tuurlijk welquote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe nog wel mijn best om julie te helpen.
Maar ik ben dus niet goed genoeg?
Je bent best liev, maar JJ is een meisje.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe nog wel mijn best om julie te helpen.
Maar ik ben dus niet goed genoeg?
Dat is een algemene term voor mensen die graag achievements halen.quote:
Ik hou niet van koffie. Doe maar een appelsap.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk wel
jij bent ook gezellig.. bakje koffie?
ook goed, neem ik een bakje, krijg jij van mij een appelsapquote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie. Doe maar een appelsap.
Tja sorry, mijn vaders schuld, ik was ook liever een meisje geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent best liev, maar JJ is een meisje.![]()
Moet ik doorgaan?
Ze hebben tegenwoordig hele toereikende middelen wat dat betreft hoor..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja sorry, mijn vaders schuld, ik was ook liever een meisje geweest.
papier en ik missen haarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met JJ?
He BrandX, jij ook hierquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
die doet nu sollicitatie en zulks.
Ohja, ik niet ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
papier en ik missen haar
zo
ik ga lunchen
laterss
dat weet ik, maar dat vind ik net te ver gaan. Ook het jongentje zijn bevalt me wel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig hele toereikende middelen wat dat betreft hoor..
Ik neem aan dat je NET te ver bedoeltquote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dat vind ik niet te ver gaan. Ook het jongentje zijn bevalt me wel eigenlijk.
En waarschijnlijk zou de reden die ik nou heb waarom het me wel leuk lijkt een meisje te zijn dan niet meer gelden....
Die is waarschijnlijk de hele middag werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met JJ?
Hallo lieve Eer-ik!quote:
Ik bedoel idd net. Heb het ook aangepast.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je NET te ver bedoelt
Anders zie ik niet wat je probleem is
wat dan?
tieten?
kut?
Okquote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel idd net. Heb het ook aangepast.
En een kutjes vind ik wel lekker. Maar waarschijnlijk als ik er zelf 1 zou hebben is het speciale er af...
goeie vooruitgang voor d'r tochquote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk de hele middag werken
Papierquote:
sowieso lijkt ombouwen me niks.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Ja, en je heen en weer blijven ombouwen schiet ookk niet echt op...
Zo snel zijn julie niet....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoeveel topics zijn er inmiddels al afgewerkt in mijn uur afwezigheid?
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
rokershoek is klaar en PUB is verbandt!![]()
Nee, duh, nu is iedereen aan het lunchen.quote:
eentje maar, kutjeugd daar man! Hele tijd schelden en uitdagen en shit! Ging nergens over!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?
we hielden het maar een topic vol. ZO snel mogelijk volgespammt, gezelligheid was daar geen criterium, wat hier wel is. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel topics in PUb zijn er vernacheld dan?
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer laag welteverstaan!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hielden het maar een topic vol. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijk
zeer laag niveau daar.![]()
Dat haal ik soms ook wel. Hoeft ook niet noodzakelijk een SC topic te zijn....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, duh, nu is iedereen aan het lunchen.
En ik was net weg, nu ben ik er weer.
Mijn gemiddelde in een SC topic is ruim 1/3e van het hele topic volposten
We halen tussen 3 en 5 topic's per dagquote:
Ja.. opsluiten dat tuig!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eentje maar, kutjeugd daar man! Hele tijd schelden en uitdagen en shit! Ging nergens over!
echt triestquote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hielden het maar een topic vol. ZO snel mogelijk volgespammt, gezelligheid was daar geen criterium, wat hier wel is. Het gek*nker, letterlijk, werd ons teveel eigenlijk
zeer laag niveau daar.![]()
soms nog meerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We halen tussen 3 en 5 topic's per dag![]()
Nee, we gaan niet zo snel als die knakkers in PUB, maar wij zijn dan ook niet dusdanig triest als zij, en wij hebben stuk voor stuk kwaliteitspostsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat haal ik soms ook wel. Hoeft ook niet noodzakelijk een SC topic te zijn....
BoF?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
Julie moeten het BoF topic eens gaan proberen. Dat is echt iets voor julie.
http://forum.fok.nl/topic/1011714quote:
Ziet er uit als een serieus topic...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het Grote BoF! BF2 Topic: Op naar BoF!-post 50.000
Ik kom nooit in PUB. > 95% van mijn posts is in GAM.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet zo snel als die knakkers in PUB, maar wij zijn dan ook niet dusdanig triest als zij, en wij hebben stuk voor stuk kwaliteitsposts
goed vanons hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Poit het volgende:
Old school snelheden in de GAM SC.
Nostalgie![]()
![]()
wij brengen alleen maar goeds vriend!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Poit het volgende:
Old school snelheden in de GAM SC.
Nostalgie![]()
![]()
Alleen de OP is ontopic. De daarop volgende 300 posts zijn offtopic en SCquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er uit als een serieus topic...
99% van mijn posts is in KSCquote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in PUB. > 95% van mijn posts is in GAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |