# Elftal ....................G.W GL V P DPV DPT PMquote:
Neu!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef woutabest het volgende:
[..]
Is dat een dorp waarbij je met een stap alweer uit bent?
Dan moet je ons 1e zien, 4e of 5e klassequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef duncannn het volgende:
[..]
# Elftal ....................G.W GL V P DPV DPT PM
1. FC Kraggenburg B1 18 18 0 0 54 153 14 0
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef duncannn het volgende:
[..]
# Elftal ....................G.W GL V P DPV DPT PM
1. FC Kraggenburg B1 18 18 0 0 54 153 14 0
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Borkydude het volgende:
Wij zouden jullie zó hard boschen hèHoofdklasse A-junioren
True, zelfs toen we geen wissels hadden, er 2 man geblesseerd raakten, wonnen we nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
zoiets noemen ze toch fluitend kampioen worden met 4 vingers in de neus of niet?![]()
Camping de Voorst 4 life je weet tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Aanschouw: Kraggenburg
Hier woon ik trouwens1.5 km vanuit t dorp
ik moet in mei tege de B-selectie van AZ spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb een x tegen de A-selectie van Willem Zwei gevoetbald (als vervanger van een A-speler, was zelf C-speler) op een toernooi in Hendrik Ido Ambacht een aantal jaren geleden...
Mooi jung,, dat hele team was allochtoon...
en wij als drentsche boeren die nog nooit een allochtoon gezien hadden dr maar al te lomp tegenin
zwerferquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Borkydude het volgende:
Er is maar één soort puik goedkoop bier, en da's Schultenbrau!
whehe das veel fietsen met al die groene dingen enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
For sure niggerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Camping de Voorst 4 life je weet toch![]()
![]()
kun je van op aangaan dat je hem op de doppen krijgt....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
ik moet in mei tege de B-selectie van AZ spelen![]()
Jij wilt meer te weten komen over Kraggenburg he, vraag maar raakquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
wat heb ik daar een dingen meegemaakt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
For sure nigger
Trouwens, als je uitzoomt zie je in t midden van de polder een dorp/stadje liggen. Zo'n 17km, daar fiets ik iedere dag heen, naar school
Vandaar mijn afgetrainde body![]()
Kamper?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat heb ik daar een dingen meegemaakt...
Bijna verzopen, alles gekneusd.. van de fiets gevallen en echt gaten in de handen hebben![]()
Achter konijnen aan jagen met stokken![]()
jammergenoeg gingen we dr weg toen ik 11 was,, maar toen kwamen we op een goede camping weer![]()
dis de hoodquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Daar moet je oppassen he, je kan elk moment een drive-by van een trekker verwachtenquote:
Nee geen woonwagensjompquote:
Bierquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee geen woonwagensjomp
Wel campingganger...
Camperen![]()
Tot je 13e is het leuk kloten en zwemmen met je vriendjes...
Daarna speel je ook nog steeds, maar dan alleen met klitjes in die veulste kleine tent van je![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
fiets moet je nog een foto van me pizza?
Nice deze site trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef duncannn het volgende:
http://www.flashearth.com/?lat=52.303311&lon=4.855185&z=16.9&r=0&src=ggl
mijn huis bij kruis.
http://www.flashearth.com/?lat=52.339729&lon=4.866698&z=13.1&r=0&src=ggl
lekker dicht bij adam(huis is helemaal onderaan int midde)
Weer heyquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef liiszle het volgende:
Helleeuh
zullen we nieuwe regel invoeren, ieder die geen PI gebruikt kicken we de SC uitquote:
PI-chipszakkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
zullen we nieuwe regel invoeren, ieder die geen PI gebruikt kicken we de SC uit
jaaaaquote:
Wie wordt ons slachtoffer? Jordeeh....quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaaaawheheh ik heb weer zin in een beetje ChipsZakken
en de homo gebruikt zelden tot nooit een PIquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:17 schreef oshiro het volgende:
Ja, Jordy vond zelfs dat het een user als hem toch wel siert om PI's te gebruiken
kom maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja die lijkt op picachu of hoe je t ook schrijftquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wie wordt ons slachtoffer? Jordeeh....
Daarom, hij is van plan zijn leven te beterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
en de homo gebruikt zelden tot nooit een PI
Het is ook zeker suf hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:16 schreef oshiro het volgende:
kraggenburg... het klinkt echt ongelofelijk suf. Alsof de smurfen er vandaan komen ofzo, zo'n naam die je ook bij een dorp in een stripboek tegen komt
Haiquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja die lijkt op picachu of hoe je t ook schrijft
wat is PI vraagt ie dan whehehehquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is ook zeker suf hoor![]()
Wel een gezellig kroegje ofcourse.
Wat is PI btw?
Wát voorn chips?quote:
daar wonen pokémons jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef oshiro het volgende:
[..]![]()
En is Kraggenburg nou echt een plaats?
Okayquote:
Bartquote:
Aan je msn-naam te zien nietquote:
Nieuwerkerk aan den IJssel ftw, jeweetstquote:
Jaaaquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
quote:De Kraggenburger gemeenschap mag graag aan haar dorp referen als "Kraggenburg, het mooiste groendorp in de Noordoostpolder". Groendorp is een term die de ontwerpers van de Noordoostpolder hebben bedacht voor de tien dorpen om hoofdplaats Emmeloord heen.
De Kraggenburger carnavalsvereniging "De Zotte Leeuwkes" haalt regelmatig stunts uit zoals een geslaagde recordpoging om met een landbouwtrekker over twee, over een kanaal gespannen, staalkabels te rijden hetgeen door de NCRV werd vastgelegd. Bovendien trekken ze publiek uit de hele polder met hun Buutreedners concours.
Er is een poosje aandacht geweest voor het NK appelsnijden waarbij het de bedoeling was een zolang mogelijke ononderbroken sliert appelschil te produceren met behulp van een aardappelschilmesje en een enkele appel.
Meer recent heeft Kraggenburg een record behaald met een 156 meter lange draaibare barbecuespies (uit één stuk) waarop voor het hele dorp een eetbare sjaslik werd klaar gemaakt.
zelfs snachts loop je daar nog int lichtquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nieuwerkerk aan den IJssel ftw, jeweetst.
Nu niet meer!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs snachts loop je daar nog int licht
Bolognese van de C1000quote:
Een nachtelijke boswandeling daar is dus eigenlijk helemaal niet nachtelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs snachts loop je daar nog int licht
Nee, net weer thuisquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, net weer thuis,Half zwalkend
En ik mnoet nog leren enzo
Klopt, de negers die me in de kont neukten konden dat ongemerkt doen, moet je nagaan hoe donker het wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nu niet meer!![]()
De kasverlichting is uit
Echt behoorlijk donker nu
Vraag maar aan Bart
Wrom, ik haat lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lekker dan
Beter herhalen we dat een keer samen.
Nou, dan waren ze inderdaad behoorlijk stilletjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, de negers die me in de kont neukten konden dat ongemerkt doen, moet je nagaan hoe donker het was
Dat is moeilijk in het donker, moet je ze eerst aan het lachen makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou, dan waren ze inderdaad behoorlijk stilletjes
welke negers? ik heb er geen kunnen vinden
tevens nieuwe bezigheid, negerspotten
hier isst pas donkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nu niet meer!![]()
De kasverlichting is uit
Echt behoorlijk donker nu
Vraag maar aan Bart
die vink niet zoquote:
Gewoon moonen, komen ze vanzelf op je af. Wel wegrennenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is moeilijk in het donker, moet je ze eerst aan het lachen maken![]()
neequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een nachtelijke boswandeling daar is dus eigenlijk helemaal niet nachtelijk![]()
![]()
Nee, ze waren ook net zo zwart als de nachtquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou, dan waren ze inderdaad behoorlijk stilletjes
welke negers? ik heb er geen kunnen vinden
tevens nieuwe bezigheid, negerspotten
Ja kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hier isst pas donker
dr was wel een grote maan toen
Klopt, maar we hadden niks anders en ik had tyveshongerquote:
Nah, ff niet meerquote:
Bier @ my place, tevens avondetenquote:
Ophoerenquote:
JA DAS TOFquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik wil een sterrenkijkertEn niet om naar mn buurmeisje te kijken, nee
.
dan zit dr niets anders opquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden niks anders en ik had tyveshonger
Dat heeft u puick gezienquote:
Mompelt Iets over een kledingstuk gemaakt voor lis en foto'squote:
Slaap lekker Lisquote:
Slaap lekkerquote:
dankje! jij ook bartquote:
dankje fieettststst kusjequote:
Komt nog wel eensquote:
quote:
quote:
Ik.quote:
Zo ?quote:
Zo jaquote:
Ja, maar die optie ontdekte ik pas een week of 2 geledenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo ja![]()
Vind t opzich wel grappig om te zien hoeveel meter je aan muisbewegingen gebruikt
Heb t pas sinds gisterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die optie ontdekte ik pas een week of 2 geleden
Ok, linkquote:
Team moemoequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
http://whatpulse.org/stats/users/210696/
Slaapsequote:
Wtfquote:
Waarom zit je in hemelsnaam daarbijquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zit je in hemelsnaam daarbij
Daar heb ik ook nog een lading posts staanquote:
Tagje bedoel ikquote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een lading posts staanIk ben daar motorhunk, als ondertitel
Ja, ik weet eigenlijk niet; voordeel is dat je lekker hoog kan komen omdat het zo klein isquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ah leven![]()
Zo, lekker Grolsch biertje hier
hmm, ik denk dat ik nu maar geen discussie aangaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
Amstel en Heineken vind ik wel lekker. Net ook ff lekker pilsje (heineken) na het voetballen, glijdt erin als zalm
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Kenker ik loop net vol tegen mn deur aan
Ik dacht, ik neem eens een andere weg in het donker van de lamp naar de deur, maar dat werkte niet echt puick
The Illusionist is tofquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
Iemand trouwens nog aanraders voor films om te downloaden?
Al ging jij wel de discussie aan, dan ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat ik nu maar geen discussie aangaDan lig over 5 uur nog niet in bed denk ik
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht, ik neem eens een andere weg in het donker van de lamp naar de deur, maar dat werkte niet echt puick
Zwartboek/Fight Club/ Hot Fuzz/The Quiet etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
Iemand trouwens nog aanraders voor films om te downloaden?
Beter tegen de deur aanlopen dan de onderkant van je raam kopen met je achterhoofd. Om tevens 2 keer zohard weer naar de vloer te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Dan zijn er mensen die nog heel wat van jou kunnen lerenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al ging jij wel de discussie aan, dan ik niet
Ik respecteer andermans meningSmaken verschillen immers.
Die ga ik morgen eens proberenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter tegen de deur aanlopen dan de onderkant van je raam kopen met je achterhoofd. Om tevens 2 keer zohard weer naar de vloer te gaan
Ohja, The Quiet, die heb ik hier ook nog staanquote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zwartboek/Fight Club/ Hot Fuzz/The Quiet etc.
Trustequote:Op woensdag 18 april 2007 00:27 schreef Bravebart het volgende:
Nu dus slapen.
Tuurlijk doe je datquote:Op woensdag 18 april 2007 00:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zou ik het laatste biertje uit het krat ook maar direct opdrinken?
Op 1 been kan ik niet staan natuurlijk
Dat is de goeie instellingquote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat
Anders heb je misschien volgende keer maar 1 biertje
Als je deze opdrinkt dan heb je een reden om nieuw krat te halen
Ik ga hem zo halen jaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat
Anders heb je misschien volgende keer maar 1 biertje
Als je deze opdrinkt dan heb je een reden om nieuw krat te halen
MAAR, als je de laatste opdrinkt is t bier op. Dat betekend dat je geen goeie voorraad hebtquote:
je had geeen PIquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hier isst pas donker
dr was wel een grote maan toen
Dat begrijpen ze heul welquote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga hem zo halen ja
Er is alleen 1 probleem
Saldo op mijn rekening: 10.26
Een krat kost 10.50
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat begrijpen ze heul wel
Zoniet, doodslaan, mensen die geen respect hebben voor mensen die dorst hebben
Gewoon vragen: En als er een afrikaantje om een beker drinken vraagt, geeft u dat ook niet?
Dorstig = dorstig!
Trakterenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik wacht even totdat ik weer geld heb
Tussen 20 en 24 april komt er weer zo'n 650 euro binnen
ik huhde om iets andersquote:Op woensdag 18 april 2007 00:39 schreef jordeeeh het volgende:
Ja dat is filosofie kornuit !
Nee, dat geld is al gereserveerd, sorryquote:
Gefeliciteerd hequote:
Ik heb al weeeeeekendquote:Op woensdag 18 april 2007 01:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he![]()
Heb een leuke dag morgen
![]()
Ik ga slapen, over 5 uur moet ik er uit![]()
Haaai liefquote:
Nog 2 en half hierquote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
nog 2dagen ;|(
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:53 schreef VlaDje het volgende:
Hansje komt aanlopen richting campingkantine:
Jaaajaaaaaah hansie wil bieah, hansie wil bieah, jaaahjaaaaaaaaaah,
Onderweg naar kantine komt hij ons zittent op een terrasje tegen:
GA WEG GAWEG, * gooit met WC rol(waar hij die weghaalde weet ik ook niet) * ga weg GA WEG!!!!
Vluchtig loopt hansie verder richting de kantinedeurklink:
*doet een dansje*Op de camping zingent van Ome Henk
Campingidiootquote:
Pic's binnenkortquote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Campingidioot![]()
Of dan sta je naast hem te pissen, begint hij ineens te vloeken en te schelden, doet hij zn broek half omhoog, rent hij weg, doet hij de andere helft buiten pas omhoog![]()
ik werk ook nog eens bij de Loller1000 achter de groentertssss, en doe MBO ICTquote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg, kamper
Tevens heb ik een blauwtje gelopen bij je zus, maar dat had ik al verteld???quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg, kamper
idd ja.. un luckyquote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens heb ik een blauwtje gelopen bij je zus, maar dat had ik al verteld???![]()
Hoe weet je dat ik dat nu weer luister?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:23 schreef VlaDje het volgende:
Hoi piraat
Gokjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat nu weer luister?
talent, hoe is het hier?quote:
daar komt lisquote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weiger deel te nemen aan dit topic
Wiezo?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi kutje!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef Borkydude het volgende:
Goedemorgen piemels!
verkapte ik denk alleen aan piemels post?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef Borkydude het volgende:
Goedemorgen piemels!
En RJ dan ?quote:
Verkapte ik-heb-de-grootste-piemel-hier-postquote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
verkapte ik denk alleen aan piemels post?
Tevens goedemorgen
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef K-mail het volgende:
We'll be putting these wheeeels in motion![]()
![]()
Vanmiddag herkansingen
Ik wil die van mij wel eens naast de jouwe op tafel leggen voor een keuring door een vakkundige juryquote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-de-grootste-piemel-hier-post
Bestaande uit drie willekeurig gekozen vrouwelijke PUB'ers?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil die van mij wel eens naast de jouwe op tafel leggen voor een keuring door een vakkundige jury![]()
Akkoordquote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bestaande uit drie willekeurig gekozen vrouwelijke PUB'ers?
en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???quote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De eerste drie dames die vanaf nu in de SC komen mogen onze penissen keuren.
Misschien willen ze dat wel niet eensquote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De eerste drie dames die vanaf nu in de SC komen mogen onze penissen keuren.
'n olifantquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???
Kortom, wie heeft de beste Penis![]()
Ergens ben ik idd wel blij dak een man benquote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat wel niet eens![]()
Smeerlapquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???
Kortom, wie heeft de beste Penis![]()
Ontopic man ga lekker naar die brommerSCquote:
Dat wordt dan harde toestand, de dames moeten proeven, en de zuurtegraad doet er niet toequote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Smeerlap
Die regels mag jij stellen
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefdequote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ergens ben ik idd wel blij dak een man ben
Idd, als je het echt wil mag het bestquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefde![]()
ik geef mijn plek door... Jij mag voor mij gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefde![]()
Dan toch liever de eerste 3 dames die postenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik geef mijn plek door... Jij mag voor mij gaan
Dat gok je misquote:
die was er gisteren weerquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Borkydude het volgende:
Lucina nog in het ziekenhuis?
Ik gok nooit, ik doe enkel voorspellingenquote:
Dan wordt het nog spannendquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Liiszle is naar school geloof ik, net als Rena
Wie voorspel jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok nooit, ik doe enkel voorspellingen![]()
Moet ik dan ook op de fotoquote:Op woensdag 18 april 2007 10:02 schreef Borkydude het volgende:
Is D_A op school? Zoniet, gok ik Merel
Go get em tigerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik ben ff een nummer twee doen
Ik doe niet aan voorspellingen, ik gok alleenquote:
Kunnen we Assen niet weggeven aan de friezenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen, ik gok alleen![]()
Alsof nog net ver weg genoeg woonquote:Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kunnen we Assen niet weggeven aan de friezen![]()
net of assen zich verplaatst als we er een friesche stad van makenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof nog net ver weg genoeg woon![]()
Kutkickquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef oshiro het volgende:
Kick.
Het woord friesland alleen draagt al bij aan een minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
net of assen zich verplaatst als we er een friesche stad van maken![]()
Maak dan neit van die stomme kutgrapjes, door jou schaam ik me nu voor mn Drentschapquote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het woord friesland alleen draagt al bij aan een minderwaardigheidscomplex![]()
Daar zou ik me sowieso wel voor schamenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maak dan neit van die stomme kutgrapjes, door jou schaam ik me nu voor mn Drentschap![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zou ik me sowieso wel voor schamen![]()
Ja, jij gaat wegquote:
Ik twijfel nog of ik al mijn posts zal verwijderenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef oshiro het volgende:
Mijn toevoeging tot dit topic is niet bijster interessant, merk ik op. Maar dat is ie volgens mij sowieso niet
Wat moet ik met een PI?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, jij gaat weg![]()
Je gebruikt geen PI
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik al mijn posts zal verwijderen![]()
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat moet ik met een PI?
Koop je niets voor![]()
Nou wij welquote:Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat moet ik met een PI?
Koop je niets voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |