Ok danquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om het onderwerpzet er een spatie of een punt neer.
Ach nee gekkerd, SCH zit overal, fanneke zit heel veel in het MLB topic, ik ben verleden tijd, en zo zijn er nog véél meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is bij vrijwel alle VBL posters. Geloof dat elke VBL-er wel zo'n 90% in VBL heeft zitten. Behalve Tong dan.
Ik kom zo rond de 75% uit. In het slowchatten zit relatief niet zo veel post denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is bij vrijwel alle VBL posters. Geloof dat elke VBL-er wel zo'n 90% in VBL heeft zitten. Behalve Tong dan.
Het meerendeel van mijn posts wordt buiten Hools geplaatst, stond laatst zo'n overzicht in VBL van.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach nee gekkerd, SCH zit overal, fanneke zit heel veel in het MLB topic, ik ben verleden tijd, en zo zijn er nog véél meer.
Opvallend is juist dat de Top13 bestaat uit alleen maar mensen die ook veel slowchatten. Hooltjes dus.
hier valt het ook nog wel meequote:Op woensdag 18 april 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hè shitquote:Op woensdag 18 april 2007 19:38 schreef JeRa het volgende:
[..]
Jawel hoor, lees de reply op je PM maar eens goed
quote:Helaas ken ik de statistiekverzoeken stats postspersubforum, stats postspertopic, stats postsperuur, stats topicsperuur, stats userbuddies niet. Met stats help kun je opvragen welke statistieken er beschikbaar zijn.
Ik schreef net toch niet dit?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:29 schreef JeRa het volgende:
Nieuwe feature: je kunt nu in één keer meerdere statistieken tegelijk opvragen
stats stat1, stats stat2
Het werkt nu zoals jij het wilde doenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik lees het morgen nog wel een keer, ben te moe
Hij was een beetje tricky omdat de reeks een keer verplaatst is van WGR naar UVT en onderweg diverse naamswijzigingen heeft gehad, maar als het goed is komt dit behoorlijk in de buurt:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Gangster-Engel het volgende:
Wellicht is het ook mogelijk om voor de online poker reeks uit uvt een lijst van de topposters te maken of verschillende de topique titels te veel!?
Al vast bedankt en top dat je zoveel moeite doet om al die statistieken te generen!![]()
Zou ik dan ook nog een verzoekje mogen plaatsen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hij was een beetje tricky omdat de reeks een keer verplaatst is van WGR naar UVT en onderweg diverse naamswijzigingen heeft gehad, maar als het goed is komt dit behoorlijk in de buurt:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou ik dan ook nog een verzoekje mogen plaatsen?![]()
Voor heel dig?Zoals je ook hebt egdaan voor VBL
![]()
Het heeft net eventjes platgelegen en ik heb het interval waarop de statistieken worden verzonden vergroot (van om de 1 minuut naar om de 5 minuten) zodat er meer statistieken in één PM kunnen worden meegestuurd, met wat gelukquote:
ah okequote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het heeft net eventjes platgelegen en ik heb het interval waarop de statistieken worden verzonden vergroot (van om de 1 minuut naar om de 5 minuten) zodat er meer statistieken in één PM kunnen worden meegestuurd, met wat gelukbovendien is het allemaal ook wat langzamer als ik DIG-stats ga opvragen
Verder pretendeer ik ook nergens dat het binnen notime berekend en teruggestuurd is, hou een marge van 2 dagen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |