quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef chansadres het volgende:
Dour heeft weer wat namen losgelaten. En Douracts zijn altijd geruchten voor Lowlands:
Wilco - Hot Chip - Bright Eyes - Amon Tobin dj set - Bonobo Live - DJ Food vs. DK - RJD2 - Herman Düne - Two Gallants - Sizzla - Jah Shaka - La Kinky Beat - Soprano - Dr. Octagon - The Beatnuts - Princess Superstar - Motor live - DJ Hype feat. MC Daddy Earl - Noisia - Guitar Wolf - Part Chimp - The Horrors - Shy Child - tHe pEneLOpe[s] - Sounds Like Violence - Merzbow - Treponem Pal - Terror - Animosity - The Setup - Length of Time - Rise & Fall
Vooral wetende dat Bright Eyes in Europa is in de zomer, doet me watertanden.
Wijze woordenquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Laat het maar zulk weer zijn als vandaag met lowlands
Ja dat laatste.quote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind er gewoon geen zak aan... Ik snap niet dat mensen voor hun lol luisteren naar crap waar je praktisch een accute depressie van krijgt... En al helemáál niet op een festival. Dan wil je toch gewoon volle bak uit je plaat gaan?! Beuqen op Peter Pan Speedrock, wreed uit je panty bij Motorhead, skanken op Tokyo Ska Paradise Orchestra, luisteren naar de egotripperij van Danko Jones, headbangen bij Clutch, uit je pannekoek op Pendulum, hossen op Kees van Hondt en Co., chillen op The Wailers, relaxen bij de zwoele jazz van De Nachtburgemeester van Rotje Knor, Jules Deelder, om vervolgens weer compleet omver geblazen te worden door Gogol Bordello, die samen met Manu Chao op het podium staan... Ik noem maar effe wat... Maar dát zijn toch meestal de acts die je het meeste bijblijven?! Niet die gasten met hun kippevel-op-je-ziel liedjes... Da's twee liedjes mooi en dan hou ik het wel weer voor gezien onder het motto "zo! en nu effe niet zo serieus maar FEESTUUUUUUUUUUH! met je dondert!"... Toch?! Of ben ik nou leip?!
Die deden het altijd goed. Zo even laat op de avond twee beugeltjes wegkieperen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Ik wil weer het grolsch beugel cafe, in plaats van die aangelengde bierzooi.
Nirvanaquote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Nirvana, The Beatles en Queen nu ook bevestigd zijn.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik hoop vooral op donderdag altijd dat het goed weer is.. Er is niks zo erg als in de regen je tent opzettenquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik snap niet hoe het kon dat het vorig jaar 4x zo rustig was. Ik was voor de verandering binnen het uur binnenquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef Blinker het volgende:
Ik hoop ook dat we dit jaar weer zo lekker snel kunnen doorlopen
Was best relaxt
geen idee, ff een oud topic opduidelenquote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Luni het volgende:
Ligt dat aan mij of was er vorig jaar om deze tijd al veel meer bekend wat uitgelekt was?
daar waren we destijds rond dit tijdstipquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ff een oud topic opduidelen
Nee, goed... Dat lijstje was ook puur als voorbeeld... Ik hoef niet per se die namen te zien, want het merendeel daarvan heb ik al eens gezien, maar toch, het zijn wel "wreedaardig hard uit je panty bands" en die zie ik liever dan Radiohead.quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja dat laatste.Het rijtje wat jij opsomt hoef ik dan weer niet perse te zien. En ik vind Radiohead niet zo erg depressief.
dus niet leip maar gewoon kwestie van smaak.
tvp
Die stonden 2(?) jaar geleden op Metropolis in Rotterdam. Erg leukquote:
Leuke verrassingen hoop ik! Ik wil Queens of the Stone Agequote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Maar er was wel veel meer bekend als nu.
Maarja, nu hebben we meer verrassingen op de pinkster maandag!
Dat zou wel ultiem zijn, 2 van mn favoriete bands: Tool en QOTSA op 1 festivalquote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Leuke verrassingen hoop ik! Ik wil Queens of the Stone Age.
Laat de Arctic Monkeys, maar mooi in Sheffield blijvenquote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat er 'kaartjens' in de OP?![]()
Laat de Arctic Monkeys ook maar nog een keer komen, de nieuwe cd is echt vet
Taalpurist!quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat er 'kaartjens' in de OP?![]()
Laat de Arctic Monkeys ook maar nog een keer komen, de nieuwe cd is echt vet
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Taalpurist!
Maar idd, Artcic Monkeys is prima
Ik zou het niet meer vragen...maarre: item?quote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?
Ja Arctic Monkeys zijn vet
Eensch.quote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Laat de Arctic Monkeys, maar mooi in Sheffield blijven
Ik gok dat het een typo is, en dan degene die het kunnen, te lui zijn om het te verbeteren, of het niet opgemerkt hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?
Ja Arctic Monkeys zijn vet
Voorlopig is NIN alleen nog maar genoemd door sites die ook zeker weten dat Pearl Jam, Radiohead en de vorige lading Essent-winnaars komen. Ik zou het nog maar met een korreltje zout nemen voorlopig. Hoewel de kans dat NIN komt er natuurlijk wel dik inzit....quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef Ascaroth het volgende:
Volgens Last.fm komt Nine Inch Nails trouwens, haffeltje zout of hardnekkig gerucht?
Ik heb neiging om mijn hoofd in de oven te stoppen met The Henney Buggy Band op de achtergrondquote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Festivalinfo heeft de bevestiging weer ingetrokken. Het gaat niet om Sufjan maar om My Brightest Diamond. Zie: http://asthmatickitty.com/tours.php
Jammer Rhanna en Peaceman.
Fear Before the March of Flames?quote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef Ascaroth het volgende:
Tiga en Fear Before the March of Flames zijn volgens hetzelfde bericht bevestigd voor Pukkelpop en imho veel interessanter.
Volgens Last.fm komt Nine Inch Nails trouwens, haffeltje zout of hardnekkig gerucht?
Pukkelpop ftwquote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Fear Before the March of Flames?Het zou echt VET zijn als die ook naar lowlands komen!
.
http://www.myspace.com/MyBrightestDiamondquote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Festivalinfo heeft de bevestiging weer ingetrokken. Het gaat niet om Sufjan maar om My Brightest Diamond. Zie: http://asthmatickitty.com/tours.php
Jammer Rhanna en Peaceman.
Ben er nog nooit geweest, hoewel het voor mij stukken dichterbij is dan lowlands.. Maarja, iedereen wil altijd maar naar lowlandsquote:
Vorig jaar op PP geweest.. betere line-upquote:Op maandag 16 april 2007 19:32 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, hoewel het voor mij stukken dichterbij is dan lowlands.. Maarja, iedereen wil altijd maar naar lowlands.
quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef Leonos het volgende:
Op Lowlands zijn het alleen tenten en geen openlucht podia?
Paar tenten, en een paar stages. Gewoon dat er een zeiltje over het podium hangt en de rest open lucht.quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef Leonos het volgende:
Dat zou je inderdaad kunnen zien als een voordeel, maar ik vind het niet erg dat er bij lowlands een limiet is.. Ik ga me echt niet helemaal kreupel sjouwen aan een hoop bier zodat ik het op de camping fijn kan gaan zitten opzuipenquote:Op maandag 16 april 2007 19:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bovendien mag je daar onbeperkt bier mee naar de camping nemen
Ik vind tenten relaxter.. meer sfeerquote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef Leonos het volgende:
Bedoelde eigenlijk ook of het publiek overdekt staat
Hoort toch wel een beetje bij een festival openlucht podia's!
Wat kosten die sixpacks in de Lowlandssupermarkt eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2007 19:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen zien als een voordeel, maar ik vind het niet erg dat er bij lowlands een limiet is.. Ik ga me echt niet helemaal kreupel sjouwen aan een hoop bier zodat ik het op de camping fijn kan gaan zitten opzuipen. Duur is het toch wel, dan boeit 't me ook niet dat ik daar nog een paar sixpacks moet kopen.. Die zijn in de supermarkt daar toch in de aanbieding
.
De tenten op Pukkelpop?quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind tenten relaxter.. meer sfeer
Ja, goeie vraag, dat weet ik dus niet meerquote:Op maandag 16 april 2007 19:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat kosten die sixpacks in de Lowlandssupermarkt eigenlijk
Nee op Lowlands.. ik zeg net op PP staan 2 open podia, dat is minder.. Alpha is beter dan de main stage op Pukkelpop en de Grolsch beter dan de skate stage.. maar je kan niet alles hebbenquote:
Sorry.. Maar, staat daar nu echt 'podia's'quote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef Leonos het volgende:
Bedoelde eigenlijk ook of het publiek overdekt staat
Hoort toch wel een beetje bij een festival openlucht podia's!
Ach, Lowlands heeft 7 edities een openluchtpodium gehad. Zou zomaar weer eens kunnen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:37 schreef Leonos het volgende:
Jij ging toch niet dit jaar?quote:Op maandag 16 april 2007 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, Lowlands heeft 7 edities een openluchtpodium gehad. Zou zomaar weer eens kunnen.
6 biertjes, 5 muntjes als ik het goed heb...quote:Op maandag 16 april 2007 19:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat kosten die sixpacks in de Lowlandssupermarkt eigenlijk
Teveel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Leonos het volgende:
En hoeveel kost een muntje?
10 euro voor 6 blikjesquote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
6 biertjes, 5 muntjes als ik het goed heb...
Nee ik weet in ieder geval niet meer precies hoe duur ze waren. Ik weet nog wel dat je ze doormidden kon brekenquote:Op maandag 16 april 2007 21:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
10 euro voor 6 blikjesMjah... dat is dus het voordeel van PP
Of waren de muntjes tegenwoordig 1 euro per stuk?
Ja, want dan raak je zo nog sneller kwijtquote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee ik weet in ieder geval niet meer precies hoe duur ze waren. Ik weet nog wel dat je ze doormidden kon breken. Want dat is handig, ofzo..
quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Orbeatle het volgende:Ik moet ook nog steeds kaartje halen! Straks is het al uitverkocht
.
Auch!quote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WE lul. WE moeten nog steeds kaartjes halen.
Schiet maar op dan!quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef Orbeatle het volgende:Ik moet ook nog steeds kaartje halen! Straks is het al uitverkocht
.
Ik verwacht respect en gratis bier!quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
met je zatte harses schreeuwen tegen roellio op de fokmeet post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |