Gefeliciteerd hequote:
Ik heb al weeeeeekendquote:Op woensdag 18 april 2007 01:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he![]()
Heb een leuke dag morgen
![]()
Ik ga slapen, over 5 uur moet ik er uit![]()
Haaai liefquote:
Nog 2 en half hierquote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
nog 2dagen ;|(
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:53 schreef VlaDje het volgende:
Hansje komt aanlopen richting campingkantine:
Jaaajaaaaaah hansie wil bieah, hansie wil bieah, jaaahjaaaaaaaaaah,
Onderweg naar kantine komt hij ons zittent op een terrasje tegen:
GA WEG GAWEG, * gooit met WC rol(waar hij die weghaalde weet ik ook niet) * ga weg GA WEG!!!!
Vluchtig loopt hansie verder richting de kantinedeurklink:
*doet een dansje*Op de camping zingent van Ome Henk
Campingidiootquote:
Pic's binnenkortquote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Campingidioot![]()
Of dan sta je naast hem te pissen, begint hij ineens te vloeken en te schelden, doet hij zn broek half omhoog, rent hij weg, doet hij de andere helft buiten pas omhoog![]()
ik werk ook nog eens bij de Loller1000 achter de groentertssss, en doe MBO ICTquote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg, kamper
Tevens heb ik een blauwtje gelopen bij je zus, maar dat had ik al verteld???quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg, kamper
idd ja.. un luckyquote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens heb ik een blauwtje gelopen bij je zus, maar dat had ik al verteld???![]()
Hoe weet je dat ik dat nu weer luister?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:23 schreef VlaDje het volgende:
Hoi piraat
Gokjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat nu weer luister?
talent, hoe is het hier?quote:
daar komt lisquote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weiger deel te nemen aan dit topic
Wiezo?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi kutje!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef Borkydude het volgende:
Goedemorgen piemels!
verkapte ik denk alleen aan piemels post?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef Borkydude het volgende:
Goedemorgen piemels!
En RJ dan ?quote:
Verkapte ik-heb-de-grootste-piemel-hier-postquote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
verkapte ik denk alleen aan piemels post?
Tevens goedemorgen
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef K-mail het volgende:
We'll be putting these wheeeels in motion![]()
![]()
Vanmiddag herkansingen
Ik wil die van mij wel eens naast de jouwe op tafel leggen voor een keuring door een vakkundige juryquote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-de-grootste-piemel-hier-post
Bestaande uit drie willekeurig gekozen vrouwelijke PUB'ers?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil die van mij wel eens naast de jouwe op tafel leggen voor een keuring door een vakkundige jury![]()
Akkoordquote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bestaande uit drie willekeurig gekozen vrouwelijke PUB'ers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |