quote:0-62mph: 6.2 seconds
Top speed: 150mph
Combined economy: 28.5mpg
Emissions: 237g/km
Kerb weight: 1271kg
je wannabee porsche bedoel jequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef Richboy het volgende:
Leuk karretje.... Maar de Elise en m'n boxster zijn toch echt een stuk leuker!
Mijn Porsche is meer Porsche dan jouw zin Nederlands is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je wannabee porsche bedoel jeeen echt is het namelijk zeker niet
![]()
bbbbbbboeiend hoe ik op een forum de woorden spelquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn Porsche is meer Porsche dan jouw zin Nederlands is.
Tering he, heb jij gisteren geen sex gehad ofzo? Jij leek me altijd een van de redelijkere users hier, maar wat heb ik me in jou vergist zeg....quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bbbbbbboeiend hoe ik op een forum de woorden spel![]()
uhuh, je bedoelt die platgeslagen new beetlemet een porsche badge
Sinds wanneer maken ze kloontjes blauw!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij maken jullie met opzet ruzie, zodat we denken dat jullie geen kloontjes zijn.
Het kloontje van de blauwe is niet blauw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken ze kloontjes blauw!?
En als je mij bedoeld:niet weer dat gezeik.
Maar ik ''n meningsverschil' met een blauwe. Wat doet het er dan toe dat de kloontjes van blauwen niet blauw zijn!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kloontje van de blauwe is niet blauw.
Ja hallo, jij begint daaroverquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar ik ''n meningsverschil' met een blauwe. Wat doet het er dan toe dat de kloontjes van blauwen niet blauw zijn!?
huiliequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tering he, heb jij gisteren geen sex gehad ofzo? Jij leek me altijd een van de redelijkere users hier, maar wat heb ik me in jou vergist zeg....
als dat mijn kloon is stop ik per direct met moddenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij maken jullie met opzet ruzie, zodat we denken dat jullie geen kloontjes zijn.
Ik zou bijna gaan beweren dat ik een kloon van jou benquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huilie![]()
[..]
als dat mijn kloon is stop ik per direct met modden![]()
geen bewijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan beweren dat ik een kloon van jou ben
als of ik zo veel drinkquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
ook_gek misschienDiscussie 16: Gamen onder invloed! ?
Weet ik, ik waardeer hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja Alex, dat soort dingen doe ik nou eenmaal, want ik kan nooit stil zitten en niks doen.
Ik ziequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja Alex, dat soort dingen doe ik nou eenmaal, want ik kan nooit stil zitten en niks doen.
deze post nu pas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef ijsmeis het volgende:
En hier zou eigenlijk Herman is stom op komen te staan, maar die vrouw van de verf was weg!!
[afbeelding]
Straalbezopen shoot'em uppen ftwquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
ook_gek misschienDiscussie 16: Gamen onder invloed! ?
Heb je GT HD al voor die ps3 van je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als of ik zo veel drink
maar afgelopen zaterdag heb ik nog effe zitten spelen met als gevolg dat ik 10min later al kotsent boven de plee hing omdat ik zo duizelig werd van het rijden![]()
Vanavond weer klein feestje dus als ik thuis kom zal ik het eens serieus proberen![]()
Ik vond't wel schattigquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie
[..]
deze post nu pas.
How sad
Gastquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't wel schattig
Jullie zijn zo'n leuk koppeltje af en toe, bijna nog leuker vermaak dan Richboy
Wel lekkahquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe gaat het met de pr0nhandel?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn Porsche is meer Porsche dan jouw zin Nederlands is.
Mja, maar het blijft een "ik-wil-wel-maar-kan-niet-Porsche" net zoals de 924quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Sinds die boxer bij 5th gear onder handen is genomen door tiff is het niet echt een hairdressercar meer eigenlijk![]()
Tering wat kun je met die bak smijten![]()
Ik ga die Alfa Spider weer proberen te verkopen. (ja nogsteeds niet verkochtquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mja, maar het blijft een "ik-wil-wel-maar-kan-niet-Porsche" net zoals de 924
Als het een krijtauto was geweest hadden we het gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie
[..]
deze post nu pas.
How sad
Wat voor spider?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ga die Alfa Spider weer proberen te verkopen. (ja nogsteeds niet verkocht)
Weet jij nog iemand voor zo'n auto?
^^^^^^ Wat Opa zegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat voor spider?
[afbeelding]
Of deze (of nog ouder?)
[afbeelding]
Bouwjaar/km-stand/technische staat/bijzonderheden/prijs?
Da's gewoon een minder goed uitziende Brera zonder dak met nog minder ruimte. De oudere AR spiders zijn erg coolquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
Die nieuwe spider vind ik echt helemaal niks...
Dat model moet je gewoon als GTV kopen met dakje![]()
Tof!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het een krijtauto was geweest hadden we het gedaan
Die onderste.... Ik heb 'm nooit mooi gevonden, en toch heeft -ie iets....quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat voor spider?
[afbeelding]
Of deze (of nog ouder?)
[afbeelding]
Bouwjaar/km-stand/technische staat/bijzonderheden/prijs?
ja das een subtiele hint naar zijn mening over die autoquote:
te veel voor een ragbarrelquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:08 schreef BoJo het volgende:
die oudere, ik herinner me hem nog. Wat is de prijs nu Tommy?![]()
paar duizendquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:08 schreef BoJo het volgende:
die oudere, ik herinner me hem nog. Wat is de prijs nu Tommy?![]()
1000 gebodenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
paar duizend![]()
(7000 is de vraagprijs)
dan had ik nog minder gebodenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dit is geen "sierra style no veer" ride
Afschieten dat soort luiquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb daarstraks de file via een parkeerplaats ingehaald. Het werkte nog ook
.
Ja doei. Ik ergerde me dood. Eerst zat ik serieus een kwartier achter vrachtwagens. Drie (!) vrachtwagens gingen vijf (!) vrachtwagens inhalen. Gloeiende gloeiendequote:
oh ja! top!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
MR2 toch?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja! top!
en voor Hugo even wat geslijm:![]()
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatverdarrequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb haar gevonden Alex. Die in dat gele jurkje:
http://model-bianca.fotopic.net/
"haar" of "hij"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13178/e6f92c1e/index.html![]()
![]()
![]()
![]()
iemand met zo'n rotkop zou je toch heel hard van je auto af schoppenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
keek je in de spiegel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iemand met zo'n rotkop zou je toch heel hard van je auto af schoppen![]()
Inderdaad, die hoort in de 155!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iemand met zo'n rotkop zou je toch heel hard van je auto af schoppen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat GP4 geen breedbeeld heeft!
Hij blijft mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad, die hoort in de 155!
[afbeelding]
In de ijskast momenteelquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:45 schreef Hugster het volgende:
Hoe is het met Dubai tommy?
Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In de ijskast momenteel![]()
2008 gaan we weer verder.
Whatup dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In de ijskast momenteel![]()
2008 gaan we weer verder.
GP4 is qua handeling en gevoel in het stuur nog steeds 10x beter dan elke EA Sports F1 2018 game dan ookquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
GP4 is qua handeling en gevoel in het stuur nog steeds 10x beter dan elke EA Sports F1 2018 game dan ook![]()
Maarja ik heb wel weer even mijn portie gehad, aan de arbeid [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef Baklap het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, geniaal spel en reed erg lekker. Beter dan die onspeelbare EA meuk (as usual)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |