quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in morgen.
Die avatars van je worden steeds leuker..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Houniet het volgende:
morgen werken van 1000 tot 2100 ja
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Houniet het volgende:
shit happens jongens
@ venom, klopt helemaal
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werk
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond weer totally wasted.
Klopt, hoe en waarom is niet belangrijk, hetzelfde geldt voor landstitel.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als we de finale maar halen!
Is ook zo, heb slechts een halve dag écht hoop gehad, na RKC Waalwijk was de hoop alweer vervlogen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verschil is alleen dat we in de beker alles nog in eigen hand hebben. Die winnen we dus!
Op de landstitel reken ik niet echt meer. Dan had psv afgelopen zaterdag punten moeten spelen.
Dat wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze laten zich naar de slagbank leiden, lijkt me leuk.
Niemand die toevallig ziek is geworden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef BoNi het volgende:
Iemand hier heel toevallig nog een kaartje Zuid eerste ring voor morgen?
KNVB Beker is nog wel een echte prijs ja. De JCS stelt in mijn ogen echter weinig voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, troostprijs? Misschien wel, maar een bekerfinale in de kuip winnen is altijd lekker! Voor mijn gevoel is het gewoon een hoofdprijs. Net als de JCS. Altijd leuk om zulke prijzen te winnen.
Uiteraard vind ik een landskampioenschap of een Europese beker wel veel belangrijker.
Denk het niet. Ronald Koeman wel, als landstitel en na play-offs ook voorronde CL worden misgelopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
Zou Ten Cate ontslagen worden indien hij de beker niet wint en geen CL zou halen?
Wat een bullshit, ik ben hier nog gewoon geweest, elke week weer dus niet mekkeren huilie.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:07 schreef Panick het volgende:
Prachtig, dagen.. Bijna weken zie je PyTh hier niet en nu die lampjes een keer winnen is het weer haantje de voorste..
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk het niet. Ronald Koeman wel, als landstitel en na play-offs ook voorronde CL worden misgelopen?
Eigenlijk denk ik dat dit dan evengoed een beter seizoen is geweest dan de vorige qua voetbal. (Niet de prijzen..)quote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.
Mocht PSV geen CL halen dan lijkt de positie van Koeman onhoudbaar ja.
Maar als je de beker niet wint en uiteindelijk geen CL of voorronde CL kun je wel meer punten hebben maar heb je het qua resultaat gewoon een stuk minder gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef Suijk het volgende:
Vorig seizoen 60 punten, nu 69 met nog 2 wedstrijden te spelen. Dus qua punten hebben we wel wat meer gehaald ja.
Danny Blind haalde ternauwernood de play-offs, nu ben je héél dichtbij het kampioenschap.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.
Mocht PSV geen CL halen dan lijkt de positie van Koeman onhoudbaar ja.
Uiteraard. Maar met hetzelfde aantal punten zouden we kampioen kunnen worden en de beker winnen. Succes en falen liggen te dicht bij elkaar, dus ik vind het geen goed seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar als je de beker niet wint en uiteindelijk geen CL of voorronde CL kun je wel meer punten hebben maar heb je het qua resultaat gewoon een stuk minder gedaan.
En het slechte veld natuurlijk.........quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
En die wedstrijd is mede door Htc met zijn schijtwisselbeleid verneukt.
Je was héél dicht bij maar nu moeten zowel PSV als az punten laten liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Danny Blind haalde ternauwernood de play-offs, nu ben je héél dichtbij het kampioenschap.
Dat ja. Vasthouden aan Henk! Nog minstens 2 jaar en nier raar opkijken als we volgend jaar misschien net kampioen worden ofzo. Een topclub maak je niet in 1 jaar. Misschien 2 jaar maar 3 jaar zal ie wel wat moeten presteren!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nog een coach ontslaan. Daar worden we nog beter van. Weer opnieuw aankopen, weer een halfjaar aan een ploeg sleutelen, weer wennen aan nieuwe trainingsmethode.
Jesuschrist zeg.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
En het slechte veld natuurlijk.........
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn? Verander anders je avatar even:quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax sucked hard dit seizoen.
Zou gaaf zijn als Van Gaal Ajax de baas blijft in zowel de competitie als in de beker
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn?
Van Gaalquote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn?
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax sucked hard dit seizoen.
Zou gaaf zijn als Van Gaal Ajax de baas blijft in zowel de competitie als in de beker
Check zijn naam, iets te veel gebruikt denk ik. Ik gun v. Gaal ook het allerbeste, maar dan alleen bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn? Verander anders je avatar even:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |