quote:Op woensdag 18 april 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Huub lekker de vermoorde onschuld blijven uithangen: Ik sliep, ik wist het niet, ik.... (insert random stupid meaningless excuse)
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
Ik gok op iets in de trant van 'ik miste je zo'.
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:36 schreef Leandra het volgende:
Oh fuck... ik vergeet "het gebeurde gewoon"![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
Het kan ook iets worden als 'ik wilde een statement naar Palma maken'. Met als ondertitel 'ik heb schijt aan iedereen'.
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wilde "Palma, fuck you" zeggen, maar per ongeluk schreeuwde hij "Lieke, fuck you"
"Slip of the tongue" zeg maar
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
"Ik wilde mezelf op de proef stellen, er achter komen wat ik diep in mijn innerlijk echt voel, en, na de sex met Gaby weet ik het zeker: ik hou heel veel van je Lieke."
quote:Op woensdag 18 april 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
'Een man heeft behoeften en jij hebt je laten ontslaan door je werk niet goed te doen zodat ik je niet meer kon bespelen beminnen.'
Ik heb een reputatie laag te houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
Ik kon mijn huisgenoten toch niet teleurstellen?!
Jij denkt te veel in de trand van "Een gegeven paard mag je niet ..... "quote:Op woensdag 18 april 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
Ik kon mijn huisgenoten toch niet teleurstellen?!
"en dat uur met Gaby was lang niet zo intens als de vluggertjes met jou".quote:Op woensdag 18 april 2007 04:59 schreef Leandra het volgende:
"Met jou bedrijf ik de liefde, met haar heb ik alleen maar geneukt"
Mwah... misschien als hij eraan toe zou voegen 'je wist hoe ik ben'.quote:Op woensdag 18 april 2007 05:04 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wat zeur je nou? Ik heb het al eerder met drie hoeren in de jacuzzi gedaan. Dit stelde niks voor."
Oeiquote:Op woensdag 18 april 2007 05:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
"en dat uur met Gaby was lang niet zo intens als de vluggertjes met jou".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |