Ik sliep evenquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu is het duidelijk![]()
Maar ze staan niet in de rij om een nieuwe COS te openen.
Jaap?....Zie um jah.....quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Lekker ding is in beeld.
Met een slokkie op is hij helemaal niet te harden!quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
St. Nicolaas klinkt als Edwin De Roy van Zuydewijn met een slokkie op........![]()
Wie is Jaapquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
St. Nicolaas klinkt als Edwin De Roy van Zuydewijn met een slokkie op........![]()
Die komt misschien vanavond wel binnen als nieuwe miljonair. Zijn foto staat al op de site. Hij ziet er echt kei gezellig uit!quote:
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeftquote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft dus het lijstje van het aantal dagen dat iedereen in huis zit achterover gedrukt.
Snel zegt hij tegen Jaap dat hij van plan was er copietjes van te maken.![]()
Ik vind het ongepast dat iemand met een onbedekte eikel door het huis loopt. Hij moet zijn witte hoedje op.quote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeft![]()
Maar wat moet je dan met zo'n lijstjequote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij verteld er ook nog ff bij dat hij dat al sinds gisteren in zijn bezit heeft![]()
natas is vrij langquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet... maar met 1.65 en 80 kg zeker wel
Geen 1.75 en helemaal geen 1.85quote:
Dat is ze niet. Ze zegt zelf altijd dat ze een vet klein vrouwtje is.quote:
Het galbakkerige ook al, nou de connecties nogquote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan Nicolaas solliciteren bij de Quote als vervanger van Jort Kelder....
het spraakje heeft ie al...![]()
Nico heeft spijt van zijn stem aan Natas dat ze mag rijden. Hij is er niet van gediend een grote bek te krijgen om niets. Huub stelt voor dat als ze dadelijk de cp'en verdelen dat Natas als laatste aan de beurt moet zijn en dat ze dan de stem voor haar moeten blokken.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Zeggen Huub en Nicolaas nog iets interessants?
quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
natas is vrij lang...geleden bij haar kindjes vandaan gegaan...tijd om naar huis te gaan....![]()
een alcoholist als hoofdredacteur lijkt me wel geinig, krijgen we ook vast een heel andere top 100 van grootverdieners.quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan Nicolaas solliciteren bij de Quote als vervanger van Jort Kelder....
het spraakje heeft ie al...![]()
quote:
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen 1.75 en helemaal geen 1.85
De rest is daar gewoon zwaar ondermaats (op Jaap en Nicolaas na)
Ik haat je als je dat doet!quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef bunnyma het volgende:
"Global warming" Ik hou er fan.......volgens Huub.![]()
Ik was ook al van plan wat extra milieuvervuilende apparaten er bij te kopen als we daardoor tot november dit weer houden.![]()
Pumpsquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.
hoe lang is huub, 1.60 of 1.65?
Ik dacht dat ze 1.70 of 1.72 was, Huub is dacht ik iets van 1.68 of 1.69..... Kaboutâh dusquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, natasia lijkt vrij lang, optisch bedrog.
hoe lang is huub, 1.60 of 1.65?
Moet je ook niet meedoen aan de maraton van Rotterdamquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat je als je dat doet!![]()
* Ian zweet zich de godskolere
quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Ik eis trouwens een scha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |