Maar misschien denken we wel te ver door. Misschien is het wel gewoon 'zo'n aanbod sla ik niet af'.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je zou er bijna een topic voor openen: "Verzin hoe Huub zich eruit lult"
Denk je echt? Die plek zit er al dagen, en hij beweegt niet veel.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Grote kans dat hier een hoefje van het veulen zit. Je ziet het soms bewegen.
[afbeelding]
Hij zal wel weer de aanval in gaan.. je wist wie ik ben, je kunt me hart hebben maar mijn kleine Huub is van mij..blabla. Ik zet 50 contactpunten erop dat Lieke het slikt.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar misschien denken we wel te ver door. Misschien is het wel gewoon 'zo'n aanbod sla ik niet af'.
Leandra heeft een topic geopend waar je deze gok kunt plaatsen:quote:Op woensdag 18 april 2007 04:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij zal wel weer de aanval in gaan.. je wist wie ik ben, je kunt me hart hebben maar mijn kleine Huub is van mij..blabla. Ik zet 50 contactpunten erop dat Lieke het slikt.
Zal'k doenquote:Op woensdag 18 april 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Leandra heeft een topic geopend waar je deze gok kunt plaatsen:
Verzin hoe Huub zich eruit lult
Of was het een beetje uitrekken ?quote:Op woensdag 18 april 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Eginia wilde voor de deur gaan liggen maar bedacht zich.
Het leek echt op willen gaan liggen. Als je zoveel uren naar zo'n beestje kijkt... dan leer je alle kenmerkende houdingen langzaamaan kennen; deze had ik nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 18 april 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of was het een beetje uitrekken ?
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
"Ik wilde mezelf op de proef stellen, er achter komen wat ik diep in mijn innerlijk echt voel, en, na de sex met Gaby weet ik het zeker: ik hou heel veel van je Lieke."
Zag ik ook, maar het leek mij meer op een defect of een technisch foutje.quote:Op woensdag 18 april 2007 07:32 schreef Black_king het volgende:
Hé gaaf ! We hadden even de beveiligingscamera's ( 4 gedeelde beelden) op de streams !
Hidiho, kun je een cap maken ???
Ik krijg het vermoeden dat met Nicolaas werd afgespoken Brian over een half uur te wekken. Hij gaat (op)vliegen.quote:Op woensdag 18 april 2007 07:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag 2 mannen in de grote slaapkamer lopen. Snel geluid aangezet en hoorde Nicolaas nog net bevestigen "OK, over een half uur".
Nope, imho waren het beelden van de weg die vóór de villa loopt.....Danwel de weg die van de redactie naar de poort gaat....quote:Op woensdag 18 april 2007 07:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag ik ook, maar het leek mij meer op een defect of een technisch foutje.
Bron : http://www.nu.nl/news/104(...)ief_naar_RTL%27.htmlquote:'Tien definitief naar RTL'
Uitgegeven: 18 april 2007 06:57
Laatst gewijzigd: 18 april 2007 07:19
AMSTERDAM - De televisiezender Tien gaat op in RTL Nederland. Beide partijen hebben overeenstemming bereikt en staan op het punt een contract te ondertekenen.
SBS, dat ook kandidaat was om de noodlijdende zender van John de Mol over te nemen, is definitief afgehaakt. Deze zomer verhuizen verschillende Tien-programma's en het eredivisievoetbal al naar RTL.
In zijn slaap zeker:quote:Op woensdag 18 april 2007 08:08 schreef Prospera het volgende:
Huub en Gaby liggen te vozen .
Staat een klein beetje hoger op deze paginaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:15 schreef fredfik het volgende:
waar gaar die rat al zo vroeg naar toe??
Wordt weer zappenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Off Topic :
[..]
Bron : http://www.nu.nl/news/104(...)ief_naar_RTL%27.html
dierenartsquote:Op woensdag 18 april 2007 08:15 schreef fredfik het volgende:
waar gaar die rat al zo vroeg naar toe??
Goeie morgenquote:Op woensdag 18 april 2007 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
En btw, ik opende de nieuwe COS 5 minuten voor de vorige op slot zat.
Ga lekker janken met de koffiewijven die geen fatsoenlijke OP willen morgenochtend.
Als we geluk hebben, er staat "Deze zomer verhuizen verschillende Tien-programma's" , maar niet welke programma's. Alleen voetbal is genoemd.quote:
Bedankt nachtploegquote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik kijk daar ook steeds naar. Gisteren was er veel beweging te zien, golvend en samentrekkend. Maar dat zei dus niets.
In elkaar geslagen door Safaa ?quote:
Dat was wat verwarrend iddquote:Op woensdag 18 april 2007 08:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bedankt nachtploegHet was me een genoegen om bij te lezen. Raakte alleen danig in de war van de stukjes over Huub en het paard. Soms wist ik even niet meer welke post over het paard ging
![]()
Het is te hopen. Maar de formele werkgever is Tien en omdat ontslagrecht een rol kan spelen zullen ze om juridische reden wel niet op de stream gaan bekvechten.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef Prospera het volgende:
Palma komt zo met Lieke voor werkoverleg toch![]()
Het was geen plaatjes show, de punten werden alleen maar voorgelezen door de plasmaboy.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is er een diavoorstelling van de popu uitslag?
Je wilt plaatjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is er een diavoorstelling van de popu uitslag?
Oja, dat lijkt me wel leuk. En Lieke meteen een floating-ball-test doen bij Huub ......quote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef schatje het volgende:
Lieke mag als ze komt Huub wel wakker maken. Ziet ze meteen wie er naast hem ligt.
Daar zit ik en mede-fokkers op te wachtenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef schatje het volgende:
Lieke mag als ze komt Huub wel wakker maken. Ziet ze meteen wie er naast hem ligt.
Dat is geen stem!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef blomst het volgende:
Palma is aanwezig en ze heeft nog stem.
Hou ver zijn ze gegaan danquote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een loser is Huub toch, dit was weer een kans om voor Lieke te kiezen.
Door Gaby de deur te wijzen (uit te leggen dat hij voor Lieke kiest, en het een flauwe grap van zijn medebewoners haar uit te nodigen), had hij iets liefs voor haar kunnen doen.
Maar ja: lafbekje wil nonstop rocken.
Ah, ik hoor de half psychotische stemgeluid van Palma alweer.![]()
Ze is uitgerust en heeft ' ff kunnen verifiëeren".
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.quote:
Als jij Sylvia een vals serpent noemt, ben ik benieuwd naar de woorden die jij gebruikt om Brian en Natasja te beschrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat ik van Sylvia's gedrag heb gelezen bevestigt alleen maar mijn mening over dat valse serpent.
Deze cap van gisteravond maakt wat dat betreft héél veel duidelijk.
[afbeelding]
Ja ik ben het absoluut met je eens.. Maar als het alleen zoenen is.. is er toch weer niets aan de hand..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.
Alleen je bent het toch wel met me eens, dat Gaby de deur wijzen een lief statement geweest zou zijn?
Volgens de nachtelijke COSsertjes is er minimaal gepijpt door Gaby, en waarschijnlijk is er nog wel meer bewerkstelligd.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.
Alleen je bent het toch wel met me eens, dat Gaby de deur wijzen een lief statement geweest zou zijn?
Lieke heeft hem duidelijk gezegd dat als ze ontslagen zou worden de 'relatie' over zou zijn. Huub was het daar mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een loser is Huub toch, dit was weer een kans om voor Lieke te kiezen.
Als dat zo is.. zal het vast wel bevestigd worden met een filmpjequote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens de nachtelijke COSsertjes is er minimaal gepijpt door Gaby, en waarschijnlijk is er nog wel meer bewerkstelligd.
Verder ben ik het, tot mijn stomme verbazing, met je eens!![]()
Nou begin jij haar ook al als een bewoner te beschouwen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef Polonium-120 het volgende:
godve de godve is die palmasnol er nog steeds! dat 'achter' die achterlijke toiletslet niet ontslagen hebben... onbegrijpelijk... wanneer iemand een glas uit je hand slaat is dat toch geweld?...
Misschien is ze daarom nog zo over de zeikquote:Op woensdag 18 april 2007 08:47 schreef noekje het volgende:
Ik mag hopen dat Palma zich gisteren nog even verdiept heeft in you tube, fora etc..
ik zou meteen een schoonmaakster bellen!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Palma wekt Amanda door haar op de kop te geven voor de keukendienst die ze niet gedaan heeft.
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou meteen een schoonmaakster bellen!!!
Ach ja, ieder zijn meug.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als jij Sylvia een vals serpent noemt, ben ik benieuwd naar de woorden die jij gebruikt om Brian en Natasja te beschrijven.![]()
Een foto zegt meer dan woorden. Ik lees de foto als een verleidelijke blik van een integere, oprechte en beminnelijke vrouw![]()
Ik stel voor dat het dagelijkse personeel het recht op een zender ontnomen wordt. Ik wil die achterbakse sloeries niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:46 schreef noekje het volgende:
Palma is er weer en gelijk weer zeiken over de rotzooi.
Zij en haar meisjes moeten gewoon niet zeiken en gewoon gaan opruimen en poetsen.
Wat een stelletje miezerige vrouwen toch!
Liever dat ze Huub deed wakker makenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Was toch leuker geweest als Lieke niet ontslagen was en zij nu stofzuigend was binnengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |