abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59277762
Ik zet de frituurpan aan, wacht 4 minuten, gooi de kroketten of andere frituur erin, wacht een paar minuten. Ik snij in de tussentijd een broodje open en doe er wat mosterd (voor kroketten, mayo voor alle andere snacks) tussen. Na een paar minuten zijnd e kroketten klaar en voila; je hebt heel snel en heel simpel een maaltijd!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:41:49 #152
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_59282459
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Cyan het volgende:
Vanavond verse pasta, met mozarella en cherrytomaatjes en pijnboompitjes.
samen met carbonara mijn lievelingseten, ik doe er alleen ook nog wat verse spinazie bij
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_59283310
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik zet de frituurpan aan, wacht 4 minuten, gooi de kroketten of andere frituur erin, wacht een paar minuten. Ik snij in de tussentijd een broodje open en doe er wat mosterd (voor kroketten, mayo voor alle andere snacks) tussen. Na een paar minuten zijnd e kroketten klaar en voila; je hebt heel snel en heel simpel een maaltijd!
En als je een volledige maaltijd wil neem je runderkroketten, groentekroketten en aardappelkroketten heb je al bijna de schijf van 5 op je bord
pi_59283705
Vandaag weer iets heel snel, makkelijks en gezonds gemaakt, een soort van Indiase currysoep:

200 ml water in een pannetje, half kippenbouillionblokje erbij. In een grotere pan ui in stukken, champignons in plakjes, prei in ringen fruiten in wat olie. Twee eetlepels currypasta erbij, half blikje kokosmelk en de bouillion. Vijf minuten laten pruttelen. Blik uitgelekte kikkererwten erbij, twee tomaten in stukjes, nog vijf minuten laten pruttelen, verse peterselie erover, klaar .
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:17:45 #155
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_59304966
Risotto met paddestoelen en spinazie en een visje uit de oven

- risotto
- knoflook
- uitje
- paddestoelen naar keuze
- droge witte wijn
- verse spinazie (± 200 gr ofzo)
- twee bouilonblokjes
- (verse) parmezaanse kaas

- citroen
- pangasiusfilet
- rozemarijn

Oven voorverwarmen op 175°C. Vis bestrooien met verse zout en peper en invetten met olijfolie. Leg op groot stuk zilverfolie, schijfje citroen en een takje of drie rozemarijn erop. Zilverfolie netjes dichtvouwen zodat er zo weinig mogelijk lucht/vocht kan ontsnappen. Vis in oven voor ± 20 minuten.

Los alvast de bouillonblokken op in ± 750ml water.
In die ± 20 minuten: ui en knoflook snipperen (knoflook mag ook door de pers) en in ruim olijflolie fruiten samen met de fijngesneden paddestoeltjes. Wanneer klaar de benodigde hoeveelheid risotto erbij en evt nog wat extra olie toevoegen, zodat alle risotto glimt van de olie. Minuut of twee meebakken. Afblussen met flinke scheut witte wijn. Eben hard laten koken om de alcohol eruit te laten dampen, daarna vuur zacht. Al roerend en scheutje voor scheutje de bouillon toevoegen totdat de risotto lekker papperig is (maar niet té). Daarna de grof gesneden spinazie erbij, even omroeren. Daarna naar smaak parmezaan erbij (ik schaaf het zelf altijd met een dunschiller, werkt perfect).

Vis uit oven, citroen en rozemarijn eraf halen en samen met de risotto opdienen.
Dat het u wel moge bekomen :-)
Ik heb al een boek.
pi_59305075
Uhuh, Rio. Allemaal leuk en aardig, die risotto, maar dat valt niet in de categorie snel en simpel. Wel lekker, ja.

(BTW papperig? Met een lichte bite, zul je bedoelen. Spinazie zou ik toevoegen voordat de rijst beetgaar is; de groente laat nog best wel wat water los -> mislukte, papperige risotto )
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:58:14 #157
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_59306289
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Uhuh, Rio. Allemaal leuk en aardig, die risotto, maar dat valt niet in de categorie snel en simpel. Wel lekker, ja.

(BTW papperig? Met een lichte bite, zul je bedoelen. Spinazie zou ik toevoegen voordat de rijst beetgaar is; de groente laat nog best wel wat water los -> mislukte, papperige risotto )
Uhuh, gaat best snel hoor. Kost mij een halfuurtje ofzo. En als je iets anders wilt doen moet je dat natuurlijk lekker zelf weten . Trust me: dit gerechtje kan niet mislukken.

Papperig, schmapperig. Maak 'm gewoon zo als risotto hoort te zijn.
Ik heb al een boek.
pi_59309494
Mosterdsoep

Uitje fruiten, water erbij, half bouillonblokje, grove mosterd losroeren met slagroom en toevoegen. Nog wat versgemalen peper. Klaar!
Serveren met geroosterd bruinbrood. Lekkerrrrr!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_59310193
Bami
- Mienestjes
- Gember & Kerriepoeder
- Bamivlees (kipfilet aan stukjes, runderreepjes, maakt niet zoveel uit)
- Bamigroentenpakket
- Ketjap

Zet een pan water op het vuur en als het kookt de mie erin doen.
Ondertussen het vlees wokken en de gember en kerrie erover strooien. Daarna het groentepakket erbij doen en wat ketjap door het mengsel roeren.

Bami afgieten en vervolgens de mie in de wok doen. Even roeren en smullen maar. Ongeveer 15 min werk.
pi_59352861
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:47 schreef chibibo het volgende:
Ingredienten:
  • Pasta
  • Rucola
  • Geitenkaas
  • Pesto
  • Pijnboompitten

Bereidingstijd: ca. 10 minuten (afhankelijk van de kooktijd van de pasta)

Pasta koken en pijnboompitten roosteren. Als de pasta klaar is, roer dan de geitenkaas (1 a 2 eetlepels per persoon), pesto (1 a 2 theelepels per persoon) en pijnboompitten er doorheen. Serveer het mengsel op een bedje van rucola. Eventueel op smaak brengen met wat zwarte peper.
  • Ik wil dit gaan maken, maar... ik snap geitenkaas nooit! Je hebt zooooveel verschillende soorten! Je hebt soorten die een beetje brokkelig/droog zijn en soorten die een beetje creme-achtig zijn met zo'n brie-achtig korstje. En soorten waaraan je aan de verpakking niet kan zien wat voor soort het is. Maar welke soort heb je nou nodig voor zo'n soort recept?
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_59358703
    Mijn lekkerste en simpelste gerecht:

-puree
    -boontjes
    -kalfslapjes/spekstukjes
    -jus

gisteren genuttigd
      vrijdag 13 juni 2008 @ 16:50:46 #162
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_59367286
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 00:38 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ik wil dit gaan maken, maar... ik snap geitenkaas nooit! Je hebt zooooveel verschillende soorten! Je hebt soorten die een beetje brokkelig/droog zijn en soorten die een beetje creme-achtig zijn met zo'n brie-achtig korstje. En soorten waaraan je aan de verpakking niet kan zien wat voor soort het is. Maar welke soort heb je nou nodig voor zo'n soort recept?
    maakt geen zak uit, gewoon wat je lekker vindt
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_59367328
    quote:

[..]

Ik wil dit gaan maken, maar... ik snap geitenkaas nooit! Je hebt zooooveel verschillende soorten! Je hebt soorten die een beetje brokkelig/droog zijn en soorten die een beetje creme-achtig zijn met zo'n brie-achtig korstje. En soorten waaraan je aan de verpakking niet kan zien wat voor soort het is. Maar welke soort heb je nou nodig voor zo'n soort recept?
    Ik denk dat als er in het recept staat "schep het er doorheen" dat je dan vrij zachte, een beetje brokkelige geitenkaas moet hebben. Niet die hele harde die je bij wijze van spreken kunt raspen.

Maak trouwens niet de fout geitenkaas met honing erin te kopen (tenzij het specifiek staat aangegeven) dat is lang niet bij alles lekker en smaakt vaak veel te zoet.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 17:13:07 #164
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_59367772
    Heel makkelijk en lekker als je in een zoete bui bent:

Rijst koken
    bestrooien met kaneel en suiker,
    beetje roomboter er bij, en smullen maar...

(Vooral makkelijk als je nog rijst over had, en dat alleen maar hoeft op te warmen in de magnetron)
    -- ViPeRII --
    pi_59367848
    Té ranzig.
      zaterdag 14 juni 2008 @ 13:31:32 #166
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_59386493
    quote:

[..]

Ik denk dat ie ´t lekkerste is met Bettine Blanc

pi_59386641
    Ok, thanks! Die weet ik wel te vinden in de supermarkt!

Ooit ga ik nog een "Wie legt mij geitenkaas uit"-topic maken
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_59394309
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Witte rijst en een blik gehaktballen in satésaus.
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      zondag 15 juni 2008 @ 16:23:11 #169
    180280 Inschrijven_valt_niet_mee
    Ik ben niet gek, denk ik...
    pi_59407947
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:37 schreef MaLo het volgende:
    Andijviestamppot

Ingrediënten:
    - 1 pak aardappelpureepoeder, beetje melk en beetje water
    - 1 zak voorgesneden rauwe andijvie
    - 1 bakje spekjes
    - beetje nootmuskaat

Spekjes in de pan gooien. Vervolgens het water / de melk voor de aardappelpuree opzetten. Zodra deze tegen de kook aan is, het aardappelpureepoeder er doorheen roeren. Beetje nootmuskaat erbij. Dan de andijvie erdoor mengen en als je daarmee klaar bent zijn de spekjes goed uitgebakken en meng je die er doorheen.

Benodigde tijd: 10 minuten , het kost minder tijd dan een pizza in de oven mikken! En het is zoooo lekker .

Erg oude quote, ik weet het
    Ik maak hem net zo, alleen warm ik in die tien minuten ook een rookworst op.
    Ben nou eenmaal een vleeseter
    pi_59408365
    getver, sommigen van jullie moeten echt een rijst/pasta-verbod krijgen...

ketters!
    pi_59408457
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 21:03 schreef EricT het volgende:

[..]

Niet gek juist. Ik kocht altijd die hele goedkope pakjes sate. Inderdaad met beetje rijst erbij en klaar!
    Sweet and innocent...
      zondag 15 juni 2008 @ 18:09:50 #172
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_59409895
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 16:45 schreef EricT het volgende:
    getver, sommigen van jullie moeten echt een rijst/pasta-verbod krijgen...

ketters!
    Ik eet toch zeker 3x in de week pasta ´s zomers, in de winter meer aardappelen. Lekker toch?
    Gehaktballen uit blik is trouwens zoon beetje het ranzigste wat er bestaat; dat voer je je hond nog ni eens man.

Zomersalade met tonijn

-zakje veldsla ofzoiets
    -roma tomaatjes in parten
    -rode ui in dunne ringen
    -blikje maiskorrels
    -blikje tonijn (hele moot)

Dressing:

In een glaasje zout oplossen in een scheut azijn of citroensap, scheut olijfolie erbij, versgemalen peper erbij.

Serveer met vers brood & roomboter, ben je met 1 of 2 personen? Koop een paar pistoletjes

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 15-06-2008 18:16:56 ]
      zondag 15 juni 2008 @ 19:26:13 #173
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_59411286
    tosti met kaas tomaat en turkse worst mjam
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_59413561
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 18:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik eet toch zeker 3x in de week pasta ´s zomers, in de winter meer aardappelen. Lekker toch?
    Gehaktballen uit blik is trouwens zoon beetje het ranzigste wat er bestaat; dat voer je je hond nog ni eens man.

het ging mij om de combinaties die mensen maken. Echt om te walchen gewoon .
    pi_59429630
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:06 schreef EricT het volgende:

[..]

het ging mij om de combinaties die mensen maken. Echt om te walchen gewoon .
    Inderdaad, pasta met roomkaas, spinazie a la creme en/of kip, brrrr
    Terwijl er zoveel lekkers en simpels met pasta te maken is!
    Sweet and innocent...
    pi_59430236
    Walgen bedoel je.
    pi_59437908
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 13:16 schreef skiczukie het volgende:
    Walgen bedoel je.
    ik bedoel zum kotzen
    pi_59438038
    Heeeeeeeel snel:

gehakt in de wok.
    Wokken.
    Zakje silvo gehaktkruiden of nasikruiden of whatever er over.
    Wokken.
    Zak wokgroenten er bij.
    Wokken.
    Pakje wokrijst erbij.
    Wokken.
    Klaar.
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_59445139
    Crosspost uit Vervanger voor medium sherry :

Kip in knoflooksaus:

Ingrediënten:
    -1KG kippenvleugels of 4 kipfilets
    -Bloem gemengd met zout en peper
    -4el olijfolie
    -25gr boter
    -half glas witte wijn
    -2dl kippenbouillon
    -3tl knoflook uit de pers
    -1 el gehakte peterselie
    -1,5el sherry
    -1,5el cognac
    -zout en peper

Bereiding
    -Snijd de kip in kleine stukken en wentel ze door de bloem
    -Verhit in een pan de olie met de boter
    -Bak de kip snel aan alle kanten
    -Voeg wijn, knoflook en peterselie toe
    -Laat de wijn voor de helfst inkoken en roer de kippenbouillon erdoor
    -Kleinere stukken kip die al gaar zijn uit de pan halen en apart leggen
    -De sherry en cognac toevoegen
    -Op smaak brengen met zout en peper en serveren.

't is een gerecht dat heel snel klaar is, zorg ervoor dan de kip niet te gaar wordt..
    pi_59450566
    Rijst met prut

- Kipfilet
    - Ui
    - Champignons
    - Ketjap
    - Sambal (eventueel)
    - Tomaten (eventueel)
    - Basmati rijst
    - Paprikapoeder
    - Zout/ peper

Stap1:
    Zet het water op voor de rijst en kook de rijst volgens de verpakking.

Stap 2
    Snijdt alles in blokjes (kipfilet, ui, champignons en tomaat)

Stap 3
    Kruidt de kip met paprikapoeder, zout en peper en braadt deze aan in een pan. Voeg als de kip bruin is, de groenten toe. De tomaat kun je ook rauw erbij eten. Laat het geheel gaar worden en voeg de ketjap toe.

Stap 4
    Kruidt de prut naar smaak met sambal of andere kruiden.

- Klaar -

[ Bericht 0% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 17-06-2008 02:06:18 ]
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_59455841
    Alle wokmaaltijden zijn wel snel, het kost vaak alleen een hoop snijwerk.

Gisteravond op:
    150 gr peultjes (kan ook diepvries)
    300 gr biefstuk
    wokolie
    woksaus, bijv. zwarte bonen
    rijst

Snijdt de biefstuk in reepjes. Verhit de olie in een hete wok en gooi het vlees erbij. Als de buitenkant gaar is, gooi je de peultjes erbij en even later de woksaus.
    Ondertussen rijst koken. Dan heb je alles binnen een kwartiertje op tafel staan!
    Sweet and innocent...
      dinsdag 17 juni 2008 @ 22:45:03 #182
    77815 Dakota
    AWESOM-O
    pi_59473830
    pasta
    blikje tonijn
    mayo
    uitje
    wat blaadjes sla

pasta/tonijnsalade
    http://elinhuijboom.punt.nl/
    wanna rub mah puppeh?!
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:11:54 #183
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_59474793
    Overigens is dit de snelste, en de lekkerste

pi_59474837
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
    Overigens is dit de snelste, en de lekkerste

[ afbeelding ]
    Oooh zo uit 't blikje .. lekker...
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:16:27 #185
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_59474955
    I know!!
    en het is in elk opzicht slecht voor je, nergens goed voor en hartstikke ranzig. Maar ik heb dit liever dan koek, snoep, chips, of hele ladingen chocolade

Ik eet het weleens, als niemand mij ziet. Zonder op te warmen, zonder lepel..zo met het blik aan mijn snuit
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:18:31 #186
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_59475030
    heerlijk ja, gewoon blikkie opwarmen (koud gaat me iets te fur) en klaar.
    pi_59475060
    Broodje kipfilet speciaal.

Zet een paar eitjes op.

Grill kipfilet en leg dit op een broodje naar keuze.
    Pikante kip/kerrysalade eroverheen, eitje erop draperen, ketchup daar overheen.

Eet smakelijk!!

dinsdag 17 juni 2008 @ 23:24:19 #188
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_59475200
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
    heerlijk ja, gewoon blikkie opwarmen (koud gaat me iets te fur) en klaar.
    Snap ik hoor, maar ik heb een of andere afwijking. Ik lust junkfood alleen als het koud is. Of beter gezegd, op kamer temperatuur. Koude pizza , koude whoppers koude bonen
    Volgens mij een overblijfsel uit mijn studententijd; toen dit zo'n beetje mijn weekend thingie was.
    Ik krijg nog steeds een warm gevoel van een verpieterde burger of een koud blikje bonen

Disclaimer: Ik heb dit nooit opgebiecht, en iedereen die dit tegen mij gebruikt vermoord ik.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:28:55 #189
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_59475354
    Het is wel de ultieme makkelijke maaltijd en bonen zijn nog voedzaam ook
    en vergeet de smaaksensatie van de tomaat niet!
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:30:49 #190
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_59475403
    Ik at vroeger altijd witte bonen in tomatensaus, koud En ik vind dat nog steeds lekker
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_59475448
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Snap ik hoor, maar ik heb een of andere afwijking. Ik lust junkfood alleen als het koud is. Of beter gezegd, op kamer temperatuur. Koude pizza , koude whoppers koude bonen
    Volgens mij een overblijfsel uit mijn studententijd; toen dit zo'n beetje mijn weekend thingie was.
    Ik krijg nog steeds een warm gevoel van een verpieterde burger of een koud blikje bonen

Disclaimer: Ik heb dit nooit opgebiecht, en iedereen die dit tegen mij gebruikt vermoord ik.
    Niet eens raar. Koud voedsel heeft meer smaak. En die koude bonen, mijn foto is pleite.
    pi_59475769
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo erg is dat toch niet? ik doe het ook vaak.
    Door m'n problemen met m'n darmen ben ik een vrij kleine eter, dus zo'n beetje elke maaltijd eet ik voor de helft koud op.
    Net ook nog, Spinazie-pastaschotel, smaakt ook heerlijk als ie ie afgekoeld.
    Een Big King vind ik koud trouwens lekkerder dan warm eigenlijk.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:43:28 #193
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_59475818
    Koude pasta
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:47:25 #194
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_59475957
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Niet eens raar. Koud voedsel heeft meer smaak. En die koude bonen, mijn foto is pleite.
    Grappig dat je dat zegt. Ik vind warmte in voedsel vaak de smaak tekort doen.
    Het lijkt wel alsof de hitte mijn smaak papillen verdooft en ik dus niet goed proef wat ik hoor te proeven.
    Ik laat mijn eten dan ook vaak afkoelen
    pi_59477255
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Ik vind warmte in voedsel vaak de smaak tekort doen.
    Het lijkt wel alsof de hitte mijn smaak papillen verdooft en ik dus niet goed proef wat ik hoor te proeven.
    Ik laat mijn eten dan ook vaak afkoelen
    pi_59479294
    topic
    pi_59482972
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
    Koude pasta
    Ja!

Vooral koude pastaovenschotel

En koude pizza inderdaad. Niets mis mee hoor

Gisteravond alleen een blik linzen even kort in de pan gegooid met een uitje en wat boter. Zo lekker!

Vind simpele gerechte sowieso lekkerder. Pure smaken enzo
    Sweet and innocent...
    pi_59483116
    tvp
    Work hard, play harder!
    Last.fm
      woensdag 18 juni 2008 @ 11:44:11 #199
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_59484026
    Rijst koken, 3 a 4 schouder karbonades in blokjes snijden, uitje fijnmaken, prei snijden.

Kabonade bakken, uitjes en prei erbij. Wel wat zout over de karbo doen!

Dan ketjap manis door de vlees en ui en prei. Vervolgens rijst erbij... omscheppen tot de rijst lichtbruin van kleur is (eventueel als het niet lichtbruin is meer ketjap manis gebruiken)

3 eitjes bakken, die in de pan met een spatel doorroeren, door de rijst e.d pleuren... en aub binnen 15 min heb je heerlijke nasi
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_59502219
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 17:13 schreef ViPeRII het volgende:
    Heel makkelijk en lekker als je in een zoete bui bent:

Rijst koken
    bestrooien met kaneel en suiker,
    beetje roomboter er bij, en smullen maar...

(Vooral makkelijk als je nog rijst over had, en dat alleen maar hoeft op te warmen in de magnetron)

Jeezus, this brings back memories! Mn moeder deed dat dus alleen met zilvervliesrijst... Lekkerrr, maar nadat ik op kamers ging nooit meer gedaan..
    I wear my sunglasses at night
    So I can, So I can
    Watch you weave then breathe your story lines
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')