en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???quote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De eerste drie dames die vanaf nu in de SC komen mogen onze penissen keuren.
Misschien willen ze dat wel niet eensquote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De eerste drie dames die vanaf nu in de SC komen mogen onze penissen keuren.
'n olifantquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???
Kortom, wie heeft de beste Penis![]()
Ergens ben ik idd wel blij dak een man benquote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat wel niet eens![]()
Smeerlapquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en dan verdere regels? Slappe/Stijve toestand... moeten de dames proeven? wordt er gekeurd op zuurtegraad???
Kortom, wie heeft de beste Penis![]()
Ontopic man ga lekker naar die brommerSCquote:
Dat wordt dan harde toestand, de dames moeten proeven, en de zuurtegraad doet er niet toequote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Smeerlap
Die regels mag jij stellen
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefdequote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ergens ben ik idd wel blij dak een man ben
Idd, als je het echt wil mag het bestquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefde![]()
ik geef mijn plek door... Jij mag voor mij gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil mag je vast ook wel in de jury, vladi is vast nie vies van een beetje mannenliefde![]()
Dan toch liever de eerste 3 dames die postenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik geef mijn plek door... Jij mag voor mij gaan
Dat gok je misquote:
die was er gisteren weerquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Borkydude het volgende:
Lucina nog in het ziekenhuis?
Ik gok nooit, ik doe enkel voorspellingenquote:
Dan wordt het nog spannendquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Liiszle is naar school geloof ik, net als Rena
Wie voorspel jij?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gok nooit, ik doe enkel voorspellingen![]()
Moet ik dan ook op de fotoquote:Op woensdag 18 april 2007 10:02 schreef Borkydude het volgende:
Is D_A op school? Zoniet, gok ik Merel
Go get em tigerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik ben ff een nummer twee doen
Ik doe niet aan voorspellingen, ik gok alleenquote:
Kunnen we Assen niet weggeven aan de friezenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen, ik gok alleen![]()
Alsof nog net ver weg genoeg woonquote:Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kunnen we Assen niet weggeven aan de friezen![]()
net of assen zich verplaatst als we er een friesche stad van makenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof nog net ver weg genoeg woon![]()
Kutkickquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef oshiro het volgende:
Kick.
Het woord friesland alleen draagt al bij aan een minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
net of assen zich verplaatst als we er een friesche stad van maken![]()
Maak dan neit van die stomme kutgrapjes, door jou schaam ik me nu voor mn Drentschapquote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het woord friesland alleen draagt al bij aan een minderwaardigheidscomplex![]()
Daar zou ik me sowieso wel voor schamenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maak dan neit van die stomme kutgrapjes, door jou schaam ik me nu voor mn Drentschap![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zou ik me sowieso wel voor schamen![]()
Ja, jij gaat wegquote:
Ik twijfel nog of ik al mijn posts zal verwijderenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef oshiro het volgende:
Mijn toevoeging tot dit topic is niet bijster interessant, merk ik op. Maar dat is ie volgens mij sowieso niet
Wat moet ik met een PI?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, jij gaat weg![]()
Je gebruikt geen PI
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik al mijn posts zal verwijderen![]()
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat moet ik met een PI?
Koop je niets voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |