quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
tjek die morthafokking zieke colarway gekkeweeerk![]()
![]()
Die stabs die ze daar aanbieden die ik ook heb zijn 20 euro duurderquote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Dankje! op www.wheredidyougetthose.com zijn ze 110 dus.
Welke AM1s bedoel je nou? Ik zie ze (die uit het vorige topic) niet op deze site hoor...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Luie-princes het volgende:
Dankje! op www.wheredidyougetthose.com zijn ze 110 dus.
Klik maar is op "Back to the future."quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke AM1s bedoel je nou? Ik zie ze (die uit het vorige topic) niet op deze site hoor...
jovink, jij houdt van die mixed laces torries haha!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
tjek die morthafokking zieke colarway gekkeweeerk![]()
![]()
ik zou die AM1's halen, J1's vind ik wat minder.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Luie-princes het volgende:
Hehe.
Ja ik twijfel dus tussen die Am1's en die Jordan 1 blacktoes.
haha jaman ik zag ze liggen ik dacht als ik daar nou is blauwe veters in doe zijn ze echt wel vetquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jovink, jij houdt van die mixed laces torries haha!
[..]
ik zou die AM1's halen, J1's vind ik wat minder.
Onitsuka's zien er altijd fantastisch uit maar ik loop ze in 2 week totaal aan flarden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Onitsuka Tiger Ultimate 81
Deze heb ik vanmiddag aangeschaftAlleen dan in White/Brown, met gele zool en hak.
Die W)Taps collabo is gewoon de shit, fresh, stylish en exclusief. Sowieso alleen in de VS uitgekomen, Foot Patrol heeft ze ook nog maar dat kost je een halve hypotheek.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik vind ze niet zo eigenlijk
whats up met dat model dan dat je m per se moest coppen
Ik draag mijn sneakers niet dagelijks. Wissel ze af met een paar Hugo Boss sneakers en een paar bikkembergs sneakers (quote:Op donderdag 19 april 2007 01:10 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Onitsuka's zien er altijd fantastisch uit maar ik loop ze in 2 week totaal aan flarden.
netjesquote:
Geen idee, deze waren als gift van 10 dollar, ik denk dat ze dat iets te weinig vonden. Getaxeerd op 83 euro, vraag me af hoe ze erop komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef jovink het volgende:
[..]
netjes
!@ cntrl addict dan dioe je toch echt wat verkeerd
@ warhead ik vind ze ook niet zo super en vanaf welk bedrag gaat de douane naheffen?
vind ik 28 % na heffing vrij duur/ aflichters..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Geen idee, deze waren als gift van 10 dollar, ik denk dat ze dat iets te weinig vonden. Getaxeerd op 83 euro, vraag me af hoe ze erop komen.
endaar ging de originaliteits prijsquote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Deze eergisteren gekocht, al is bij mij alles zwart op het logo na (goud).
Liever onorigineel dan al die kleurtjes hierbovenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
endaar ging de originaliteits prijs
stel je voorquote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Liever onorigineel dan al die kleurtjes hierboven.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
endaar ging de originaliteits prijs
Ik heb ze voor 110 (ex salestax) laten halen bij Flight Club in New York, nu liggen ze daar voor minimaal 125, in LA zijn ze nog duurder (Vans is populairder in het westen). Foot Patrol heeft ze nog voor 85 pond liggen (122 euro).quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
[..]
vind ik 28 % na heffing vrij duur/ aflichters..
en waar gaan ze normaal voor weg dan?
ah oke duidelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 110 (ex salestax) laten halen bij Flight Club in New York, nu liggen ze daar voor minimaal 125, in LA zijn ze nog duurder (Vans is populairder in het westen). Foot Patrol heeft ze nog voor 85 pond liggen (122 euro).
¤200 voor 2 paar kep skeit dusquote:Op donderdag 19 april 2007 18:24 schreef jovink het volgende:
[..]
ah oke duidelijk
@ chrishop netjes ja. wat heb je dr voor neergelegd?
goedgekeurd:Pquote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Chrishop het volgende:
[..]
¤200 voor 2 paar kep skeit dus.
Picca's
[afbeelding]
[afbeelding]
kep geen digi cam dus hier moet men het mee doen. Het andere paar ligt nog bij een vriend thuis half uur in een te drukke bus met een big ass doos schiet niet op.
ik keek er net ook na en dacht ook damn, ze zijn fokkin fris.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Die 2e foto heeft me overtuigt. Ik moet ze hebben.
tjek mn onderschriftquote:[b]Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef SHOOOTO het volgende:
jovink, jij houdt van die mixed laces torries haha!
[..]
ik zou die AM1's halen, J1's vind ik wat minder.
als jij nou niet om de 2sec op f5 ramt is dr niks ant handjequote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Fix je onderschrift eerst maar even.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef Luie-princes het volgende:
Heeft er iemand wel is wat bij pickyourshoes besteld?
Zoja moest je toen ook import (ofzo) kosten betalen?
Jij zit toch op het sneakerforum? Je moet het daar eens vragen. Volgens mij had gordon wel eens iets besteld op pickyourshoes.quote:
Precies hetzelfde als ik dusquote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef MFPascal het volgende:
Godsamme, dit is echt niet cool. Was ze dus van plan laatst te halen, toen toch maar niet. Toen hoorde ik hier dus weer dat ze bij de Britain te halen zijn, en wilde ik ze alsnog halen. Toch maar afgehaakt omdat het financieel eigenlijk niet uitkomt. Maar nu... Damn. Die 2de klote foto zorgt ervoor dat ik die gele ook dope vind, en dus de 200 sowieso dan eigenlijk wel waard vind![]()
Gruwelijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Picca's
[afbeelding]
[afbeelding]
kep geen digi cam dus hier moet men het mee doen. Het andere paar ligt nog bij een vriend thuis half uur in een te drukke bus met een big ass doos schiet niet op.
Ja meerdere keren. De enige keer dat ik heb moeten betalen, was toen ik 3 paar tegelijk liet overkomen, die zending is tegengehouden. Verder nog nooit, ook niet bij andere zendingen vanuit USA of waar dan ook vandaan. Maar dat was wel telkens 1 paar per keer dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef Luie-princes het volgende:
Heeft er iemand wel is wat bij pickyourshoes besteld?
Zoja moest je toen ook import (ofzo) kosten betalen?
Fooooooooooooooooooooooooooooooooooking nicequote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Picca's
[afbeelding]
[afbeelding]
Uh.. Ik heb ze niet gevraagt om het als gift te versturen maar misschien hebben ze dat wel gedaan.. (had ik niet gechecked)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef Luie-princes het volgende:
@Cloud, dat is ook nog wel slim ja! Ik zal het onthouden, dankje.
@Brandweer, ik zit bij Kingsofkicks ja.
@Modus & Teije, had je het als gift laten sturen of gewoon?
Oke dankjewel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef Teije het volgende:
[..]
Uh.. Ik heb ze niet gevraagt om het als gift te versturen maar misschien hebben ze dat wel gedaan.. (had ik niet gechecked)
Ehm, ik dacht dat ze dat uit zichzelf wel deden ofzo, als je bestelt, is het gewoon een kwestie van een formulier invullen, volgens mij kan je verder geen extra opmerkingen ofzo plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:37 schreef Luie-princes het volgende:
@Cloud, dat is ook nog wel slim ja! Ik zal het onthouden, dankje.
@Brandweer, ik zit bij Kingsofkicks ja.
@Modus & Teije, had je het als gift laten sturen of gewoon?
die Adicolor Lo Consortium BK1 Colette (die laatste) is duur, ik weet niet wat je budget is.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb nu Adidas Forest Hills, maar wil graag Adidas Adicolor. Weet iemand waar ik deze: [afbeelding] of [afbeelding] kan krijgen? Bedankt!![]()
op kix-files staan ze voor $400 USD (alleen een US8.5)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou ik heb er wel een leuk bedrag voor over, aangezien ik ze wel erg tof vind. Maar verder dan 150 euro wil ik niet gaan (volgens mij is dat de prijs van die andere).
ze gaan voor veel meer, er zijn er maar 200 van gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou ik heb er wel een leuk bedrag voor over, aangezien ik ze wel erg tof vind. Maar verder dan 150 euro wil ik niet gaan (volgens mij is dat de prijs van die andere).
hee ik kon in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef jovink het volgende:
joah das wel n leuke die bovenste adidas
die onderste heeft me een te hoog gay swiss gehalte
Gaaf hé! Mên, zag die reclame... Wil ze eigelijk wel gaan halenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07164/Pattas.JPG]afbeelding][/url]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als ik dus![]()
Ik wil ze gaan halen, maar loon komt pas over een paar dagen binnen, nu heb ik het gevoel dat de release toch niet zo heel limited is dus kan ik nog wle ene weekje wachtne om echt mijn beslissing te maken.
Als ze daarna toch uitverkocht zijn haal ik een mp3-speler, leek mij een goede oplossing zo.
Vanaf zaterdagquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef Steve-O het volgende:
Die wil ik ook!
Zijn die nog ergens te koop?
Godtyfustering wat zien die er nice uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturen. Ik heb gesmeekt bij de Brittain hier in Enschede om ze achter te houden aangezien ik ook geen geld had, na veel gelul wouden ze ze wel tot dinsdag vasthouden, toen een maat tegengekomen in Enschede die net jarig was en die wou mij z'n kado geld wel lenen tot dinsdag dus dat was helemaal sweetie. Ik heb de doos nu hier staan voeg zo nog wel ff wat foto's toe.
-edit: Picz-
Doos v/d zijkant met laatjes open
[afbeelding]
Doos v/d bovenkant met laatjes open
[afbeelding]
Doos v/d zijkant met laatjes dicht
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
Andere zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohwja @ cloud: op de derde pic is duidelijk te zien dat ik zowel Jordans als een geinig Mp3 gebeuren bezit.
Als ze voor veel meer gaan, kijk ik iedere dag wel even naar het plaatje.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ze gaan voor veel meer, er zijn er maar 200 van gemaakt
Ha....Ha....Ha....ik ga helemaal stukquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturen. Ik heb gesmeekt bij de Brittain hier in Enschede om ze achter te houden aangezien ik ook geen geld had, na veel gelul wouden ze ze wel tot dinsdag vasthouden, toen een maat tegengekomen in Enschede die net jarig was en die wou mij z'n kado geld wel lenen tot dinsdag dus dat was helemaal sweetie. Ik heb de doos nu hier staan voeg zo nog wel ff wat foto's toe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohwja @ cloud: op de derde pic is duidelijk te zien dat ik zowel Jordans als een geinig Mp3 gebeuren bezit.
Ah sorry bout thatquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die Adicolor Lo Consortium BK1 Colette (die laatste) is duur, ik weet niet wat je budget is.![]()
@ jovink: lol!
Doe je goed!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Adidas End 2 End serie, misschien ligt die model Stan Smith bij Foot Locker of Front Runner.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ah sorry bout thatwas zwaar in de war met een andere Adidas
plaatje
Achteraf hele andere..
Welke zijn dit nou eigelijk? Dacht evne dat 't de Davock T was maar die is toch anders.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07164/Pattas.JPG]afbeelding][/url]
Ik vroeg of ze die nieuwe jordans hadden. Liep die man van de frontrunner zo naar het rek waar nikes stonden, gaat ie me AF1's proberen aan te smeren. Maar ze hadden geen jordans zei die. De Britain heeft een size12 voor me besteld dus die kan ik morgen of overmorgen komen halen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Stansfield het volgende:
De frontrunner heeft ze binnen alleen hebben een heleboel personeelsleden al aangegeven ze te willen kopen. Dus met een beetje pech komen ze niet in de winkel maar ze zijn nog aan het beslissen of ze voor personeel te koop zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |