Om maat 38 te dragen als je 80 kilo weegt zul je toch ongeveer 1.85 lang moeten zijn...quote:Op maandag 16 april 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
dit is geen maat 38 meer, Natasia.
zwangerschapsbloesje
Als 1 bewoner zakt, zullen de andere bewoners automatisch omhoog gaanquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
ik ook en dan hoop ik dat Eric gezakt is, maar niet ten koste van Brian of Jaap.
gedaanquote:Op maandag 16 april 2007 19:17 schreef FdW het volgende:
Avonne, jij weet meer. Vertel svp.
Komt Brian positief over in de TV uitzendingen ??? Ik kijk die namelijk niet.quote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als 1 bewoner zakt, zullen de andere bewoners automatisch omhoog gaan
Denk dat Huub stabiel blijft, Eric en Sylvia iets omlaag (maar niet veel), en Brainless zal wel iets omhoog gaan na alle positieve berichtgeving in de TV uitzendingen en tien.tv en daarnaast is Jaap er ook nog eens bijgekomen, zijn stemmen moeten ook "ergens" vandaan komen...
Volgens mij is Avonne daar gewoon mee bezig maar vond ze de melding van dit topic in het bug-topic ff de voorrang hebben op de OP... en terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Geen OP meer nodig.......?
I don't care , maar de mods en de nieuwe regels, aiaiaiaiaai.
Zelfs als SHE uit elkaar valt zal BANJ ze nog steeds als groep (vijanden) blijven beschouwen, dus daar schieten ze niets mee op.quote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub, Eric en Silvia houden zich goed aan hun afspraak om naar buiten toe de illusiet e geven dat ze geen SHE meer zijn...maar vreemd is het wel om die drie niet meer zo close te zien...
quote:Op maandag 16 april 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om maat 38 te dragen als je 80 kilo weegt zul je toch ongeveer 1.85 lang moeten zijn...
En volgens mij haalt Natasia dat nog niet op hakken van 10 cm
sterker nog... ik heb geen zin een OP te maken voor een topic dat meteen weer de prullebak in gaat omdat een ander eerder isquote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Avonne daar gewoon mee bezig maar vond ze de melding van dit topic in het bug-topic ff de voorrang hebben op de OP... en terecht wat mij betreft.
Echt niet... maar met 1.65 en 80 kg zeker welquote:Op maandag 16 april 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
1.85 en 80 kilo dat is minstens een maat 44.
Nu is het duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog... ik heb geen zin een OP te maken voor een topic dat meteen weer de prullebak in gaat omdat een ander eerder is
Ook datquote:Op maandag 16 april 2007 19:24 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog... ik heb geen zin een OP te maken voor een topic dat meteen weer de prullebak in gaat omdat een ander eerder is
Jij weet meerquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet... maar met 1.65 en 80 kg zeker wel
Zover ik heb begrepen is Natasia 1,67 m, net zolang als ik.quote:Op maandag 16 april 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om maat 38 te dragen als je 80 kilo weegt zul je toch ongeveer 1.85 lang moeten zijn...
En volgens mij haalt Natasia dat nog niet op hakken van 10 cm
Ik was net ff eten...quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Geen idee, maar ik schakel nu ff over.quote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nou al aan Brian verteld wat hij gehoord heeft?
Je vergeet Natasia.quote:Op maandag 16 april 2007 19:29 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hamert Nicolaas toch zo op het verdelen van de cp's?
Elke dag deze week heeft hij het er wel over. Uiteindelijk heeft hij ook Huub zover gekregen om ze te verdelen.
Zou dat ook in opdracht van achter zijn..... dat er iets gaat gebeuren als de punten eenmaal verdeeld zijn en er dan niet meer geleend mag worden?
Nee dit is die anderequote:
Nicolaas heeft er vrijwel geen... die heeft er samen met Huub dus het meeste belang bijquote:Op maandag 16 april 2007 19:29 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hamert Nicolaas toch zo op het verdelen van de cp's?
Elke dag deze week heeft hij het er wel over. Uiteindelijk heeft hij ook Huub zover gekregen om ze te verdelen.
Zou dat ook in opdracht van achter zijn..... dat er iets gaat gebeuren als de punten eenmaal verdeeld zijn en er dan niet meer geleend mag worden?
Zou hij weten dat er een crisis voor Natasja aan komt?quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Je vergeet Natasia.
Als die ene crisis heeft moet ze alle punten hebben.
Liever meteen verdelen, dan
Maar Huub is er altijd op tegen geweest en hij zal er ook niet erg happig op moeten zijn want hij moet ze meteen aan Brian geven.quote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nicolaas heeft er vrijwel geen... die heeft er samen met Huub dus het meeste belang bij
Dom geouwehoer over de verdeling van de cp's.quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef avonne het volgende:
kan iemand verslag doen van het gesprek Brian-Jaap?
Please....?
Sorry, ik niet, kan niet luisteren naar die 2quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef avonne het volgende:
kan iemand verslag doen van het gesprek Brian-Jaap?
Please....?
Ik sliep evenquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Jaap?....Zie um jah.....quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Lekker ding is in beeld.
Met een slokkie op is hij helemaal niet te harden!quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
St. Nicolaas klinkt als Edwin De Roy van Zuydewijn met een slokkie op........![]()
Wie is Jaapquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
St. Nicolaas klinkt als Edwin De Roy van Zuydewijn met een slokkie op........![]()
Die komt misschien vanavond wel binnen als nieuwe miljonair. Zijn foto staat al op de site. Hij ziet er echt kei gezellig uit!quote:
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeftquote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft dus het lijstje van het aantal dagen dat iedereen in huis zit achterover gedrukt.
Snel zegt hij tegen Jaap dat hij van plan was er copietjes van te maken.![]()
Ik vind het ongepast dat iemand met een onbedekte eikel door het huis loopt. Hij moet zijn witte hoedje op.quote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeft![]()
Maar wat moet je dan met zo'n lijstjequote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeft![]()
natas is vrij langquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet... maar met 1.65 en 80 kg zeker wel
Geen 1.75 en helemaal geen 1.85quote:
Dat is ze niet. Ze zegt zelf altijd dat ze een vet klein vrouwtje is.quote:
Het galbakkerige ook al, nou de connecties nogquote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan Nicolaas solliciteren bij de Quote als vervanger van Jort Kelder....
het spraakje heeft ie al...![]()
Nico heeft spijt van zijn stem aan Natas dat ze mag rijden. Hij is er niet van gediend een grote bek te krijgen om niets. Huub stelt voor dat als ze dadelijk de cp'en verdelen dat Natas als laatste aan de beurt moet zijn en dat ze dan de stem voor haar moeten blokken.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Zeggen Huub en Nicolaas nog iets interessants?
quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
natas is vrij lang...geleden bij haar kindjes vandaan gegaan...tijd om naar huis te gaan....![]()
een alcoholist als hoofdredacteur lijkt me wel geinig, krijgen we ook vast een heel andere top 100 van grootverdieners.quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan Nicolaas solliciteren bij de Quote als vervanger van Jort Kelder....
het spraakje heeft ie al...![]()
quote:
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen 1.75 en helemaal geen 1.85
De rest is daar gewoon zwaar ondermaats (op Jaap en Nicolaas na)
Ik haat je als je dat doet!quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef bunnyma het volgende:
"Global warming" Ik hou er fan.......volgens Huub.![]()
Ik was ook al van plan wat extra milieuvervuilende apparaten er bij te kopen als we daardoor tot november dit weer houden.![]()
Pumpsquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.
hoe lang is huub, 1.60 of 1.65?
Ik dacht dat ze 1.70 of 1.72 was, Huub is dacht ik iets van 1.68 of 1.69..... Kaboutâh dusquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.
hoe lang is huub, 1.60 of 1.65?
Moet je ook niet meedoen aan de maraton van Rotterdamquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat je als je dat doet!![]()
* Ian zweet zich de godskolere
quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Ik eis trouwens een scha
ap?quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Ik eis trouwens een scha
Of is er behoefte aan een POLL?quote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef Talitha het volgende:
Samenvattend: Natasia heeft geen, ik herhaal GEEN, maatje 36. Of moeten we er nog over stemmen?![]()
Ik zit met mijn laptop op een terrasje in Duitsland onder een parasol.quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je ook niet meedoen aan de maraton van Rotterdam![]()
Ik zit lekker aan mijn zwembad met een lkoel wit wijntje.... het leven is echt goed.
Dat wordt een unaniemequote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef Talitha het volgende:
Samenvattend: Natasia heeft geen, ik herhaal GEEN, maatje 36. Of moeten we er nog over stemmen?![]()
Ben je gevlucht naar Mofrika?quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit met mijn laptop op een terrasje in Duitsland onder een parasol.
En ik heb het FUCKING heet.
Pilsje er bij bestellen!quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Past prima bij de TTquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Desii het volgende:
Ik dacht dat Syl en Eric ... Huub zijn alchohol gebruik in de gaten gingen houden.
Volgens mij is de eerste fles Safari er al doorheen...
pppppffffff ik heb het ff helemaal gehad met die relaties in de kooiquote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Huub en Nicolaas kunnen het wel goed vinden samen. Nico gaf Huub zelfs even een knuf.
![]()
Mijn opa ook....maar dat was in 1942....quote:
Showoffquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard, even naar de tap lopen en een biertje voor mijzelf tappen.![]()
Natasia en Jaap dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppppffffff ik heb het ff helemaal gehad met die relaties in de kooi![]()
ja tis een lekker duoquote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...
Shit, die had ik ook , vergeten. Ik dacht......alleen nog een rood lampje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
(mm, dacht dat ik al op INVOEREN gedrukt had hihi)
quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, die had ik ook , vergeten. Ik dacht......alleen nog een rood lampje erbij.
Natasja geeft niet om CP, als ze die niet krijgt doet haar dat niets.quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ik hoop dat ze het echt durven...... de punten voor Brian en Natasja tegen houden.
nico is niemand's vriendquote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Huub en Nicolaas kunnen het wel goed vinden samen. Nico gaf Huub zelfs even een knuf.
![]()
kan wel wezen; maar ik denk toch dat Huub dit even nodig had....quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard, even naar de tap lopen en een biertje voor mijzelf tappen.![]()
Je bent wel érg teleurgesteld hè, over Lieke.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...
Huub heeft z'n safari op het moment. Die lijkt al lang over Lieke heen te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
[..]
kan wel wezen; maar ik denk toch dat Huub dit even nodig had....
Syl en Eric laten het fix afweten...![]()
Als ik dan toch iets mag bestellen, dan maar een Riesling van een goed jaar.quote:
Ze hadden afgesproken dat ze zouden doen alsof ze ruzie hebben en dat het geloofwaardig moest overkomen. Dus misschien heeft dat er wat mee te makenquote:
dat ligt ook aan je figuur ik ben iets kleiner en weeg iets meer maar kan toch met gemak een 40 (rok en broek) aanquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
bij 1.69 en 73 kg kan je je met een beetje geluk in 42 persen......maar dan moet je echt mazzel hebben.
Heb jij het warm ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dan was het vast Brian en Jaap die ik zag knuffelen.![]()
Sylvia en Eric ook.quote:
Wie is Jaap?quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef demins het volgende:
Jaap heeft toch post verstopt?
Motorrijles met Rene.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
waar is Sylvia?
Valt wel mee hoor, mijn traantjes zijn al weer gedroogd.quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent wel érg teleurgesteld hè, over Lieke.
Maar het is toch echt Palma die dit veroorzaakt heeft (in hechte samenwerking met achter).
Dat Eric en Sylvia Lieke niet mochten, is hun goed recht en het zou schijnheilig zijn als ze ineens gingen doen alsof ze het erg vinden dat ze op moet zouten.
is dat niet die dikke amusante man, met die witte sokken, die gaat trouwen met cora, en die nu in DGK zit ?quote:
Had / heeft hij honger ?quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef demins het volgende:
Gun mij ook eens een offday.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hebt je draai wel gevonden vandaag, is het niet?
nee, denk toch ze oprecht minder goed door de bocht kunnen met huub, dit kan inderdaad leiden tot breuk bij SHEquote:Op maandag 16 april 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken dat ze zouden doen alsof ze ruzie hebben en dat het geloofwaardig moest overkomen. Dus misschien heeft dat er wat mee te maken
Sylvia hoefde niet véél te doen vandaag om mijn sympatie voorgoed te verliezen. Het bleek meer dan genoeg!quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, mijn traantjes zijn al weer gedroogd.![]()
En daarbij lag het idd wel in de lijn der verwachtingen.
Maar ik vond met name Sylvia's reactie tekenend voor haar karakter. Gewoon niveautje Herma, niks meer, niks minder.
En dat Eric een zelfzuchtige en enigszins kinderlijke narcist is was al wat langer duidelijk, daar hebben de gebeurtenissen van vandaag weinig aan veranderd.
Maakt toch niet uit dat zij Lieke niet mochten,Huub voelt zich shit en als vrienden ben je er danquote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent wel érg teleurgesteld hè, over Lieke.
Maar het is toch echt Palma die dit veroorzaakt heeft (in hechte samenwerking met achter).
Dat Eric en Sylvia Lieke niet mochten, is hun goed recht en het zou schijnheilig zijn als ze ineens gingen doen alsof ze het erg vinden dat ze op moet zouten.
Vandaar dat mijn brievenbus leeg was!quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef demins het volgende:
Ik ook! Eén keer...quote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gun mij ook eens een offday.
noekie is begonnen, en ik vind het wel geinig.
Heb je dat zelf gezien? Je schreef dat al eerder vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef demins het volgende:
Kijk in die ruimtecapsule links van de magnetron...quote:Op maandag 16 april 2007 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn brievenbus leeg was!
![]()
![]()
![]()
Wie is ''de niet in DGK thuishorende man'' ?quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Zo raar om Brainless op de fiets van ''de niet in DGK thuishorende man'' te zien zitten.
Ik ben helemaal van slag.![]()
waren dat niet zijn eigen papieren?quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk in die ruimtecapsule links van de magnetron...
![]()
![]()
![]()
Jij bent erg makkelijk met het inruilen van je blondjes.quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, mijn traantjes zijn al weer gedroogd.![]()
En daarbij lag het idd wel in de lijn der verwachtingen.
Maar ik vond met name Sylvia's reactie tekenend voor haar karakter. Gewoon niveautje Herma, niks meer, niks minder.
En dat Eric een zelfzuchtige en enigszins kinderlijke narcist is was al wat langer duidelijk, daar hebben de gebeurtenissen van vandaag weinig aan veranderd.
Jaja! En Nicolaas zag het ook! Die deed net of z'n neus bloedde daarnet...quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef Yollie het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gezien? Je schreef dat al eerder vandaag.
A Brianquote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie is ''de niet in DGK thuishorende man'' ?
Als je hier serieus antwoord op gaat geven heb je echt geen humor.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie is ''de niet in DGK thuishorende man'' ?
Als je hier serieus antwoord op gaat geven heb je echt geen humor.
Zou kunnen! Zou nóg dommer zijn! Het waren enveloppen iig...quote:
Dat lukt m dan aardig ik had m ook niet door.quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Jaja! En Nicolaas zag het ook! Die deed net of z'n neus bloedde daarnet...
Ik hoorde wel dat hij pissed was op Palma, omdat zij zijn post weer vergeten was. Niet zo vreemd als je het in de steamer verstopt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef demins het volgende:
[..]
Zou kunnen! Zou nóg dommer zijn! Het waren enveloppen iig...
A, C en D....quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
A Brian
B Nicolaas
C Jaap
D Eric
kies maar.
Die wordt gewaarschuwd dat als de cp's worden verdeeld ze als eerste moet eisenquote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Is Natasja weer achter?
Waar is voetbal? Altijd leuker dan deze avond...quote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet dat nou?? Er is al zoveel gedonder over die voetbal en dat hoofd![]()
En dat is tegenwoordig de norm?quote:Op maandag 16 april 2007 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lukt m dan aardig ik had m ook niet door.
Niet te ingewikkeld maken hoor, ik lees ook mee...quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
Oh god, daar hebben we de mediageile wannabee afgewezen voor de screening huis coureur weer
Volgens mij op t veld bij t water... daar ging de kid iig naartoe en hij had een voetbal bij zichquote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar is voetbal? Altijd leuker dan deze avond...![]()
Ik heb Natasia ook al eens een keer papieren of post uit zien halen, geen idee meer of er nog meer mensen omheen stonden.quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Jaja! En Nicolaas zag het ook! Die deed net of z'n neus bloedde daarnet...
Ik wist dat je zoiets zou zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
En dat is tegenwoordig de norm?![]()
Natasja mag ook niet mee met de Black & White Minstrel Show, had je dat nog meegekregen?![]()
Een grote brommert bedoel je....quote:
klopt hoor Marije ik heb het ook gehoord.quote:Op maandag 16 april 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wist dat je zoiets zou zeggen![]()
Half, ik heb jouw posting daarover nog wel gelezen, in de COS daarop heb ik er ook nog op geantwoord, maar dat neemt niet weg dat ze van het weekend zei tegen syl dat ze mee mocht![]()
Is het niet de gebruiksaanwijzing vAn de steamer?quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb Natasia ook al eens een keer papieren of post uit zien halen, geen idee meer of er nog meer mensen omheen stonden.
Dat beweer jij! Met één (1) geestverwant!quote:Op maandag 16 april 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wist dat je zoiets zou zeggen![]()
Half, ik heb jouw posting daarover nog wel gelezen, in de COS daarop heb ik er ook nog op geantwoord, maar dat neemt niet weg dat ze van het weekend zei tegen syl dat ze mee mocht![]()
Precies, wij weten beter.quote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt hoor Marije ik heb het ook gehoord.
Maar ja nix is wat het lijkt
Nee waren echt postenveloppen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Is het niet de gebruiksaanwijzing vAn de steamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |