het was buiten bij de ingang van het uitvak. Daar stond een hoop politie, die slimmert dacht eventjes over het hek heen te klimmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welke harde kern? En bij WII hoef je daarvoor niet ver te rennen want die zitten er 2 meter naast.
Tot vanochtend nog welquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef BoNi het volgende:
Iemand hier heel toevallig nog een kaartje Zuid eerste ring voor morgen?
Zoiets is bij mij dus ook het gevalquote:
Ze laten zich naar de slagbank leiden, lijkt me leuk.quote:,,We spelen al wekenlang finales. Zo zien we de wedstrijd tegen Ajax ook. We zullen in de Arena net als altijd in een 4-3-3 systeem aantreden. We komen om te scoren, want Ajax maakt thuis altijd wel een doelpunt. Op 0-0 spelen heeft in zo’n wedstrijd toch geen zin.’
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in morgen.
Die avatars van je worden steeds leuker..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Houniet het volgende:
morgen werken van 1000 tot 2100 ja
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Houniet het volgende:
shit happens jongens
@ venom, klopt helemaal
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werk
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond weer totally wasted.
Klopt, hoe en waarom is niet belangrijk, hetzelfde geldt voor landstitel.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als we de finale maar halen!
Is ook zo, heb slechts een halve dag écht hoop gehad, na RKC Waalwijk was de hoop alweer vervlogen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verschil is alleen dat we in de beker alles nog in eigen hand hebben. Die winnen we dus!
Op de landstitel reken ik niet echt meer. Dan had psv afgelopen zaterdag punten moeten spelen.
Dat wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze laten zich naar de slagbank leiden, lijkt me leuk.
Niemand die toevallig ziek is geworden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef BoNi het volgende:
Iemand hier heel toevallig nog een kaartje Zuid eerste ring voor morgen?
KNVB Beker is nog wel een echte prijs ja. De JCS stelt in mijn ogen echter weinig voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, troostprijs? Misschien wel, maar een bekerfinale in de kuip winnen is altijd lekker! Voor mijn gevoel is het gewoon een hoofdprijs. Net als de JCS. Altijd leuk om zulke prijzen te winnen.
Uiteraard vind ik een landskampioenschap of een Europese beker wel veel belangrijker.
Denk het niet. Ronald Koeman wel, als landstitel en na play-offs ook voorronde CL worden misgelopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
Zou Ten Cate ontslagen worden indien hij de beker niet wint en geen CL zou halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |