ap?quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Ik eis trouwens een scha
Of is er behoefte aan een POLL?quote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef Talitha het volgende:
Samenvattend: Natasia heeft geen, ik herhaal GEEN, maatje 36. Of moeten we er nog over stemmen?![]()
Ik zit met mijn laptop op een terrasje in Duitsland onder een parasol.quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je ook niet meedoen aan de maraton van Rotterdam![]()
Ik zit lekker aan mijn zwembad met een lkoel wit wijntje.... het leven is echt goed.
Dat wordt een unaniemequote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef Talitha het volgende:
Samenvattend: Natasia heeft geen, ik herhaal GEEN, maatje 36. Of moeten we er nog over stemmen?![]()
Ben je gevlucht naar Mofrika?quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit met mijn laptop op een terrasje in Duitsland onder een parasol.
En ik heb het FUCKING heet.
Pilsje er bij bestellen!quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Past prima bij de TTquote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Desii het volgende:
Ik dacht dat Syl en Eric ... Huub zijn alchohol gebruik in de gaten gingen houden.
Volgens mij is de eerste fles Safari er al doorheen...
pppppffffff ik heb het ff helemaal gehad met die relaties in de kooiquote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Huub en Nicolaas kunnen het wel goed vinden samen. Nico gaf Huub zelfs even een knuf.
![]()
Mijn opa ook....maar dat was in 1942....quote:
Showoffquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard, even naar de tap lopen en een biertje voor mijzelf tappen.![]()
Natasia en Jaap dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppppffffff ik heb het ff helemaal gehad met die relaties in de kooi![]()
ja tis een lekker duoquote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...
Shit, die had ik ook , vergeten. Ik dacht......alleen nog een rood lampje erbij.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
(mm, dacht dat ik al op INVOEREN gedrukt had hihi)
quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, die had ik ook , vergeten. Ik dacht......alleen nog een rood lampje erbij.
Natasja geeft niet om CP, als ze die niet krijgt doet haar dat niets.quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ik hoop dat ze het echt durven...... de punten voor Brian en Natasja tegen houden.
nico is niemand's vriendquote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Huub en Nicolaas kunnen het wel goed vinden samen. Nico gaf Huub zelfs even een knuf.
![]()
kan wel wezen; maar ik denk toch dat Huub dit even nodig had....quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard, even naar de tap lopen en een biertje voor mijzelf tappen.![]()
Je bent wel érg teleurgesteld hè, over Lieke.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met Sylvia en Eric als 'vrienden' heeft Huub geen vijanden meer nodig...
Huub heeft z'n safari op het moment. Die lijkt al lang over Lieke heen te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
[..]
kan wel wezen; maar ik denk toch dat Huub dit even nodig had....
Syl en Eric laten het fix afweten...![]()
Als ik dan toch iets mag bestellen, dan maar een Riesling van een goed jaar.quote:
Ze hadden afgesproken dat ze zouden doen alsof ze ruzie hebben en dat het geloofwaardig moest overkomen. Dus misschien heeft dat er wat mee te makenquote:
dat ligt ook aan je figuur ik ben iets kleiner en weeg iets meer maar kan toch met gemak een 40 (rok en broek) aanquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
bij 1.69 en 73 kg kan je je met een beetje geluk in 42 persen......maar dan moet je echt mazzel hebben.
Heb jij het warm ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dan was het vast Brian en Jaap die ik zag knuffelen.![]()
Sylvia en Eric ook.quote:
Wie is Jaap?quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef demins het volgende:
Jaap heeft toch post verstopt?
Motorrijles met Rene.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
waar is Sylvia?
Valt wel mee hoor, mijn traantjes zijn al weer gedroogd.quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent wel érg teleurgesteld hè, over Lieke.
Maar het is toch echt Palma die dit veroorzaakt heeft (in hechte samenwerking met achter).
Dat Eric en Sylvia Lieke niet mochten, is hun goed recht en het zou schijnheilig zijn als ze ineens gingen doen alsof ze het erg vinden dat ze op moet zouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |