Daar heb ik ook nog een lading posts staanquote:
Tagje bedoel ikquote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een lading posts staanIk ben daar motorhunk, als ondertitel
Ja, ik weet eigenlijk niet; voordeel is dat je lekker hoog kan komen omdat het zo klein isquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ah leven![]()
Zo, lekker Grolsch biertje hier
hmm, ik denk dat ik nu maar geen discussie aangaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
Amstel en Heineken vind ik wel lekker. Net ook ff lekker pilsje (heineken) na het voetballen, glijdt erin als zalm
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Kenker ik loop net vol tegen mn deur aan
Ik dacht, ik neem eens een andere weg in het donker van de lamp naar de deur, maar dat werkte niet echt puick
The Illusionist is tofquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
Iemand trouwens nog aanraders voor films om te downloaden?
Al ging jij wel de discussie aan, dan ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat ik nu maar geen discussie aangaDan lig over 5 uur nog niet in bed denk ik
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht, ik neem eens een andere weg in het donker van de lamp naar de deur, maar dat werkte niet echt puick
Zwartboek/Fight Club/ Hot Fuzz/The Quiet etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
Iemand trouwens nog aanraders voor films om te downloaden?
Beter tegen de deur aanlopen dan de onderkant van je raam kopen met je achterhoofd. Om tevens 2 keer zohard weer naar de vloer te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Dan zijn er mensen die nog heel wat van jou kunnen lerenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al ging jij wel de discussie aan, dan ik niet
Ik respecteer andermans meningSmaken verschillen immers.
Die ga ik morgen eens proberenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter tegen de deur aanlopen dan de onderkant van je raam kopen met je achterhoofd. Om tevens 2 keer zohard weer naar de vloer te gaan
Ohja, The Quiet, die heb ik hier ook nog staanquote:Op woensdag 18 april 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zwartboek/Fight Club/ Hot Fuzz/The Quiet etc.
Trustequote:Op woensdag 18 april 2007 00:27 schreef Bravebart het volgende:
Nu dus slapen.
Tuurlijk doe je datquote:Op woensdag 18 april 2007 00:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zou ik het laatste biertje uit het krat ook maar direct opdrinken?
Op 1 been kan ik niet staan natuurlijk
Dat is de goeie instellingquote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat
Anders heb je misschien volgende keer maar 1 biertje
Als je deze opdrinkt dan heb je een reden om nieuw krat te halen
Ik ga hem zo halen jaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat
Anders heb je misschien volgende keer maar 1 biertje
Als je deze opdrinkt dan heb je een reden om nieuw krat te halen
MAAR, als je de laatste opdrinkt is t bier op. Dat betekend dat je geen goeie voorraad hebtquote:
je had geeen PIquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hier isst pas donker
dr was wel een grote maan toen
Dat begrijpen ze heul welquote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga hem zo halen ja
Er is alleen 1 probleem
Saldo op mijn rekening: 10.26
Een krat kost 10.50
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat begrijpen ze heul wel
Zoniet, doodslaan, mensen die geen respect hebben voor mensen die dorst hebben
Gewoon vragen: En als er een afrikaantje om een beker drinken vraagt, geeft u dat ook niet?
Dorstig = dorstig!
Trakterenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik wacht even totdat ik weer geld heb
Tussen 20 en 24 april komt er weer zo'n 650 euro binnen
ik huhde om iets andersquote:Op woensdag 18 april 2007 00:39 schreef jordeeeh het volgende:
Ja dat is filosofie kornuit !
Nee, dat geld is al gereserveerd, sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |