we hoppen naar een ander forumquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
oeh, nog maar 49 posts hier
Blijven we dan in dit topic? of gaan we weer hoppen?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
Zie je nou dat wij goed zijn voor de maatschappij
forum, topic, wat maakt het uitquote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
we hoppen naar een ander forum
* Poit is trots op julliequote:
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mindquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Wie zijn jullie allemaal in godsnaam?! De drukte in de SC maakt me bang.
Goed hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Maar julie helpen mij wel aan veel posts.
nou ja, zeg, zo erg zijn we tohc ook weer niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mind
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
als het topic vol is gaan ze weer weg dus ik ga maar even baggeren if u dont mind
\quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
Ik bagger niet, ik moet alleen altijd het laatste woord hebben.
En ik wil die BoF gasten inhalen in de stats...
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
moet je met ons meekomen!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:46 schreef Heintje het volgende:
En ik wil die BoF gasten inhalen in de stats...
Nee hoor, alleen als Jorien een topic sluit. Dat betekent namelijk ook dat hij de volgende opent.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vind je het dan altijd heel vervelend als iemand anders een topic sluit en jij dus niet het laatste woord kan hebben?
Is goed, kom straks wel in het BoF topic kijken.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als Jorien een topic sluit. Dat betekent namelijk ook dat hij de volgende opent.
En het staat wel beter in MyAT als ik het mag sleuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |