quote:
Als je een school binnen valt en iedereen neerschiet dan MOET je wel games spelen!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:
We weten niet of de dader überhaupt wel videogames speelde hè. Over voorbarige conclusies gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, sinds ik games speel heb ik ook veel meer de neiging om op schildpadden te springen. Da's niet zo erg maar ik spring nu ook met m'n hoofd en hand tegen plafonds in de hoop dat ze breken.. Red ons messias Jack!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Idd. komt door die klote games. Altijd die kutsmoesjes over wapenbezig en zo, alsof dat wel gevaarlijk is. Tssk.
Discussie over bier drinken en gamen tegelijk, gouden combinatie of aanslag op je gamevermogenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
HeyDat hoort in het discussietopic
.
Anyway, we hebben weer een nieuw onderwerp nodig. Weet iemand wat?
Hehequote:
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je wel je ervaringen posten hè Poit.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef bijdehand het volgende:
wanneer komt er nou iemand die een hele school uitmoord en zegt dat het door onze lieve jack t. komt
ideetjequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Je zou er bijna z'n eventuele afscheidsbrief voor faken...
Ik kan hem hier niet lezen. Maar het komt er toch op neer dat hij niet om kon gaan met de amerikaanse cultuur.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Poit het volgende:
Schutter Virginia doet beklag in brief
Hmm, ik dacht dat iemand die brief zou faken en wijzigen.![]()
De brief die hij achter heeft gelaten heeft in elk geval weinig te maken met de argumenten die onze messias Jack Thompson () heeft gegeven.
Dat staat op de FPquote:De 23-jarige schutter beklaagt zich over ''rijkeluiskinderen'', ''losbandigheid'' en ''leugenachtige charlatans''. ''Jullie hebben me hiertoe aangezet'', staat in de brief die in zijn studentenkamer op de campus van de universiteit in Blacksburg is gevonden.
Niks meer dus dan dat ik op de radio gehoord heb. Dus idd wat ik in mijn post hierboven zei.quote:
Dan zou hij zelf ook een rijkeluiskind geweest moeten zijn zoals jij het beschrijft. In Nederand heb je er trouwens zeker ook last van. Kijk maar naar de middelbare school, merkkleding, I-pods, scooters. Toch dingen waar je de centen voor nodig hebt en je een zekere status geven. Misschien is het minder extreem dan in amerika maar dat verschijnsel is hier absoluut aanwezig.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
Dat rijkeluiskinderen is zeker op een universieteit in Amerika wel erg volgens mij. Hier kan iedereen zomaar gaan studeren maar daar moet je toch wel wat geld hebben.
Ik bedoelde deze vergelijking niet 1 op 1 met de situatie in amerika maar gaf het als voorbeeld dat je dat ook hier in beperkte mate tegenkomt.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:39 schreef Heintje het volgende:
In Amerika moet je dus of geld hebben of via een bedrijf een beurs krijgen. Het is daar iig niet zo dat als je zegt dat je wil gaan studeren dat het ook zomaar kan.
Ik denk ook niet dat hij het heeft over het hebben van een scooter of een i-pod. Maar eerder dat er voro andere studenten meer gedaan wordt mogelijk is omdat daar meer geld zit. Als iemand die geld heeft en het eigenlijk niet zou halen laat hem dan maar een jaar over doen of zo.
Ik geloof dat er sowieso al gesproken werd over een persoonlijkheidsstoornis in de vorm van een narcistische persoonlijkheid. Dat verklaart al een boel.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je langer over je opleiding kan doen als je geld hebt, je betaald er tenslotte dan gewoon voor.
Ik denk trouwens dat dit geval absoluut niet door games komt. Maar een oorzaak is er bij zo iets nooit te noemen. Het is altijd een combinatie van een hoop factoren.
Ja absoluut. Heb games altijd ervaren als een uitlaatklep. Het gebeurt zelden maar mocht ik een keer wat gefrustreerd zijn dan vind ik het heerlijk om even lekker Soul Calibur te spelen of een potje Half Life 2 in een killbox.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je langer over je opleiding kan doen als je geld hebt, je betaald er tenslotte dan gewoon voor.
Ik denk trouwens dat dit geval absoluut niet door games komt. Maar een oorzaak is er bij zo iets nooit te noemen. Het is altijd een combinatie van een hoop factoren.
Ja, zat ik net ook over na te denken. Weet nog goed dat ik al jaren mortal kombat speelde en pas toen ik de film had gezien de neiging had om die dingen na te doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:49 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het idee dat films "gevaarlijker" zijn dan games. Bij films heb je wel eens het idee: dat wil ik na doen. Terwijl bij games je het eigenlijk al zelf doet.
Ons doel heiligt alle middelen (behalve DGK-middelquote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Heintje het volgende:
Ik blijf me verbazen over mensen die nooit in GAM posten en dan hier ineens zo'n bijdrage leveren.
En wat is julie doel dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ons doel heiligt alle middelen (behalve DGK-middel)
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Sebasser het volgende:
Laten we hem volmaken en dan daarna de fik in pub zetten
start de playstation maar op, dan maak ik een lekker bakkie troostquote:
Mooizoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis hier stukken beter toeven dan in PUB!![]()
Strippoker.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef BrandX het volgende:
wie kent er nog een leuk computerspelletje om te spelen tijdens de koffie?
alles waar je maar 1 hand bijnodig hebt in de bedieningquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef BrandX het volgende:
wie kent er nog een leuk computerspelletje om te spelen tijdens de koffie?
muisspelletjs ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
alles waar je maar 1 hand bijnodig hebt in de bediening
dat werkt indd welquote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
muisspelletjs ja.
zelf doe ik spider, klaverjassen, bejeweld, snood en zo nu en dan valvo
lekkere simpele tussendoortjes![]()
vanwaar dat ik over games begin toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef MPG het volgende:
Sebas! Snever! Niet baggeren ja.. we hebben onze reputatie van kwaliteit op te houden he
Of campen met een sniper in een shooter, vinden je mede-/tegenspelers niet leukquote:
Hoe is dat nou?quote:
inderdaad, dan moeten wij ons ook netjes gedragen...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
vanwaar dat ik over games begin toch?
de mod hier heeft ons normaal ontvangen!
verbaasd, dat wel, maar normaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Campen met een sniper in age of empires.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Of campen met een sniper in een shooter, vinden je mede-/tegenspelers niet leuk
half uurtjequote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hee koffieëers! Ben ik ff half uurtje aan het werk, loop ik me te pletter te zoeken.
* puf, zweet hijg
We moeten de regels van onze gastheer blindelings volgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad, dan moeten wij ons ook netjes gedragen...
HOMM???quote:
Vort! on topic dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We moeten de regels van onze gastheer blindelings volgen.
Dat ging wel lekker ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
half uurtjepub hadden we in 20 min ofzo volgeblaft
Saints rowquote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vort! on topic dus!
welke games speel jij?
Tuig is het... Schorem!!! ik stem voor opvoedkampen voor randjongerenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker ja.
Alleen die taal die sommige pubers van tegenwoordig gebruiken.gaat echt te ver.
Nou ja, het is dat ik geen mod ben.....quote:
Ik stem voor kampen voor randjongeren!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuig is het... Schorem!!! ik stem voor opvoedkampen voor randjongeren
Waarom deed je een TR?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik geen mod ben.....
En mijn TR heeft ook niet geholpen.
Genoeg, maar niet op mn werkquote:
patiencequote:Op woensdag 18 april 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Genoeg, maar niet op mn werk
helaas
alle spellen zijn hier welkomquote:
Leek mij wel nodig.quote:
BF 2 heb ik vaak gespeeld trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
Owjaa.. ik speel vaker:
-CoD (UO)
-UT (99 & 2k4)
-NFSU
-MOHAA
Omdat er hier regeltjes zijn tegen baggeren...quote:
NFSU 1quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BF 2 heb ik vaak gespeeld trouwens.
BF 2142 is ook wel gaaf opzich.
NFSU 1 of 2?
Wie baggert er dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat er hier regeltjes zijn tegen baggeren...
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
NFSU 1
vrienden met wie ik vaker LAN hebben niet allemaal een turbo pc
ik ken het spel niet, dus ik oordeel er ook niet overquote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het humor. Een van de weinige 'echte' pc spellen die ik doe
Ik ben meer van de racespellen en simulators. Gelukkig heb niet de snelste computer dus hoef ik ook niet al te nieuwe (dure) spellen te kopenquote:
Is flyff niet wat voor jou?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het humor. Een van de weinige 'echte' pc spellen die ik doe
topicreport, nsb functie.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef BrandX het volgende:
Wat is TR @
Zal het in de groep gooien... (binnenkort gaat de laatste zijn GF2quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.
Ik ken het ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ken het spel niet, dus ik oordeel er ook niet over
nee, gewoon met een knopje boven in het schermquote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef BrandX het volgende:
ik ben nieuwsgierig, waar kan je een TR posten dan? In een FB ofzo??
Scroll eens helemaal naar boven...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef BrandX het volgende:
ik ben nieuwsgierig, waar kan je een TR posten dan? In een FB ofzo??
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.
Jeetje, en dan nog tijd om mod te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
ik doe nog dagelijks MOHAA Spearhead... Civilization 4...
en af en toe BF2, COD 2, Compagny of Heroes, Galactic Civ II, FM 2007, Fifa 2007
Woei... NFSU is wel leukquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.En ik heb sinds een week een P4-2,4GHz die ik ga oppimpen. Heb in vraag&aanbod topic al geheugen gescoord
![]()
Kunnen we het nu gewoon over computers hebben danquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het wel baggeren, dat is mijn mening, julie zijn het er duidelijk niet mee eens. Dus daar hoeven we ook niet over te gaan discusieren.
Lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.En ik heb sinds een week een P4-2,4GHz die ik ga oppimpen. Heb in vraag&aanbod topic al geheugen gescoord
![]()
ik vergat mijn pokerverslavingquote:Op woensdag 18 april 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, en dan nog tijd om mod te zijn.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het wel baggeren, dat is mijn mening, julie zijn het er duidelijk niet mee eens. Dus daar hoeven we ook niet over te gaan discusieren.
Welke? Ik heb regelmatig C&C Generals gespeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
voorlopig zijn wij on topic en hebben wij het over games, en jij over baggeren.
on topic: ik heb ook nog een tijdje C&C gespeeld trouwens!![]()
Nope, ik ben een console gamer.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we het nu gewoon over computers hebben dan![]()
Yes! Je vrienden afschieten. (missies spelen vond ik zooooo vervelendquote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
voorlopig zijn wij on topic en hebben wij het over games, en jij over baggeren.
on topic: ik heb ook nog een tijdje C&C gespeeld trouwens!![]()
Dat is een computerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope, ik ben een console gamer.
Xbox 360 en niks anders...
Dat moet zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Mag ik een kop koffie voordat ik aan mijn spel begin?
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, het is niet baggeren O~Ze houden gewoon een goed gesprek![]()
vrienden afschieten jaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Je vrienden afschieten. (missies spelen vond ik zooooo vervelend)
ja die.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke? Ik heb regelmatig C&C Generals gespeeld
die heb ik ook gespeeld!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik speelde vroeger op onze oude oc altijd Pharao
Kon je hele steden bouwen en die moest je ook onderhouden enzo. Wat was ik daaraan verslaafd zeg
Geen enkele ruimte dan voor andere consoles???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope, ik ben een console gamer.
Xbox 360 en niks anders...
Als jij het zegt,quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Of een pc?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen enkele ruimte dan voor andere consoles???
Ja echt???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik ook gespeeld!
en heb ik nog, die ga ik van de week weer eens opdiepen!
doegquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die.
maarreh, ben nu pleitos dus. tot laterzzz
Ruimte wel hoor, alleen geen behoefte aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen enkele ruimte dan voor andere consoles???
Daarom kan niemand met jouw pratenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als jij het zegt,
Veranderd dat nog niet mijn mening.
Verder hebben ook een verschil van mening over de term "goed gesprek"
Yes! That was coolquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik speelde vroeger op onze oude oc altijd Pharao
Kon je hele steden bouwen en die moest je ook onderhouden enzo. Wat was ik daaraan verslaafd zeg
Nee ik hou het wel bij mijn Xbox. Die is al duur genoeg....quote:
Leg dat eens uit wil je?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ruimte wel hoor, alleen geen behoefte aan.
Bij die andere consoles kun je geen achievements halen...
Nog geen krassen op je cd's/dvd's ?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee ik hou het wel bij mijn Xbox. Die is al duur genoeg....
Julie doen anders toch aardig je best...quote:
Ieder zijn ding.. ik hou het juist weer bij pcquote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee ik hou het wel bij mijn Xbox. Die is al duur genoeg....
Nope, die van mij is van ver voor die tijd....quote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog geen krassen op je cd's/dvd's ?
Ik ben een achievement hoer. Dus gamen zonder achivements te kunnen halen volet zo doelloos...quote:
Jep.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
wtf is een launch console? is dat er een van de eerste batch?
Zit al maanden te twijfelen of ik wel of niet eentje zou kopenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope, die van mij is van ver voor die tijd....
Ik heb een nog steeds werkende launch console.
cool.. een echte die hard dusquote:
Als er 360 spellen zijn die je aanspreken is hij het geld wel waard.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit al maanden te twijfelen of ik wel of niet eentje zou kopen
en nu had ik via V&A er eentje gekocht, maar verkoopt ie um aan een ander
En je kan ze upgraden. Probeer een gameconsole maar s over te klokken zonder soldeerboutquote:Op woensdag 18 april 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.. ik hou het juist weer bij pczoeen veelzijdig apparaat
Misschien vindt Heintje het vloeken in de kerk, maar ik zou dan gaan voor een PS3. Bij mijn meisje thuis hebben ze er een en het ziet er wel gruwelijk mooi uit hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit al maanden te twijfelen of ik wel of niet eentje zou kopen
en nu had ik via V&A er eentje gekocht, maar verkoopt ie um aan een ander
dat dan weer niet, gewoon een paar maanden eerder een shirtje gekocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
cool.. een echte die hard dusook op de stoep gelegen voor de winkel toen ie uitkwam?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef Sebasser het volgende:
Ksc gangers zie topic updates
wheheh.. solderenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En je kan ze upgraden. Probeer een gameconsole maar s over te klokken zonder soldeerbout![]()
Jij mag die mening best hebben. De PS3 ziet er ook goed uit. (het beeld dat hij genereerd dan)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien vindt Heintje het vloeken in de kerk, maar ik zou dan gaan voor een PS3. Bij mijn meisje thuis hebben ze er een en het ziet er wel gruwelijk mooi uit hoor!
Gewoon uiteindelijk alle consoles hebben, mis je ook geen spellenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Misschien vindt Heintje het vloeken in de kerk, maar ik zou dan gaan voor een PS3. Bij mijn meisje thuis hebben ze er een en het ziet er wel gruwelijk mooi uit hoor!
IJsmeis!!! Zijn wij beroemd ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ah, de KOFFIE SC is er ook!
Nóg wel ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij mag die mening best hebben. De PS3 ziet er ook goed uit. (het beeld dat hij genereerd dan)
Hij is alleen 200 euro duurder.
En voor de 360 zijn zoveel meer spellen te koop.
Alleen mis je dan tijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon uiteindelijk alle consoles hebben, mis je ook geen spellen
Het apparaat zelf mag er ook best zijn hoor vind ik!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij mag die mening best hebben. De PS3 ziet er ook goed uit. (het beeld dat hij genereerd dan)
Hij is alleen 200 euro duurder.
En voor de 360 zijn zoveel meer spellen te koop.
Dat blijft verlopig ook nog wel zo.quote:
Ja sorryquote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
Julie beginnen langzaam te worden, ik kan julie bij houden.....
Ik vind de zwarte kleur wel mooier, maar de vorm niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het apparaat zelf mag er ook best zijn hoor vind ik!
lunchtijd noemen ze datquote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
In het rokershoekje en PUB ging het goed, maar hier loopt het een beetje dood
Je hoeft ook niet alle spellen te kopenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen mis je dan tijd.
Zelfs als je aan slapeloosheid leid...
Mijn pc is lillikquote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte kleur wel mooier, maar de vorm niet.
Maar dat is ook zeker niet het gene waar ik een console op uitkies.
True true! erik is idd halsoverkop vertrokken voor de boodschappen, dus die is er vanmiddag weer. Ik denk dat je wel kunt zien wanneer hij er weer is, hij zal de boel wel ff aanslingeren!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
lunchtijd noemen ze dat
en erik en JJ zijn weg![]()
Kosttie 'ie dan??quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pc is lillik
Maar wel prima performance voor bijna geen geld
Nee dat doe ik nou ook niet. Maar op de 360 zijn en komen al genoeg spellen om mijn vrije tijd aan op te maken. En dan heb ik het alleen over spellen die ik interesant vind. Dus waarom zou ik er dan nog een console bij kopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alle spellen te kopen
ehm.. heb er in de afgelopen 2,5 jaar 450 euro ingepompt... (begonnen met nieuw MoBO, kast, CPU, Mem en voeding, de rest had ik nog op de plank liggen), inmiddels alweer een aantal upgrades achter de rugquote:
Ik mis ze ook een beetjequote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
lunchtijd noemen ze dat
en erik en JJ zijn weg![]()
Mja.. ik kan het me voorstellen... maar tis voor een goeie zaak dat ze weg is toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis ze ook een beetje![]()
Vooral JJ
Ik doe nog wel mijn best om julie te helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis ze ook een beetje![]()
Vooral JJ
oke.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben een achievement hoer. Dus gamen zonder achivements te kunnen halen volet zo doelloos...
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe nog wel mijn best om julie te helpen.
Maar ik ben dus niet goed genoeg?
Je bent best liev, maar JJ is een meisje.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe nog wel mijn best om julie te helpen.
Maar ik ben dus niet goed genoeg?
Dat is een algemene term voor mensen die graag achievements halen.quote:
Ik hou niet van koffie. Doe maar een appelsap.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk wel
jij bent ook gezellig.. bakje koffie?
ook goed, neem ik een bakje, krijg jij van mij een appelsapquote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie. Doe maar een appelsap.
Tja sorry, mijn vaders schuld, ik was ook liever een meisje geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent best liev, maar JJ is een meisje.![]()
Moet ik doorgaan?
Ze hebben tegenwoordig hele toereikende middelen wat dat betreft hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja sorry, mijn vaders schuld, ik was ook liever een meisje geweest.
papier en ik missen haarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met JJ?
He BrandX, jij ook hierquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
die doet nu sollicitatie en zulks.
Ohja, ik niet ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
papier en ik missen haar
zo
ik ga lunchen
laterss
dat weet ik, maar dat vind ik net te ver gaan. Ook het jongentje zijn bevalt me wel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig hele toereikende middelen wat dat betreft hoor..
Ik neem aan dat je NET te ver bedoeltquote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dat vind ik niet te ver gaan. Ook het jongentje zijn bevalt me wel eigenlijk.
En waarschijnlijk zou de reden die ik nou heb waarom het me wel leuk lijkt een meisje te zijn dan niet meer gelden....
Die is waarschijnlijk de hele middag werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met JJ?
Hallo lieve Eer-ik!quote:
Ik bedoel idd net. Heb het ook aangepast.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je NET te ver bedoelt
Anders zie ik niet wat je probleem is
wat dan?
tieten?
kut?
Okquote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel idd net. Heb het ook aangepast.
En een kutjes vind ik wel lekker. Maar waarschijnlijk als ik er zelf 1 zou hebben is het speciale er af...
goeie vooruitgang voor d'r tochquote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk de hele middag werken
Papierquote:
sowieso lijkt ombouwen me niks.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Ja, en je heen en weer blijven ombouwen schiet ookk niet echt op...
Zo snel zijn julie niet....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoeveel topics zijn er inmiddels al afgewerkt in mijn uur afwezigheid?
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
rokershoek is klaar en PUB is verbandt!![]()
Nee, duh, nu is iedereen aan het lunchen.quote:
eentje maar, kutjeugd daar man! Hele tijd schelden en uitdagen en shit! Ging nergens over!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?
we hielden het maar een topic vol. ZO snel mogelijk volgespammt, gezelligheid was daar geen criterium, wat hier wel is. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer laag welteverstaan!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hielden het maar een topic vol. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijk
zeer laag niveau daar.![]()
Dat haal ik soms ook wel. Hoeft ook niet noodzakelijk een SC topic te zijn....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, duh, nu is iedereen aan het lunchen.
En ik was net weg, nu ben ik er weer.
Mijn gemiddelde in een SC topic is ruim 1/3e van het hele topic volposten
We halen tussen 3 en 5 topic's per dagquote:
Ja.. opsluiten dat tuig!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eentje maar, kutjeugd daar man! Hele tijd schelden en uitdagen en shit! Ging nergens over!
echt triestquote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hielden het maar een topic vol. ZO snel mogelijk volgespammt, gezelligheid was daar geen criterium, wat hier wel is. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijk
zeer laag niveau daar.![]()
soms nog meerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We halen tussen 3 en 5 topic's per dag![]()
Nee, we gaan niet zo snel als die knakkers in PUB, maar wij zijn dan ook niet dusdanig triest als zij, en wij hebben stuk voor stuk kwaliteitspostsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat haal ik soms ook wel. Hoeft ook niet noodzakelijk een SC topic te zijn....
BoF?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
Julie moeten het BoF topic eens gaan proberen. Dat is echt iets voor julie.
http://forum.fok.nl/topic/1011714quote:
Ziet er uit als een serieus topic...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het Grote BoF! BF2 Topic: Op naar BoF!-post 50.000
Ik kom nooit in PUB. > 95% van mijn posts is in GAM.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet zo snel als die knakkers in PUB, maar wij zijn dan ook niet dusdanig triest als zij, en wij hebben stuk voor stuk kwaliteitsposts
goed vanons hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Poit het volgende:
Old school snelheden in de GAM SC.
Nostalgie![]()
![]()
wij brengen alleen maar goeds vriend!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Poit het volgende:
Old school snelheden in de GAM SC.
Nostalgie![]()
![]()
Alleen de OP is ontopic. De daarop volgende 300 posts zijn offtopic en SCquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er uit als een serieus topic...
99% van mijn posts is in KSCquote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in PUB. > 95% van mijn posts is in GAM.
we hoppen naar een ander forumquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
oeh, nog maar 49 posts hier
Blijven we dan in dit topic? of gaan we weer hoppen?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
Zie je nou dat wij goed zijn voor de maatschappij
forum, topic, wat maakt het uitquote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
we hoppen naar een ander forum
* Poit is trots op julliequote:
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mindquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Wie zijn jullie allemaal in godsnaam?! De drukte in de SC maakt me bang.
Goed hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Maar julie helpen mij wel aan veel posts.
nou ja, zeg, zo erg zijn we tohc ook weer niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mind
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mind
\quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
Ik bagger niet, ik moet alleen altijd het laatste woord hebben.
En ik wil die BoF gasten inhalen in de stats...
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
moet je met ons meekomen!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
En ik wil die BoF gasten inhalen in de stats...
Nee hoor, alleen als Jorien een topic sluit. Dat betekent namelijk ook dat hij de volgende opent.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vind je het dan altijd heel vervelend als iemand anders een topic sluit en jij dus niet het laatste woord kan hebben?
Is goed, kom straks wel in het BoF topic kijken.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als Jorien een topic sluit. Dat betekent namelijk ook dat hij de volgende opent.
En het staat wel beter in MyAT als ik het mag sleuten.
Niet naar de GAM SC in ieder geval. Ik moet zo naar de les en als ik thuis ben wil ik op mijn gemak een topic door kunnen lezen i.p.v. zo'n 100 ...quote:
Dat vermoeden heb ik ook. Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij mag Jorien wel he? Het is wel gek dat hij altijd de 360-topics weet te sluiten, alsof hij er op wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |