Klinkt wel lekker! Paar seizoenen geleden werd er nog "Arie Rot Op!" gezongen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
Ari da Silva wat een naam, Ari Ari we worden kampioen
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.
Lolquote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook betekenen dat de Nederlandse manier van spelen hem als voetballer gewoon beter ligt. En Heerenveen is trouwens ook helemaal afgestemd op Alves waardoor zijn kwaliteiten optimaal worden benut en hij misschien wel boven zichzelf aan het uitstijgen is. Ik denk dat hij het bij Ajax een stuk slechter zou doen. Niet dat hij dan slecht gaat spelen maar hij zal er bij Ajax geen 30 inleggen denk ik.
Prijs zal wel meevallen, als er echt grote clubs komen word Alves natuurlijk ook snel geirriteerd als H'veen niet mee werktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.
Kost je dit keer wel het dubbele van the hunt.
Nurnberg.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Galásek nu eigenlijk?
1. FC Nurnberg, dacht ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Galásek nu eigenlijk?
6 meiquote:Op woensdag 18 april 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Weet iemand wanneer de finale trouwens is?
Gozerquote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
Thanks, ik dacht dat het rond augustus was maar dat is de Johan Cruijf schaal
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
Thanks, ik dacht dat het rond augustus was maar dat is de Johan Cruijf schaal
Surinaams eetgebeuren in de Bijlmer, gewoon Roti etc wss hequote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo maar eens richting Mokum met mijn vriendin, zij had het over 1 of ander Surinaams eetgebeuren bij de Bijlmer, iemand bekend hiermee? Zal wel weer gezond zijn of zo, vrouwen...
Ja ik denk dat ze Kwakoe bedoeldquote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo maar eens richting Mokum met mijn vriendin, zij had het over 1 of ander Surinaams eetgebeuren bij de Bijlmer, iemand bekend hiermee? Zal wel weer gezond zijn of zo, vrouwen...
Ja, waar zit jij Knelderland?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef Gelderland het volgende:
18/4/2007 - Oproep 410: Vak loopt van 409 t/m 411
(Gepost door )
Vandaag zal Vak 410 groter zijn dan normaal. Er wordt getracht één groot blok van drie vakken te vormen. heel Noord 2 en met name Vak 411 wordt opgeroepen mee te werken.
GVD ik had het halve elftal eruit gehaald uit principequote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Dat is in augustus (of bedoel je niet het festival?)quote:
Aah sorry ja ik had het ook over het festivalquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is in augustus (of bedoel je niet het festival?)
Dalijk ook richting Amsterdam.
Eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Dat had iedereen hier al een paar weken door.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik ben niet echt 100%
Netjesquote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Ajax-Sparta a.s. zondag is uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |