Ah, beetje met nietszeggende woordjes rondstrooien om kritische mensen rustig te houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Denk er maar even over na. En terwijl je dat doet, mag je je rustig houden.
Vooral doorgaanquote:Op woensdag 18 april 2007 03:42 schreef ReckonN het volgende:
[..]
Ah, beetje met nietszeggende woordjes rondstrooien om kritische mensen rustig te houden.
Precies wat ik dacht. Wel vervelend dat het geluid gemixt is met dat van de slaapkamer.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cam in stal draaide even helemaal naar de achterhoek in de stal. Leek wel om te kijken hoeveel ruimte er was.
Ja, S3 en S4 hebben gemengd geluid. Dadelijk zullen we Japio ook wel horen .......quote:Op woensdag 18 april 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
Het paard praat.
Het ziet er allemaal heel rustig uit, ik blijff niet wachten. Volgens Ellen's berekening zou het vandaag (= woensdag-donderdag) kunnen gebeuren. De nachten hiervoor was 'voorbereidend werk'. Ze vertelde eerder ook al dat ze woensdag veel in de villa zou zijn, indien haalbaar met haar dochter.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk ben ik dat paard helemaal zat... dit is al de vijfde nacht dat we aan het lijntje worden gehouden![]()
Dat groene tasje had vast mooi bij die groene jurk van Lieke van zondag gepastquote:Op woensdag 18 april 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het blijft beschaafd bij Gaby en Huub. Wel even haar handje buitenboord en subtiel haar tasje (condooms) onder de dekens getrokken. Je ziet nog net een stukje van haar groene tas.
[afbeelding]
"I did not have sexual relations with that woman, Miss Gaby"quote:Op woensdag 18 april 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
Het betere mondwerk, zo te zien.
Afterthought: Huub zal dat wel weer niet zien als vreemdgaan, net als zoenen.
My thought exactlyquote:Op woensdag 18 april 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
"I did not have sexual relations with that woman, Miss Gaby"![]()
Have a sigarquote:Op woensdag 18 april 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
"I did not have sexual relations with that woman, Miss Gaby"![]()
Kan Huub lekker de vermoorde onschuld blijven uithangen: Ik sliep, ik wist het niet, ik.... (insert random stupid meaningless excuse)quote:
P'sies. Gaat trouwens niet zo makkelijk geloof ik, gezien het feit dat Huub zondag ook al twee keer bezig was.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijke gok .....
[afbeelding]
Ja jij maakt nou een grapje, maar ik zie hem er inderdaad best voor aan dit te verkopen als een gevalletje overmacht.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Huub lekker de vermoorde onschuld blijven uithangen: Ik sliep, ik wist het niet, ik.... (insert random stupid meaningless excuse)
Dat jij dat geluid aan hebt staan, zegquote:Op woensdag 18 april 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub, vanonder de dekens "Poe Poe" en een hele diepe zucht ........
Volgens de jackpotverdubbelaar van Palma zelfs 4 x...quote:Op woensdag 18 april 2007 04:27 schreef Disana het volgende:
[..]
P'sies. Gaat trouwens niet zo makkelijk geloof ik, gezien het feit dat Huub zondag ook al twee keer bezig was.
Ha, de grote duim van de jaloerse 'jij gaat er NU uit!!!!!'.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de jackpotverdubbelaar van Palma zelfs 4 x...
Maar dat moet een jonge vent als Huub nog makkelijk kunnen hebben lijkt me, we zijn inmiddels ook alweer zo'n 55 uur verder
Mwah... ik zeg wel vaker iets serieus met een humoristische ondertoonquote:Op woensdag 18 april 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja jij maakt nou een grapje, maar ik zie hem er inderdaad best voor aan dit te verkopen als een gevalletje overmacht.
Ik zit ook al even te twijfelen. Maar Bolle staat gewoon buiten te kijken.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
Het paard is weg.
Weet ik tochquote:Op woensdag 18 april 2007 04:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik zeg wel vaker iets serieus met een humoristische ondertoon
Het zou me dus niet eens verbazen als hij een of ander achterlijk excuus zou aanvoeren... dat doen mensen wel vaker als ze vreemdgaan![]()
Jij schrijft al die nachten al 'het is rustig'. Maar wat zie je dan als het niet rustig is?quote:Op woensdag 18 april 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al even te twijfelen. Maar Bolle staat gewoon buiten te kijken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Als het een drieling wordt, dan noemen we ze Brenda, Herma en Palma" ......
Aan de ene kant zou ik zeggen "zo stom zal hij toch niet zijn" aan de andere kant zou ik niet weten welk excuus er niet in die categorie zou vallenquote:Op woensdag 18 april 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Ik gok op iets in de trant van 'ik miste je zo'.
Zag je dat hij nou net zo kijkt als na Lieke?quote:Op woensdag 18 april 2007 04:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik zeggen "zo stom zal hij toch niet zijn" aan de andere kant zou ik niet weten welk excuus er niet in die categorie zou vallen
Ik kijk naar de flank en buik. Die zie je heel rustig bewegen met de ademhaling. Geen krampachtige samentrekkingen (korte felle krampjes) en geen zichtbare bewegingen van de benen van het veulen. Daarnaast weining duwen met de neus in de flanken om het veulen weg te drukken als het te veel tegen ingewanden drukt. Dat gebeurt meestal als het veulen of de vochtzak in beweging gaan komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schrijft al die nachten al 'het is rustig'. Maar wat zie je dan als het niet rustig is?
Oh, oke. Ik kijk daar ook steeds naar. Gisteren was er veel beweging te zien, golvend en samentrekkend. Maar dat zei dus niets.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk naar de flank en buik. Die zie je heel rustig bewegen met de ademhaling. Geen krampachtige samentrekkingen (korte felle krampjes) en geen zichtbare bewegingen van de benen van het veulen. Daarnaast weining duwen met de neus in de flanken om het veulen weg te drukken als het te veel tegen ingewanden drukt. Dat gebeurt meestal als het veulen of de vochtzak in beweging gaan komen.
Hij wilde "Palma, fuck you" zeggen, maar per ongeluk schreeuwde hij "Lieke, fuck you"quote:Op woensdag 18 april 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zag je dat hij nou net zo kijkt als na Lieke?
Het kan ook iets worden als 'ik wilde een statement naar Palma maken'. Met als ondertitel 'ik heb schijt aan iedereen'.
"Ik wilde mezelf op de proef stellen, er achter komen wat ik diep in mijn innerlijk echt voel, en, na de sex met Gaby weet ik het zeker: ik hou heel veel van je Lieke."quote:Op woensdag 18 april 2007 04:36 schreef Leandra het volgende:
Oh fuck... ik vergeet "het gebeurde gewoon"![]()
Verdomd als dat hem niet is!quote:Op woensdag 18 april 2007 04:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
"Ik wilde mezelf op de proef stellen, er achter komen wat ik diep in mijn innerlijk echt voel, en, na de sex met Gaby weet ik het zeker: ik hou heel veel van je Lieke."
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
"Ik wilde mezelf op de proef stellen, er achter komen wat ik diep in mijn innerlijk echt voel, en, na de sex met Gaby weet ik het zeker: ik hou heel veel van je Lieke."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |