quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
HULDE aan de mensen die Palma's huis hebben beklad!!!
Vind je dát gerechtigheid??!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu hoor ik dat Palma's huis beklad is![]()
![]()
Gerechtigheid.
Waar slaat dat op??quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Het is ook niet héél waarschijnlijk. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat Nicolaas, die vrijwillig opstapte, toch ineens weer zin heeft om voor onbepaalde tijd in DGK te gaan zitten. Dus helemaal uitsluiten doe ik het zeker niet, vooral omdat de redactie wel weet dat er absoluut vuurwerk gaat ontstaan dan. Huub en NL: hoe goed hun intenties ook zijn, die twee zijn water en vuur. Dat wordt in no time gewoon weer een vuile oorlog.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga me nou aub niet vertellen dat jij dat gelooft of zelfs maar rekening houdt met de mogelijkheid.
Nicolaas is er, zit al in het TV filmpje en gaat voorlopig niet meer weg. Hij is 2 rondes immuun en daarna loopt hij pas de kans eruit te vliegen.
Als iemand terugkomt na fysiek geweld vind ik dit echt niet kunnen. Nicolaas heeft zichzelf gediskwalificeerd door een handoek over te camera te gooien dat vind ik nog wel net iets anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
[..]
weet ik zo net nog niet..Nicolaas hebben ze natuurlijk met die verloren geldprijs kunnen regelen voor paar weekjes...
Snap trouwen sniet dat ergeen bewoner vraagtekens heeft gezet bij het terugkeren van gediskwalifiseerde bewoners....
Want dan kan Huub een klap dus gewoon de volgende dag weer op de stoep staan of Brian bv...
Is dat niet raar?
ja je hebt gelijk, ik laat me altijd gaan bij spelletjesquote:
Mijn streams bufferen als de kolere..en lopen 3 minuten achter..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou alles doen voor het spel. Amanda was een voorbeeld maar hij zou er heel veel voor doen.
Het feest idem. Dus het is geen verrassing dat hij nu opeens hard is of had moeten zijn want duidelijker kon hij het niet spellen voor haar.
Eric: Palma heeft aardig wat voor haar kiezen gehad gisteren. Ook thuis!
Haar huis is beklad.
Soms lees ik hier posts, waar ik het echt niet mee eens ben. Dit is er een van .......quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef r3gi3boy het volgende:
Ja, dat neem ik terug. Het gaat veel te ver idd, maar mijn haat richting Palma is op dit moment op piekniveau.quote:
Ik denk dat dat meer het probleem van die mensen zelf is omdat ze realiteit uit het oog verloren zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Dat mensen zo ver gaan zal toch een seintje richting Palma moeten zijn.
Maar het zal niet echt doordringen denk ik.
Heel ver van A'dam vandaan!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn streams bufferen als de kolere..en lopen 3 minuten achter..
waar woon jij?![]()
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
En nu hoor ik dat Palma's huis beklad is![]()
![]()
Gerechtigheid.
joh stel je niet aan, binnen 1 minuut had ik m'n post al aangepast want het sarcasme dat ik probeerde te bereiken was bliijkbaar te subtiel verwerkt dat het niet overkwamquote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lees ik hier posts, waar ik het echt niet mee eens ben. Dit is er een van .......
En weer het risico lopen dat die twee elkaar een trap of knal verkopen en er dan wél beide uitvliegen? Denk het niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet héél waarschijnlijk. Maar het blijft natuurlijk vreemd dat Nicolaas, die vrijwillig opstapte, toch ineens weer zin heeft om voor onbepaalde tijd in DGK te gaan zitten. Dus helemaal uitsluiten doe ik het zeker niet, vooral omdat de redactie wel weet dat er absoluut vuurwerk gaat ontstaan dan. Huub en NL: hoe goed hun intenties ook zijn, die twee zijn water en vuur. Dat wordt in no time gewoon weer een vuile oorlog.
Die gekken zelf natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Het is inderdaad maar een spel maar wie is hier nou verantwoordelijk voor?
Palma's super associale gedrag of de redactie die dat gedrag voorschrijft?
Denk je dat echt ?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Degene die het huis beklad heeft lijkt mij. Dat er zulke zieke mensen die nav een spelletje zoiets doen zegt meer over die persoon.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |