Béértje, je iconquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Had je nog zo gevraagd die foto van mij niet te plaatsen

quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:12 schreef Sanne het volgende:
Ik heb nog 140 gram heb ik net gewogen, daar begin ik gewoon mee en zie hoever ik kom.
Als ik het door elkaar heen ga gooien lukt er waarschijnlijk niets.
Eitje staat op trouwens. FF checekn

Nogal, basmati schijnt ook te kunnen, maar ik heb liever 'echte' rijst, voorzover dat echt is hier in NL natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:32 schreef Sanne het volgende:
Als het nou ff ophoudt met onweren en mooi weer wordt ga ik nog even langs Albert Heijn.
Het is wel erg weinig rijst geloof ik 140 gram.

Die hebben we niet zo lang geleden al een keer gehad:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:29 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg nu zin in een maak je eigen sushi meeting.

En dan sturen jullie mij geen PM?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we niet zo lang geleden al een keer gehad:
Zelf Sushi maken deel 2

Dat dusquote:

succesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus
Maar goed, ik ga zo'n ei weer rollen met stokjes, wish me luck

Niet gelukt, die pan die blijft maar aan dat ei plakken, krijg het er gewoon niet op een normale manier eruit. Dit wordt weer zo'n dag dat ik die pan eigenlijk het raam uit wil gooien. Wel eerst het raam open doen, natuurlijk.quote:

Je hebt het iig een kans gegeven moet je maar denkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gelukt, die pan die blijft maar aan dat ei plakken, krijg het er gewoon niet op een normale manier eruit. Dit wordt weer zo'n dag dat ik die pan eigenlijk het raam uit wil gooien. Wel eerst het raam open doen, natuurlijk.

edit: erge typoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt het iig een kans gegeven moet je maar denkenlukt de rest wel?

Waar de mond vol van isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt het iig een kans gegeven moet je maar denkenRukt de rest wel?

Dat had ik ook altijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gelukt, die pan die blijft maar aan dat ei plakken, krijg het er gewoon niet op een normale manier eruit. Dit wordt weer zo'n dag dat ik die pan eigenlijk het raam uit wil gooien. Wel eerst het raam open doen, natuurlijk.

Bij mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
Bij wie komt het water niet in de mond bij het zien van dit?[afbeelding]

Dit is een tefal pan en ik kook al heel mijn leven. Ja een man die koken leuk vindtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd.
Tot ik over ging op Tefal pannen. Nu kan ík zelfs een ei bakken!

Mag ik je een tip geven ga de volgende keer naar de toko en koop alles los dan ben je voor de helft van je geld klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:21 schreef Sanne het volgende:
Naar Appie geweest, en meteen maar de hele sushi kit meegenomen en een extra pak rijst.
Eerst ff zitten dan ga ik weer verder.

Dt lijkt me echt érg gaaf!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:29 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg nu zin in een maak je eigen sushi meeting.
Ze zijn grootquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:53 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nu de eerste ronde aan het wegkanen en OMG wat is het heerlijk!!!
[afbeelding]
ok. het zijn niet de mooiste.

Waarschijnlijk tobiko, vliegvis eitjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:54 schreef boylovesgirl het volgende:
o boy nu heb ik net al besloten om naar roopram te gaan maar anders ging ik lekker sushi maken... heerlijk gewoon... al die zalm en tonijn en dingentjes die ik niet weet te benoemen maar eruit zien als kleine oranje viseieren... yummy

o boy zalmeitjes... lekker tussen men tanden laten uiteenspatten. heerlijk... wat is jou opper sushi Duderinnetjes?quote:

Met zalmeitjes. Eerlijk gezegd maak ik alle andere sushi maar als figuratiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
o boy zalmeitjes... lekker tussen men tanden laten uiteenspatten. heerlijk... wat is jou opper sushi Duderinnetjes?

quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zalmeitjes. Eerlijk gezegd maak ik alle andere sushi maar als figuratie![]()

Visboer? Hier op de markt kan ik ze ook halen, dus zo speciaal zijn ze nietquote:

Zalmeitjes gewoon bij de AH. Tobico (de kleinere (vliegvis)eitjes die je bijv op california rolls hebt) kun je bij house of caviar (zit in sommige bijenkorf'en) in verschillende kleuren kopen. Masago (smelt eitjes) heb ik ooit bij Kazaguruma gekocht in Rotterdam.quote:

ik ga komende week maar es naar de visboer bij de nieuwmarkt, kijken of ze zalmetijes hebben. en dan echt een onwijze berg maken!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met zalmeitjes. Eerlijk gezegd maak ik alle andere sushi maar als figuratie![]()

Oei. goeie! Even googlen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
en chinese omelet natuurlijk

http://www.coquinaria.nl/recepten/06.2recept.htmquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oei. goeie! Even googlen.
Jullie zijn góed!

Het lijkt mij een geweldige combinatie, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef Kersje86 het volgende:
mango??? hhmmzzzz gwn stukje mango er tussen proppen? Sorry het idee alleen al, mango en rijst, lijkt MIJ niet echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |