Ze zijn ontworpen om een projectiel uit een loop te persen richting een doel, simpel gezegd.quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan voor ontworpen denk je?
Om op plaatjes van Osama te schieten?
Blijkbaar was Jack Thompson alweer op FOX te zien.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie zijn dit keer de klos? De Beatles, Heavy Metal bands, Death Metal, Marilyn Manson, Hip hop?
Waarom zijn zwaarden ontworpen ?.....quote:Op maandag 16 april 2007 22:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan voor ontworpen denk je?
Om op plaatjes van Osama te schieten?
Kom op zegquote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze zijn ontworpen om een projectiel uit een loop te persen richting een doel, simpel gezegd.
Mischien is de dader gepest.quote:
Begin dan eerst eens bij veel dodelijkere hobbies zoals voetbal, autoracen en dergelijke. Of de wielrenners bijvoorbeeld, het zou veel minder dodelijk zijn als ze op driewielers reden, das in grote lijnen toch ook dezelfde hobby?quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kan je die hobby in grote lijnen hetzelfde beoefenen met 'wapens' die niet zo dodelijk zijn.
Is al dood...quote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Mischien is de dader gepest.
maar doodstraf voor die mafkees
Dus moet iedereen maar met zwaarden op straat lopen?quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom zijn zwaarden ontworpen ?.....
Laido is ook een sport.
Tuurlijk... het is allemaal de schuld van videogamesquote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Blijkbaar was Jack Thompson alweer op FOX te zien.![]()
Nee hoor.... bowling-pin/falling plate schieten gaat niet zo geweldig met een .22quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kan je die hobby in grote lijnen hetzelfde beoefenen met 'wapens' die niet zo dodelijk zijn.
quote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens bij veel dodelijkere hobbies zoals voetbal, autoracen en dergelijke. Of de wielrenners bijvoorbeeld, het zou veel minder dodelijk zijn als ze op driewielers reden, das in grote lijnen toch ook dezelfde hobby?
De schutter is dood.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik schakel net pas in. Dreigt er nu nog iets of is er geen schutter meer in de universiteit(en)?
Ik denk dat het een veilige aanname is om te stellen dat het in elk geval niet alleen maar zo gegaan is.quote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
is dat van dat rijtje echt waar? Ik hoorde of las ergens dat dat helemaal niet waar was..
Al uren dood.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik schakel net pas in. Dreigt er nu nog iets of is er geen schutter meer in de universiteit(en)?
Goed punt....quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Dus moet iedereen maar met zwaarden op straat lopen?
Oké, bedankt. Het enige 'positieve' is dan dat deschutter bij die 31 zit. Voor 30 van hen vind ik het erg, voor die ander vind ik het meer tragisch.quote:
Ik ga morgen met de MTB maar eens in m'n strakke pakkie naar school om uhhh... iedereen hendig sjiek te beslippenquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens bij veel dodelijkere hobbies zoals voetbal, autoracen en dergelijke. Of de wielrenners bijvoorbeeld, het zou veel minder dodelijk zijn als ze op driewielers reden, das in grote lijnen toch ook dezelfde hobby?
Ah, wat zei ie?quote:Op maandag 16 april 2007 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
President Bush nu op CNN
Goeie regels inderdaad.Kijk maar hoe goed dat werkt in de VS.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed punt....
Hetzelfde verhaal als met legale vuurwapens. Je mag ze wel vervoeren mits afgeschermd ,ongeladen, munitie afzonderlijk en liefst nog zonder magazijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |