quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Laat het maar zulk weer zijn als vandaag met lowlands
Ik hoop vooral op donderdag altijd dat het goed weer is.. Er is niks zo erg als in de regen je tent opzettenquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef vanBnaarC het volgende:
Laat het maar zulk weer zijn als vandaag met lowlands
Ik snap niet hoe het kon dat het vorig jaar 4x zo rustig was. Ik was voor de verandering binnen het uur binnenquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef Blinker het volgende:
Ik hoop ook dat we dit jaar weer zo lekker snel kunnen doorlopen
Was best relaxt
geen idee, ff een oud topic opduidelenquote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Luni het volgende:
Ligt dat aan mij of was er vorig jaar om deze tijd al veel meer bekend wat uitgelekt was?
daar waren we destijds rond dit tijdstipquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, ff een oud topic opduidelen
Nee, goed... Dat lijstje was ook puur als voorbeeld... Ik hoef niet per se die namen te zien, want het merendeel daarvan heb ik al eens gezien, maar toch, het zijn wel "wreedaardig hard uit je panty bands" en die zie ik liever dan Radiohead.quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja dat laatste.Het rijtje wat jij opsomt hoef ik dan weer niet perse te zien. En ik vind Radiohead niet zo erg depressief.
dus niet leip maar gewoon kwestie van smaak.
tvp
Die stonden 2(?) jaar geleden op Metropolis in Rotterdam. Erg leukquote:
Leuke verrassingen hoop ik! Ik wil Queens of the Stone Agequote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Maar er was wel veel meer bekend als nu.
Maarja, nu hebben we meer verrassingen op de pinkster maandag!
Dat zou wel ultiem zijn, 2 van mn favoriete bands: Tool en QOTSA op 1 festivalquote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Leuke verrassingen hoop ik! Ik wil Queens of the Stone Age.
Laat de Arctic Monkeys, maar mooi in Sheffield blijvenquote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat er 'kaartjens' in de OP?![]()
Laat de Arctic Monkeys ook maar nog een keer komen, de nieuwe cd is echt vet
Taalpurist!quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat er 'kaartjens' in de OP?![]()
Laat de Arctic Monkeys ook maar nog een keer komen, de nieuwe cd is echt vet
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Taalpurist!
Maar idd, Artcic Monkeys is prima
Ik zou het niet meer vragen...maarre: item?quote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?
Ja Arctic Monkeys zijn vet
Eensch.quote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Laat de Arctic Monkeys, maar mooi in Sheffield blijven
Ik gok dat het een typo is, en dan degene die het kunnen, te lui zijn om het te verbeteren, of het niet opgemerkt hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het nou een foutje of zogenaamd grappig bedoeld aangezien het er 2x staat?
Ja Arctic Monkeys zijn vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |