Het was geen plaatjes show, de punten werden alleen maar voorgelezen door de plasmaboy.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is er een diavoorstelling van de popu uitslag?
Je wilt plaatjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is er een diavoorstelling van de popu uitslag?
Oja, dat lijkt me wel leuk. En Lieke meteen een floating-ball-test doen bij Huub ......quote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef schatje het volgende:
Lieke mag als ze komt Huub wel wakker maken. Ziet ze meteen wie er naast hem ligt.
Daar zit ik en mede-fokkers op te wachtenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:32 schreef schatje het volgende:
Lieke mag als ze komt Huub wel wakker maken. Ziet ze meteen wie er naast hem ligt.
Dat is geen stem!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef blomst het volgende:
Palma is aanwezig en ze heeft nog stem.
Hou ver zijn ze gegaan danquote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een loser is Huub toch, dit was weer een kans om voor Lieke te kiezen.
Door Gaby de deur te wijzen (uit te leggen dat hij voor Lieke kiest, en het een flauwe grap van zijn medebewoners haar uit te nodigen), had hij iets liefs voor haar kunnen doen.
Maar ja: lafbekje wil nonstop rocken.
Ah, ik hoor de half psychotische stemgeluid van Palma alweer.![]()
Ze is uitgerust en heeft ' ff kunnen verifiëeren".
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.quote:
Als jij Sylvia een vals serpent noemt, ben ik benieuwd naar de woorden die jij gebruikt om Brian en Natasja te beschrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat ik van Sylvia's gedrag heb gelezen bevestigt alleen maar mijn mening over dat valse serpent.
Deze cap van gisteravond maakt wat dat betreft héél veel duidelijk.
[afbeelding]
Ja ik ben het absoluut met je eens.. Maar als het alleen zoenen is.. is er toch weer niets aan de hand..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.
Alleen je bent het toch wel met me eens, dat Gaby de deur wijzen een lief statement geweest zou zijn?
Volgens de nachtelijke COSsertjes is er minimaal gepijpt door Gaby, en waarschijnlijk is er nog wel meer bewerkstelligd.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb heel vluchtig teruggelezen, volgens mij alleen maar gezoend.
Alleen je bent het toch wel met me eens, dat Gaby de deur wijzen een lief statement geweest zou zijn?
Lieke heeft hem duidelijk gezegd dat als ze ontslagen zou worden de 'relatie' over zou zijn. Huub was het daar mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een loser is Huub toch, dit was weer een kans om voor Lieke te kiezen.
Als dat zo is.. zal het vast wel bevestigd worden met een filmpjequote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens de nachtelijke COSsertjes is er minimaal gepijpt door Gaby, en waarschijnlijk is er nog wel meer bewerkstelligd.
Verder ben ik het, tot mijn stomme verbazing, met je eens!![]()
Nou begin jij haar ook al als een bewoner te beschouwen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef Polonium-120 het volgende:
godve de godve is die palmasnol er nog steeds! dat 'achter' die achterlijke toiletslet niet ontslagen hebben... onbegrijpelijk... wanneer iemand een glas uit je hand slaat is dat toch geweld?...
Misschien is ze daarom nog zo over de zeikquote:Op woensdag 18 april 2007 08:47 schreef noekje het volgende:
Ik mag hopen dat Palma zich gisteren nog even verdiept heeft in you tube, fora etc..
ik zou meteen een schoonmaakster bellen!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Palma wekt Amanda door haar op de kop te geven voor de keukendienst die ze niet gedaan heeft.
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou meteen een schoonmaakster bellen!!!
Ach ja, ieder zijn meug.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Als jij Sylvia een vals serpent noemt, ben ik benieuwd naar de woorden die jij gebruikt om Brian en Natasja te beschrijven.![]()
Een foto zegt meer dan woorden. Ik lees de foto als een verleidelijke blik van een integere, oprechte en beminnelijke vrouw![]()
Ik stel voor dat het dagelijkse personeel het recht op een zender ontnomen wordt. Ik wil die achterbakse sloeries niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:46 schreef noekje het volgende:
Palma is er weer en gelijk weer zeiken over de rotzooi.
Zij en haar meisjes moeten gewoon niet zeiken en gewoon gaan opruimen en poetsen.
Wat een stelletje miezerige vrouwen toch!
Liever dat ze Huub deed wakker makenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
Was toch leuker geweest als Lieke niet ontslagen was en zij nu stofzuigend was binnengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |