abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 09:20:51 #251
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48448683
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je gaat dus in een bloemetjeslegging op een kratje pils voor de deur zitten schreeuwen met de piratenradio aan.
Er was vorige week een Piratenfestival in Winschoten. Alle toppers bij elkaar.
Bij zulke buitenkansjes zeg ik: gebruik zinloos geweld en test daar je nucleaire bommen.
Ik zou Iran hierbij zelfs willen uitnodigen om de zogenaamd Piratenfestivals te gebruiken voor hun tests.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48448732
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]
hmm, dat had ik laatst ook bijna
Allah Al Watan Al Malik
pi_48449286
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Er was vorige week een Piratenfestival in Winschoten. Alle toppers bij elkaar.
Bij zulke buitenkansjes zeg ik: gebruik zinloos geweld en test daar je nucleaire bommen.
Ik zou Iran hierbij zelfs willen uitnodigen om de zogenaamd Piratenfestivals te gebruiken voor hun tests.
Ze trekken er zelfs mee door het land ! In elke provincie een doelwit .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 18 april 2007 @ 09:42:03 #254
Stranger than fiction
pi_48449337
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

hmm, dat had ik laatst ook bijna
Het maakt je er niet mannelijker op...
pi_48449369
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het maakt je er niet mannelijker op...
Het was anders een megagrote spin die praktisch op mn gezicht terecht kwam. Nou, neem maar van mij aan dat je dan schrikt!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 april 2007 @ 09:43:34 #256
Stranger than fiction
pi_48449378
  woensdag 18 april 2007 @ 09:47:10 #257
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48449497
Goedemorgen
pi_48449614
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het was anders een megagrote spin die praktisch op mn gezicht terecht kwam. Nou, neem maar van mij aan dat je dan schrikt!
Een megagrote spin in Nederland ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 18 april 2007 @ 09:53:01 #259
Stranger than fiction
pi_48449737
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

woensdag 18 april 2007 @ 09:54:18 #260
Stranger than fiction
pi_48449785
of
(Dolomedes fimbriatus)

De grootste spin van Nederland met een grootte van 70 mm inclusief poten. Prachtig fluweelachtig behaard bruin-oranje met twee
gele strepen. Leeft vlak langs de waterkant, gezeten op waterplanten voelt zij iedere beweging. Daarbij zit zij zelf vast met een lijn, zodat ze altijd terug kan.

Een geduchte rover, die zelfs visjes vangt.
Lengte: 18-20 mm (lijfje)
pi_48449888
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Marokkanen doen graag dramatisch en overdrijven nogal vaak.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48450159
Tja, als ie 1 cm voor je ogen hangt, zien ze er nogal groot uit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48450435
quote:
Amerikanen niet beter geïnformeerd dan 20 jaar geleden
Jim Lobe

WASHINGTON, 17 april (IPS) - Ondanks televisiekanalen die 24 uur per dag nieuws brengen en de opkomst van internet als nieuwsbron, zijn de Amerikanen niet beter geïnformeerd dan twintig jaar geleden. Dat blijkt uit een onderzoek van het Pew Research Centre for the People and the Press.

De mensen die voor het onderzoek werden ondervraagd moesten antwoorden op 23 actualiteitsvragen en informatie geven over de manier waarop ze zich informeren. “De veranderingen in de manier waarop het nieuws tot bij de mensen komt, hebben geen impact op wat het publiek weet over nationale en internationale thema’s”, concluderen de onderzoekers.

De actualiteitskennis van de Amerikanen lijkt er op sommige vlakken zelfs achteruitgegaan. Achttien jaar geleden wist 47 procent van de bevraagden wie de president van Rusland was, nu is dat nog maar 36 procent. Opmerkelijk is dat slechts 69 procent wist dat Dick Cheney de huidige vice-president is, terwijl Cheney die functie al zes jaar bekleedt. In 1989 wist 74 procent dat Dan Quayle vice-president was, hoewel die toen nog maar een jaar op post was.

Wie op meer dan 15 van de 23 vragen een correct antwoord gaf, valt voor de onderzoekers in de categorie van mensen met een “hoge” kennis. Onder de tien correcte antwoorden begint de categorie van mensen met een “lage” kennis, daartussen is de score “gemiddeld”.

Het onderwijsniveau bleek de variabele met de grootste impact op de score. Drieënzestig procent van de universitair geschoolden viel in de categorie “hoog”, tegenover slechts 20 procent van de mensen die niet verder hebben gestudeerd dan de middelbare school. Ook het geslacht maakte een significant verschil: 45 procent van de mannen had 15 of meer vragen correct, tegenover slechts 25 procent van de vrouwen.

De kennis over de actualiteit neemt ook toe met de leeftijd. Zevenenveertig procent van de babyboomers tussen 50 en 65 haalde een hoge score, tegenover slechts 15 procent van de jongeren tussen 18 en 29. Tenslotte speelt ook inkomen een rol. Wie meer dan 100.000 dollar (74.074 euro) per jaar verdient, maakt vier keer meer kans op een hoge score dan wie minder dan 20.000 dollar (14814 euro) verdient.

Wie meer verschillende nieuwsbronnen consulteerde, bleek beter geïnformeerd. De mensen met een hoge score lazen onder meer de websites van grote kranten en bekeken avondnieuwsprogramma’s van Comedy Central op de kabel. Wie naar Fox News keek, een lokaal televisiestation of het ochtendnieuws van de grote omroepen scoorde minder goed.

Uit de antwoorden op de actualiteitsvragen bleek verder negen op tien respondenten te weten dat president George Bush meer troepen naar Irak wil sturen. Driekwart wist dat de Democraten een meerderheid hebben in het parlement en zeven op tien dat er in Irak al meer burgerslachtoffers zijn gevallen dan Amerikaanse soldaten. IPS (MC/JS)(EINDE/2007)
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9032
  woensdag 18 april 2007 @ 10:24:29 #264
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48450842
quote:
bloot en spelen voor het volk huh?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 18 april 2007 @ 10:30:12 #265
Stranger than fiction
pi_48451094
[puberjaren] hoe gênant...
quote:
als puber was ik geïnteresseerd in naaktplaatjes. in mijn tijd had je nog geen internet. dus je was al blij met de glimp van een borst. nu woonde ik in arnhem en daar ligt ook het dorp, een dorp alleen voor lichamelijk gehandicapten. ze hebben daar ook een bibliotheek en een afdelinkje seksuele voorlichting.

je had ook nog geen magneetstrippoortjes en ik was te schijterig om het te lenen. dus hup snel verschillende seksboeken in mijn rugzak en de bieb uit.

thuis gekomen bleek ik dus boeken te hebben genomen waar sex tussen lichamelijkgehandicapten gedaan werd. inclusief rolstoel etc. niet echt opwindend dus. boeken weggestopt en niet meer naar omgekeken.

kom ik op een dag van school en liggen de boeken op mnijn bed. moeders had ze gevonden en was erg geschrokken van wat zij dacht dat mijn prille seksuele voorkeur was.
pi_48451307
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/100321.html

Prachtig die voorbeelden .
quote:
"Een vriendelijk verzoek aan de lolbroeken en cyberpestvandalen en andere vreemde vogels van VARA-huize om niet Wikipedia te misbruiken voor al hun frustraties

[ Bericht 35% gewijzigd door pberends op 18-04-2007 10:41:01 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 10:39:56 #267
Stranger than fiction
pi_48451486
quote:
"Vroeger" veegde ik mijn sperma na het aftrekken altijd af aan een handdoek die ik daarna netjes in de wasmand gooide. Ik dacht dat mijn ouder dat niet wisten.
Ik kwam er achter dat ze het wel wisten op pakjesavond. Mijn vader had een gedicht voor mij geschreven waarin stond dat de handdoeken altijd kraakten en plakten

Het hele gezin zat erbij
  woensdag 18 april 2007 @ 10:43:31 #268
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48451623
van Jan M's site

Begin maart kon je hier lezen dat de bijenpopulatie in Amerika op onverklaarbare wijze verdween. Ook in Europa begint het probleem nu te spelen, en een probleem is het zeker. De verstuiving van de bijen is van onschatbare waarde voor onze voedselproductie, en de natuur in het algemeen. Een ooit uitgesproken voorspelling van Albert Einstein vindt nu snel zijn weg over het internet.

“If the bee disappeared off the surface of the globe then man would only have four years of life left. No more bees, no more pollination, no more plants, no more animals, no more man”
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48451847
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 april 2007 @ 11:03:32 #270
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48452440
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
omg.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_48452636
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Monotomo het volgende:
Gepijpt worden in een tunneltje en dan een leraar langskomt. Overigens enkele weken terug.
Leuk joh, die sterke verhaaltjes.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:38:17 #272
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48453999
quote:
konden ze hun eigen land wel aanwijzen op de wereldbol?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 18 april 2007 @ 11:43:19 #273
Stranger than fiction
pi_48454238
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Leuk joh, die sterke verhaaltjes.
Je mot t lezen alszijnde het fictie.
pi_48454886
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.hetnet.nl/web/(...)C,-overal-thuis.html

Kennedy. Wat een vreemde voornaam voor een Turk die Bakırcıoğlu heet
quote:
Dus houdt hij van Zweden, waar hij is geboren, en van Södertalje, het plaatsje waar hij opgroeide en voetballer werd. Maar tegelijkertijd beseft hij zich dat hij 'honderd procent' Assyrisch/Syrisch is.
"Dat voel ik", vertelt hij Twentsche Courant Tubantia in 2005. "Mijn volk heeft geen thuisland. Mijn ouders komen uit Zuid-Oost Turkije. Als we terug zouden gaan, zijn er dezelfde problemen, met moslims. Er zijn veel van onze mensen vermoord. Mijn ouders hebben het ondergaan, ik niet. Ik ben slechts één keer in Turkije geweest, op vakantie in Alanya."
Een vluchteling zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')