op kix-files staan ze voor $400 USD (alleen een US8.5)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou ik heb er wel een leuk bedrag voor over, aangezien ik ze wel erg tof vind. Maar verder dan 150 euro wil ik niet gaan (volgens mij is dat de prijs van die andere).
ze gaan voor veel meer, er zijn er maar 200 van gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou ik heb er wel een leuk bedrag voor over, aangezien ik ze wel erg tof vind. Maar verder dan 150 euro wil ik niet gaan (volgens mij is dat de prijs van die andere).
hee ik kon in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef jovink het volgende:
joah das wel n leuke die bovenste adidas
die onderste heeft me een te hoog gay swiss gehalte
Gaaf hé! Mên, zag die reclame... Wil ze eigelijk wel gaan halenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07164/Pattas.JPG]afbeelding][/url]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als ik dus![]()
Ik wil ze gaan halen, maar loon komt pas over een paar dagen binnen, nu heb ik het gevoel dat de release toch niet zo heel limited is dus kan ik nog wle ene weekje wachtne om echt mijn beslissing te maken.
Als ze daarna toch uitverkocht zijn haal ik een mp3-speler, leek mij een goede oplossing zo.
Vanaf zaterdagquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef Steve-O het volgende:
Die wil ik ook!
Zijn die nog ergens te koop?
Godtyfustering wat zien die er nice uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturen. Ik heb gesmeekt bij de Brittain hier in Enschede om ze achter te houden aangezien ik ook geen geld had, na veel gelul wouden ze ze wel tot dinsdag vasthouden, toen een maat tegengekomen in Enschede die net jarig was en die wou mij z'n kado geld wel lenen tot dinsdag dus dat was helemaal sweetie. Ik heb de doos nu hier staan voeg zo nog wel ff wat foto's toe.
-edit: Picz-
Doos v/d zijkant met laatjes open
[afbeelding]
Doos v/d bovenkant met laatjes open
[afbeelding]
Doos v/d zijkant met laatjes dicht
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
Andere zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohwja @ cloud: op de derde pic is duidelijk te zien dat ik zowel Jordans als een geinig Mp3 gebeuren bezit.
Als ze voor veel meer gaan, kijk ik iedere dag wel even naar het plaatje.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ze gaan voor veel meer, er zijn er maar 200 van gemaakt
Ha....Ha....Ha....ik ga helemaal stukquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Naar mijn hebben alle brittain vestigingen 12 paar binnen gekregen, Enschede was al gebeld door Utrecht en Amsterdam om hun paar daarheen te sturen. Ik heb gesmeekt bij de Brittain hier in Enschede om ze achter te houden aangezien ik ook geen geld had, na veel gelul wouden ze ze wel tot dinsdag vasthouden, toen een maat tegengekomen in Enschede die net jarig was en die wou mij z'n kado geld wel lenen tot dinsdag dus dat was helemaal sweetie. Ik heb de doos nu hier staan voeg zo nog wel ff wat foto's toe.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohwja @ cloud: op de derde pic is duidelijk te zien dat ik zowel Jordans als een geinig Mp3 gebeuren bezit.
Ah sorry bout thatquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die Adicolor Lo Consortium BK1 Colette (die laatste) is duur, ik weet niet wat je budget is.![]()
@ jovink: lol!
Doe je goed!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant van de doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Adidas End 2 End serie, misschien ligt die model Stan Smith bij Foot Locker of Front Runner.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ah sorry bout thatwas zwaar in de war met een andere Adidas
plaatje
Achteraf hele andere..
Welke zijn dit nou eigelijk? Dacht evne dat 't de Davock T was maar die is toch anders.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07164/Pattas.JPG]afbeelding][/url]
Ik vroeg of ze die nieuwe jordans hadden. Liep die man van de frontrunner zo naar het rek waar nikes stonden, gaat ie me AF1's proberen aan te smeren. Maar ze hadden geen jordans zei die. De Britain heeft een size12 voor me besteld dus die kan ik morgen of overmorgen komen halen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Stansfield het volgende:
De frontrunner heeft ze binnen alleen hebben een heleboel personeelsleden al aangegeven ze te willen kopen. Dus met een beetje pech komen ze niet in de winkel maar ze zijn nog aan het beslissen of ze voor personeel te koop zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |