Jaap zal laten gaan).
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Gaby insunueerde gisteravond dat Nathanael misschien terug zou komen
Was je in de veronderstelling dat ik in de DGK was?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis" ........
Sorry, die was te makkelijk om in te koppen
Het lijkt me sterk dat ze twee zussen in de villa zouden zetten. Maar ze deed gisteravond wel zeer overtuigend tegen Brian en het lijkt me dat ze die geen naaistreek zal leveren.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verhaal is al zo oud ..... ze heeft het dan over haar zus Astrid, die in de villa zou komen !
En waarom niet ? Twee vriendinnen volgden elkaar ook op .........quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze twee zussen in de villa zouden zetten. Maar ze deed gisteravond wel zeer overtuigend tegen Brian en het lijkt me dat ze die geen naaistreek zal leveren.
Hou je er buiten Akveor. Dit is tussen haar en mij!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Was je in de veronderstelling dat ik in de DGK was?
Jaap was geloof ik je favoriet? Moet ik een handtekening voor je vragen?
Conclusie? Dit heeft ze gisteravond gewoon gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een van de vele bekende FOK conclusies
Het blijft vermakelijk om te lezen hoe snel er dingen voor 'zeker' worden aangenomen hier.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat verhaal is al zo oud ..... ze heeft het dan over haar zus Astrid, die in de villa zou komen !
Sorry... ik was zeker weer even de weg kwijt.... na teruglezen begrrijp ik het zelf niet eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef demins het volgende:
[..]
Hou je er buiten Akveor. Dit is tussen haar en mij!![]()
Heerlijk hoe zulke onzin binnen 3-4 posts tot keiharde waarheid kunnen worden...... Ik hou ervan .....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk om te lezen hoe snel er dingen voor 'zeker' worden aangenomen hier.
Maar iedereen moet vooral geloven wat ze willen geloven. Nicolaas zit er en heeft twee keer immuniteit. Die gaat nergens meer heen (helaas).
Geweldig hypocriet weerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Clank het volgende:
Natasia vraagt waarom Huub vrouwen gebruikt.
Ze heeft toch zelf Gaby besteld.
Daar heb je zelf anders net zo goed een handje van, dus in deze verwijt de pot de ketel dat 'ie ontzettend zwart ziet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk om te lezen hoe snel er dingen voor 'zeker' worden aangenomen hier.
Maar iedereen moet vooral geloven wat ze willen geloven. Nicolaas zit er en heeft twee keer immuniteit. Die gaat nergens meer heen (helaas).
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Clank het volgende:
En wat zijn de bronnen?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heerlijk hoe zulke onzin binnen 3-4 posts tot keiharde waarheid kunnen worden...... Ik hou ervan .....
Ho wacht even! Dat heeft hij de 1e avond gedaan toen Lieke op bezoek kwam en toen vond je hem verschrikkelijk hard en walgelijk en nu verwijt je hem dat dat hij dat niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat soort harde dingen had je moeten zeggen voordat je haar ging neuken Huub.
Tussen het bufferen door hoorde ik het ook:quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Charmian het volgende:
zei ze nou "ik aangift jou'?
Misschien wel ja, maar na een vage opmerking ga ik niet lopen roepen dat ik zeker weet dat Nathanael terug komt. En na een paar acties van de redactie ga ik niet roepen dat ik zeker weet dat ze Huub eruit gaan gooien. En zo kan ik nog wel 50 voorbeelden noemen van de afgelopen maanden waar dingen werden aangenomen die later volkomen verkeerd bleken te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef Judah het volgende:
[..]
Daar heb je zelf anders net zo goed een handje van, dus in deze verwijt de pot de ketel dat 'ie ontzettend zwart ziet.
Natasia zei vannacht tegen Brian dat ze wist wie er in zou komen (die het hoogstwaarschijnlijk werd), en dat degene aan hun kant zou komen te staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zijn de bronnen?
1. Natasia "schijnt" hierover gespeculeerd te hebben tegenover Brian.
Als dit wérkelijk zo is, is de kans aanwezig dat het klopt. Want Natasia weet van tevoren al allerlei dingen die plaats gaan vinden.
2. Gaby heeft hierop gehint.
Als NL wérkelijk komt, zal dit neem ik aan in plaats van Nicolaas zijn.
Maar goed: speuclatie inderdaad..
Pfff.. vermoeiend dit. Later heeft hij tegen Lieke gezegd dat het zou kúnnen gebeuren dat hij in het huis misschien Amanda een keer zou neuken voor het spel, om Brian gek te maken. Hij maakte haar absoluut duidelijk dat hij verder dat soort dingen NIET zou doen. Maar laat verder maar. Het onderwerp Lieke is in feite afgesloten want ze is exit en komt niet terug.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho wacht even! Dat heeft hij de 1e avond gedaan toen Lieke op bezoek kwam en toen vond je hem verschrikkelijk hard en walgelijk en nu verwijt je hem dat dat hij dat niet heeft gedaan.![]()
NadaT huub zei dat hij wilde neuken, maar het is een grote jongen hij had dr ook kunnen afbestellen/ afserverenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt het ook héél rot voor Lieke dat ze pijn heeft, vandaar dat ze Gaby bestelde.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Clank het volgende:
Ineens denkt Natasia dat Lieke nu pijn heeft door wat Huub heeft gedaan. Lieke gaf toch helemaal niets om Huub volgens de hele kliek.![]()
Speculeren is nog zachtjes uitgedrukt! Ik heb dat gesprek gevolgd. Natasja was zeker van haar zaak. Ze mocht alleen de naam niet noemen... Maar Natasia kende haar!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zijn de bronnen?
Als dit wérkelijk zo is, is de kans aanwezig dat het klopt. Want Natasia weet van tevoren al allerlei dingen die plaats gaan vinden.
Zowel 1. als 2. werden anders gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zijn de bronnen?
Je begrijpt toch wat ze bedoelt? Daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tussen het bufferen door hoorde ik het ook:
N: "Je discrimineert vrouwen dus ik aangift jou!"![]()
Natasia zei niet iets met 'haar'quote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef demins het volgende:
[..]
Speculeren is nog zachtjes uitgedrukt! Ik heb dat gesprek gevolgd. Natasja was zeker van haar zaak. Ze mocht alleen de naam niet noemen... Maar Natasia kende haar!!!
De speculaties hebben dus zeker enige grond.
weet ik zo net nog niet..Nicolaas hebben ze natuurlijk met die verloren geldprijs kunnen regelen voor paar weekjes...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef dark80 het volgende:
Nogmaals...Nathanael komt terug....
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zowel 1. als 2. werden anders gezegd.
Bij 2. zei Gaby alleen dat Nathanael 'n straat achter haar woont en ze had gezien dat de kapster hem had opgehaald.
Dat kon omdat de bewoners er unaniem hun toestemming voor hebben gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
Snap trouwen sniet dat ergeen bewoner vraagtekens heeft gezet bij het terugkeren van gediskwalifiseerde bewoners....
Terecht. Huub heeft ze keurig tot de laatste druppel uitgemolken, maar haar schoonmaak-activiteiten kwamen niet bepaald gemotiveerd over.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Meganog het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich meer had moeten geven. haha
Als je dat zeker weet, heb ik me vergist. Ik meende uit alles op te maken dat ze het over een vrouw had, want ik dacht nog even dat ze mijn Saffraantje bedoelde... Maar dan heb ik dat gewoon 'hineininterpretiert'.quote:
Tenzij Nicolaas plaats maakt voor NL.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze nóg een oudbewoner terug willen halen zal er wéér toestemming voor moeten worden gevraagd.
Ga me nou aub niet vertellen dat jij dat gelooft of zelfs maar rekening houdt met de mogelijkheid.quote:
Als dat waar zou zijn, dan kun je zeker zijn dat NL ook tijdelijk komt. Die kans acht ik klein, hij is projectleider en heeft net z'n oude baan terug. Voor 'n geintje wordt een project echt niet stilgelegd ......quote:
Hij zou alles doen voor het spel. Amanda was een voorbeeld maar hij zou er heel veel voor doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff.. vermoeiend dit. Later heeft hij tegen Lieke gezegd dat het zou kúnnen gebeuren dat hij in het huis misschien Amanda een keer zou neuken voor het spel, om Brian gek te maken. Hij maakte haar absoluut duidelijk dat hij verder dat soort dingen NIET zou doen. Maar laat verder maar. Het onderwerp Lieke is in feite afgesloten want ze is exit en komt niet terug.
Omdat hij het zo ongeveer altijd met Huub totaal oneens is. Maar hij heeft Huub nodig om in het spel te blijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Clank het volgende:
Waarom kan Eric nu nóóit eens publiek de kant van Huub kiezen!??
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
HULDE aan de mensen die Palma's huis hebben beklad!!!
Vind je dát gerechtigheid??!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu hoor ik dat Palma's huis beklad is![]()
![]()
Gerechtigheid.
Waar slaat dat op??quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Het is ook niet héél waarschijnlijk. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat Nicolaas, die vrijwillig opstapte, toch ineens weer zin heeft om voor onbepaalde tijd in DGK te gaan zitten. Dus helemaal uitsluiten doe ik het zeker niet, vooral omdat de redactie wel weet dat er absoluut vuurwerk gaat ontstaan dan. Huub en NL: hoe goed hun intenties ook zijn, die twee zijn water en vuur. Dat wordt in no time gewoon weer een vuile oorlog.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga me nou aub niet vertellen dat jij dat gelooft of zelfs maar rekening houdt met de mogelijkheid.
Nicolaas is er, zit al in het TV filmpje en gaat voorlopig niet meer weg. Hij is 2 rondes immuun en daarna loopt hij pas de kans eruit te vliegen.
Als iemand terugkomt na fysiek geweld vind ik dit echt niet kunnen. Nicolaas heeft zichzelf gediskwalificeerd door een handoek over te camera te gooien dat vind ik nog wel net iets anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
[..]
weet ik zo net nog niet..Nicolaas hebben ze natuurlijk met die verloren geldprijs kunnen regelen voor paar weekjes...
Snap trouwen sniet dat ergeen bewoner vraagtekens heeft gezet bij het terugkeren van gediskwalifiseerde bewoners....
Want dan kan Huub een klap dus gewoon de volgende dag weer op de stoep staan of Brian bv...
Is dat niet raar?
ja je hebt gelijk, ik laat me altijd gaan bij spelletjesquote:
Mijn streams bufferen als de kolere..en lopen 3 minuten achter..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou alles doen voor het spel. Amanda was een voorbeeld maar hij zou er heel veel voor doen.
Het feest idem. Dus het is geen verrassing dat hij nu opeens hard is of had moeten zijn want duidelijker kon hij het niet spellen voor haar.
Eric: Palma heeft aardig wat voor haar kiezen gehad gisteren. Ook thuis!
Haar huis is beklad.
Soms lees ik hier posts, waar ik het echt niet mee eens ben. Dit is er een van .......quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Ja, dat neem ik terug. Het gaat veel te ver idd, maar mijn haat richting Palma is op dit moment op piekniveau.quote:
Ik denk dat dat meer het probleem van die mensen zelf is omdat ze realiteit uit het oog verloren zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Dat mensen zo ver gaan zal toch een seintje richting Palma moeten zijn.
Maar het zal niet echt doordringen denk ik.
Heel ver van A'dam vandaan!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn streams bufferen als de kolere..en lopen 3 minuten achter..
waar woon jij?![]()
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
En nu hoor ik dat Palma's huis beklad is![]()
![]()
Gerechtigheid.
joh stel je niet aan, binnen 1 minuut had ik m'n post al aangepast want het sarcasme dat ik probeerde te bereiken was bliijkbaar te subtiel verwerkt dat het niet overkwamquote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lees ik hier posts, waar ik het echt niet mee eens ben. Dit is er een van .......
En weer het risico lopen dat die twee elkaar een trap of knal verkopen en er dan wél beide uitvliegen? Denk het niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet héél waarschijnlijk. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat Nicolaas, die vrijwillig opstapte, toch ineens weer zin heeft om voor onbepaalde tijd in DGK te gaan zitten. Dus helemaal uitsluiten doe ik het zeker niet, vooral omdat de redactie wel weet dat er absoluut vuurwerk gaat ontstaan dan. Huub en NL: hoe goed hun intenties ook zijn, die twee zijn water en vuur. Dat wordt in no time gewoon weer een vuile oorlog.
Die gekken zelf natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Het is inderdaad maar een spel maar wie is hier nou verantwoordelijk voor?
Palma's super associale gedrag of de redactie die dat gedrag voorschrijft?
Denk je dat echt ?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Degene die het huis beklad heeft lijkt mij. Dat er zulke zieke mensen die nav een spelletje zoiets doen zegt meer over die persoon.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |