Maar ik zit niet in het uitvak héquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Netjes.
Ik moet ook nog kaarten zien te regelen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Dat weet ik. Daarom vind ik het netjes dat je kaarten geregeld hebt. Ik hoef ook niet persé in het uitvak te zitten.quote:
Blijven hopen jongens, het kan nog steeds al lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat zowel PSV als az een misstap zal begaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Hoop dat er nog iets te winnen valt in Tilburg, maar dat zal wel niet...
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #60quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe doen jullie trouwens die bewegende en veranderende Avatars?
Die van mij zijn bijna weg.quote:
Utrecht uit gaan jullie winnen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blijven hopen jongens, het kan nog steeds al lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat zowel PSV als az een misstap zal begaan.
Nee echt alles is weg. Ik zorg gewoon dat ik er om 12.15 ben dan kun je nog zo naar binnen lopen..en dan ergens een vak binnen zien te glippen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Netjes.
Ik moet ook nog kaarten zien te regelen, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Blijf je dan weer zo'n lange tijd weg? Ik heb je namelijk sinds het kampioenschap van 2004 niet meer gezien, en dat was nou ook niet echt een geweldig kampioenschapquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:40 schreef Speed1971 het volgende:
Als wij kampioen worden staat het schaamrood me op de kaken.
Laat AZ lekker kampioen worden, zij hebben daar het meeste "recht" op
Er wordt aardig geboden op je advertentie of niet?quote:
he man welk vak? kun je mij niet het vak op loodsen?quote:
In 2008.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:
Kampioenen
quote:
En mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
he man welk vak? kun je mij niet het vak op loodsen?
alles is uitverkochtquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
je hebt pmquote:
en als dat niet zo is word AZ gewoon kampioenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Silenus het volgende:
Als PSV van Utreg wint wordt dit gewoon een wedstrijd die nergens om gaat.
Jij valt vast niet op bij de stewardsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gaan gelijkspelen tegen Alvesquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
en als dat niet zo is word AZ gewoon kampioen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]als ik iemand zie klimmen in het stadion weet ik dat jij het bent
WHAHA klotequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef toma het volgende:
[..]Heb wel eens een debiele Roda supporter via het uitvak over de hekken richting de harde kern zien klimmen. Hij was alleen vergeten dat achter het hek 30 getrainde politiehonden stonden.
Die gast is echt van glas hequote:Manucharyan mist bekerduel
Amsterdam, 17 apr 2007
Edgar Manucharyan mist woensdag het bekerduel van Ajax met RKC Waalwijk. De Armeense aanvaller heeft last van een buikspier. ...
Welke harde kern? En bij WII hoef je daarvoor niet ver te rennen want die zitten er 2 meter naast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef toma het volgende:
[..]Heb wel eens een debiele Roda supporter via het uitvak over de hekken richting de harde kern zien klimmen. Hij was alleen vergeten dat achter het hek 30 getrainde politiehonden stonden.
het was buiten bij de ingang van het uitvak. Daar stond een hoop politie, die slimmert dacht eventjes over het hek heen te klimmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welke harde kern? En bij WII hoef je daarvoor niet ver te rennen want die zitten er 2 meter naast.
Tot vanochtend nog welquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef BoNi het volgende:
Iemand hier heel toevallig nog een kaartje Zuid eerste ring voor morgen?
Zoiets is bij mij dus ook het gevalquote:
Ze laten zich naar de slagbank leiden, lijkt me leuk.quote:,,We spelen al wekenlang finales. Zo zien we de wedstrijd tegen Ajax ook. We zullen in de Arena net als altijd in een 4-3-3 systeem aantreden. We komen om te scoren, want Ajax maakt thuis altijd wel een doelpunt. Op 0-0 spelen heeft in zo’n wedstrijd toch geen zin.’
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in morgen.
Die avatars van je worden steeds leuker..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Houniet het volgende:
morgen werken van 1000 tot 2100 ja
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Houniet het volgende:
shit happens jongens
@ venom, klopt helemaal
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
gelukkig post jij vaak in topics waar ik ook kom dan heb ik toch nog eer van mn werk
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond weer totally wasted.
Klopt, hoe en waarom is niet belangrijk, hetzelfde geldt voor landstitel.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als we de finale maar halen!
Is ook zo, heb slechts een halve dag écht hoop gehad, na RKC Waalwijk was de hoop alweer vervlogen.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verschil is alleen dat we in de beker alles nog in eigen hand hebben. Die winnen we dus!
Op de landstitel reken ik niet echt meer. Dan had psv afgelopen zaterdag punten moeten spelen.
Dat wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze laten zich naar de slagbank leiden, lijkt me leuk.
Niemand die toevallig ziek is geworden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef BoNi het volgende:
Iemand hier heel toevallig nog een kaartje Zuid eerste ring voor morgen?
KNVB Beker is nog wel een echte prijs ja. De JCS stelt in mijn ogen echter weinig voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, troostprijs? Misschien wel, maar een bekerfinale in de kuip winnen is altijd lekker! Voor mijn gevoel is het gewoon een hoofdprijs. Net als de JCS. Altijd leuk om zulke prijzen te winnen.
Uiteraard vind ik een landskampioenschap of een Europese beker wel veel belangrijker.
Denk het niet. Ronald Koeman wel, als landstitel en na play-offs ook voorronde CL worden misgelopen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
Zou Ten Cate ontslagen worden indien hij de beker niet wint en geen CL zou halen?
Wat een bullshit, ik ben hier nog gewoon geweest, elke week weer dus niet mekkeren huilie.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:07 schreef Panick het volgende:
Prachtig, dagen.. Bijna weken zie je PyTh hier niet en nu die lampjes een keer winnen is het weer haantje de voorste..
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk het niet. Ronald Koeman wel, als landstitel en na play-offs ook voorronde CL worden misgelopen?
Eigenlijk denk ik dat dit dan evengoed een beter seizoen is geweest dan de vorige qua voetbal. (Niet de prijzen..)quote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.
Mocht PSV geen CL halen dan lijkt de positie van Koeman onhoudbaar ja.
Maar als je de beker niet wint en uiteindelijk geen CL of voorronde CL kun je wel meer punten hebben maar heb je het qua resultaat gewoon een stuk minder gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef Suijk het volgende:
Vorig seizoen 60 punten, nu 69 met nog 2 wedstrijden te spelen. Dus qua punten hebben we wel wat meer gehaald ja.
Danny Blind haalde ternauwernood de play-offs, nu ben je héél dichtbij het kampioenschap.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou toch apart zijn als Ten Cate dan aan zou mogen blijven kijkende na wat er met Danny Blind gebeurde na afloop van vorig seizoen.
Mocht PSV geen CL halen dan lijkt de positie van Koeman onhoudbaar ja.
Uiteraard. Maar met hetzelfde aantal punten zouden we kampioen kunnen worden en de beker winnen. Succes en falen liggen te dicht bij elkaar, dus ik vind het geen goed seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar als je de beker niet wint en uiteindelijk geen CL of voorronde CL kun je wel meer punten hebben maar heb je het qua resultaat gewoon een stuk minder gedaan.
En het slechte veld natuurlijk.........quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
En die wedstrijd is mede door Htc met zijn schijtwisselbeleid verneukt.
Je was héél dicht bij maar nu moeten zowel PSV als az punten laten liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Danny Blind haalde ternauwernood de play-offs, nu ben je héél dichtbij het kampioenschap.
Dat ja. Vasthouden aan Henk! Nog minstens 2 jaar en nier raar opkijken als we volgend jaar misschien net kampioen worden ofzo. Een topclub maak je niet in 1 jaar. Misschien 2 jaar maar 3 jaar zal ie wel wat moeten presteren!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nog een coach ontslaan. Daar worden we nog beter van. Weer opnieuw aankopen, weer een halfjaar aan een ploeg sleutelen, weer wennen aan nieuwe trainingsmethode.
Jesuschrist zeg.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
En het slechte veld natuurlijk.........
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn? Verander anders je avatar even:quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax sucked hard dit seizoen.
Zou gaaf zijn als Van Gaal Ajax de baas blijft in zowel de competitie als in de beker
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn?
Van Gaalquote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn?
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax sucked hard dit seizoen.
Zou gaaf zijn als Van Gaal Ajax de baas blijft in zowel de competitie als in de beker
Check zijn naam, iets te veel gebruikt denk ik. Ik gun v. Gaal ook het allerbeste, maar dan alleen bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heb jij gesmoked, pannekoek? Waarom zou dat gaaf zijn? Verander anders je avatar even:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |